Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 25-04-2024, 13:15

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 08-03-2008, 11:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2007, 14:18
Posty: 283
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
artek007 pisze:
Tak z czystej ciekawosci, ile w przyblizeniu kosztuje Sx4 zza oceanu, moze byc ten 2.0? Chodzi mi o cene koncowa a nie przed zaplaceniem cla :D


Zakup u Dilera Suzuki z USA

Cena od 14.645$ - 16.245$ w zależności od wyposażenia, które jest pełne...

http://www.suzukiauto.com/shopping_tool ... modelID=35


Nie da się określić dokładnej ceny sprowadzenia samochodu z USA...
Cena zależna jest np. od tego jak daleko jest salon od najbliższego portu...średnio liczą sobie 1$ za km.

Potem dochodzi transport...Nie wiem jak byłoby z SX-em...ale transport statkiem INFINITY FX-45 będzie mnie kosztował ok. 2500$...to też zależy w jakich warunkach i jakim statkiem...

Potem w USA trzeba zapłacić za załadowanie samochodu na statek...to samo jest w Polsce tyle, że za rozładunek...Cena waha się ok 150 - 200$ w Stanach i 250zł. w Polsce...

Następnie opłacenie wszystkich podatków...o ile w SX-ie za cło zapłacisz tylko 3.1% wartości samochodu to np. od Infinity 13.1%...Do tego jeszcze doliczamy Vat 22% Chyba, że kupujesz samochód, które polskie przepisy uznają jako ciężarowy to odliczasz większość Vat-u (oczywiście możliwe tylko dla firm) albo możesz odliczyć sobie 6000zł....
Też nie jestem pewien czy wszystkie wymieniłem...Najlepiej taką operację powierzyć jakieś firmie, która się zajmuje sprowadzaniem z USA...

Kolejny krok to Obowiązkowy przegląd i przystosowanie samochodu do przepisów Europejskich...ale o tym nie ma co się rozwodzić bo każdy wie o co chodzi...Tutaj nie dowiadywałem się jeszcze o koszt...ale szacuje ok. 2000zł...dla Infinity...

Jak kiedyś to wszystko policzyłem to cena nie wiele się różniła od tej, która jest w polskich salonach...Jednak z tą różnicą, że z USA masz samochód znaczenie lepiej wyposażony i z 2-litrowym silnikiem...

SX-a mało się opłaca sprowadzać bo jest po prostu za tani...i nie wiele można zaoszczędzić...


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-03-2008, 21:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Wklejam kawałek oceny SX4 w wykonaniu któregoś z Was (jak sądzę):

"Niezawodność
- tu jest problem! Myslałem, że kupując japońską a nie węgierską wersję ustrzegę się problemów, niestety! Po przejechaniu 1500 km całkowicie wyciekł mi prawy przedni amortyzator - wymiana na gwarancji, przy przebiegu ok. 7000 km odczepił mi się podczas jazdy od skrzyni biegów lewarek - transort samochodu do serwisu na lawecie - naprawa na gwarancji, obecnie przy przebiegu 14000 zaczyna wyć dmuchawa nawiewu (na wyższych obrotach) - poczekam z tym do przeglądu, po za tym na razie ok, chociaż jestem zawiedziony Japonią. "


komentarze mile widziane - czy ktoś potwierdza podobne usterki?


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-03-2008, 21:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-09-2007, 07:53
Posty: 491
Lokalizacja: Szczecin
Kurcze dzisiaj wsadzilem filtr weglowy i dmuchawa jakos tak dziwnie burczy ;( poza tym nic wiecej z listy nie stwierdzam.
Moze akurat koles trafil na trefny egzemplarz i tyle.


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-03-2008, 22:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2007, 19:23
Posty: 960
Lokalizacja: Górny Śląsk
Avalanche pisze:
Wklejam kawałek oceny SX4 w wykonaniu któregoś z Was (jak sądzę):

"Niezawodność
- tu jest problem! Myslałem, że kupując japońską a nie węgierską wersję ustrzegę się problemów, niestety! Po przejechaniu 1500 km całkowicie wyciekł mi prawy przedni amortyzator - wymiana na gwarancji, przy przebiegu ok. 7000 km odczepił mi się podczas jazdy od skrzyni biegów lewarek - transort samochodu do serwisu na lawecie - naprawa na gwarancji, obecnie przy przebiegu 14000 zaczyna wyć dmuchawa nawiewu (na wyższych obrotach) - poczekam z tym do przeglądu, po za tym na razie ok, chociaż jestem zawiedziony Japonią. "


komentarze mile widziane - czy ktoś potwierdza podobne usterki?


Posiadam SX-a Japan i nic podobnego w/w mnie nie spotkało.Jedynie co mnie denerwowało to sławetne skrzypienie fotela, ale po kilku wizytach w ASO mam teraz ciszę i oby już tak zostało.Wracając do tematu to te w/w usterki spotkałem pierwszy raz , a śledzę temat SX-a na wszelkich dostępnych źródłach.No, można powiedzieć , że to pech albo ............Ciekawy jestem innych opini.


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-03-2008, 19:31 
Offline

Rejestracja: 27-03-2008, 18:39
Posty: 9
leszek pisze:
Mam problem z którym niestety nie może sobie poradzić servis Suzuki.
Zrobiłem 14kkm ddis-em i pojawił się w autku dziwny przydźwięk.
W trakcie jazdy, kiedy auto wpada w lekkie zagłębienie ( nierówność ) na szosie, szczególnie jeśli dodatkowo hamuję silnikiem pojawia sie buczący i szybko zanikający przydźwięk - jakby przez moment silnik albo element wydechu dotykał do karoserii i wywoływał jakiś rezonans.
Chłopcy z serwisu przeglądnęli dokładnie auto, sprawdzili poduszki zawieszenia silnika, sprawdzili wydech - nic nie znaleźli!
Czy ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek? Albo może coś słyszał o takim przypadku.
Będe szczerze zobowiązany


Witam wszystkich :D

Mam to samo :zly:
Byłem już 2 razy z tym na serwisie raz mechanik powiedział ,że tak ma być a dziś usłyszałem jeździć aż się coś nie zepsuje na amen :szok:


Miałem jechać suzi na wczasy ale pojade pociągiem.

Co do spalania na wyświetlaczu zawiesiła się magiczna cyfra 8,3 ( auto ma 2,5k km ).

No i skrzynia biegów :szok: 1 i 2 podczas jazdy w korku przy małych prędkościach ciężko sie je wbija :?

No ale biegi jeszcze pikuś tylko ten chałas z pod silnika :zly: :zly: :zly:


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-03-2008, 22:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-12-2007, 10:23
Posty: 51
Lokalizacja: Wrocław
Zahaczyłem przez przypadek sprzączką od pasów bezpieczeństwa jak odpinałem o plastiki przy framudze i juz jest głęboka rysa. :(

Po 900 km nie słyszę skrzypienia, ani stuków, ale czasami schowek pasażera klekocze (głownie na kostce).


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2008, 08:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2008, 23:04
Posty: 67
Tomekrz pisze:

No i skrzynia biegów :szok: 1 i 2 podczas jazdy w korku przy małych prędkościach ciężko sie je wbija :?

Dziwne że 2ka ci ciężko wchodzi. A o jedynce myślę że ktoś sprytnie pomyślał: 1kę właściwie używa się do startu z całkowitego zatrzymania, dlatego ciężko ją wrzucić podczas jazdy...Jeśli jestem w błędzie - wyprowadźcie mnie z niego.
To samo ze wstecznym


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2008, 09:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-02-2007, 21:20
Posty: 218
Lokalizacja: Poznań
Pozostaje mi być szczęśliwym, 25kkm na budziku i na razie kłopot właściwie mały tylko ze ześlizgnięciem się jednej z gumek podtrzymujących tłumik..


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2008, 09:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-03-2008, 13:29
Posty: 44
Lokalizacja: Wrocław
snurf pisze:
A o jedynce myślę że ktoś sprytnie pomyślał: 1kę właściwie używa się do startu z całkowitego zatrzymania, dlatego ciężko ją wrzucić podczas jazdy...Jeśli jestem w błędzie - wyprowadźcie mnie z niego.
To samo ze wstecznym

Jedynka (podobnie jak wsteczny) jest synchronizowana i powinna wchodzić jak inne biegi. U mnie czasem wchodzi lekko, czasem nie. Na przeglądzie zgłosiłem to w ASO i coś podłubali. Trochę pomogło, ale niewiele. A SX4 ma tak dobrane przełożenia i obroty, że w korku jedzie się głównie na jedynce. Na dwójce albo gaśnie, albo wyjesz na pół sprzęgła...

_________________
Maciek


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2008, 09:51 
Offline

Rejestracja: 30-06-2007, 21:14
Posty: 87
Lokalizacja: Warszawa
Czy ktos z was mial problemy z glosnikami w drzwiach kierowcy i pasazera? U mnie najpierw przy kierowcy a ostatnio w drzwiach pasazera zaczely 'pierdziec' (wiem, bardzo 'fachowe' okreslenie :roll: ).

Potwierdzam klopoty z wrzuceniem 1. i 2. biegu (zwlaszcza jedynki), nie wiem jak u innych ale u mnie ponadto czuc drzenie drazka zmiany biegow na trojce (jak sie trzyma na nim dlon naturalnie).


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2008, 23:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-12-2007, 10:23
Posty: 51
Lokalizacja: Wrocław
mjp pisze:
Jedynka (podobnie jak wsteczny) jest synchronizowana i powinna wchodzić jak inne biegi. U mnie czasem wchodzi lekko, czasem nie. Na przeglądzie zgłosiłem to w ASO i coś podłubali. Trochę pomogło, ale niewiele. A SX4 ma tak dobrane przełożenia i obroty, że w korku jedzie się głównie na jedynce. Na dwójce albo gaśnie, albo wyjesz na pół sprzęgła...


Ja jestem przyzwyczajony do tego, że 1 i wsteczny wchodzą ciężej - w Seicento też tak było. :)
No i kolega ma rację - 1 to podstawowy bieg we Wrocku. :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2008, 09:05 
Offline

Rejestracja: 08-01-2008, 14:44
Posty: 14
Witam u mnie skrzynia się "ułożyła" po paru kkm , ale jest dużo innych drobnych denerwujących usterek , jak choćby : stuki i trzeszczenie prawie wszystkich plastików , wspominane już trzeszczenie oparcia fotela kierowcy , dość głośna praca zawieszenia , czy " zawieszanie się " wycieraczek podczas pracy... a o trzeszczących głośnikach i piszczących docierających się od 15000 km hamulcach nie wspomnę :) Szczerze mówiąc to po 40000 km mam już sporo spostrzeżeń i trochę wizyt w serwisie ( wymiana katalizatora i uszczelniacza w lewym przodzie na gwarancji )


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-06-2008, 20:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30-04-2008, 10:01
Posty: 35
Lokalizacja: Śląsk
Decydując się na SX'a czytałem o skrzyni, że "układa" się po paru tyś. km, aktualnie mam ponad 6k i także pojawiają się problemy z precyzyjnym wrzucaniem 1 i 2, nieco jest to denerwujące, choć mam wrażenie, że przy dobrym rozgrzaniu układu, skrzynia działa precyzyjniej. 8) No zobaczymy Panowie. Co do korków to potwierdzam tylko 1 wchodzi w rachubę. Na 2 za niskie obroty.


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-06-2008, 07:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-03-2008, 13:29
Posty: 44
Lokalizacja: Wrocław
Miałem podobne problemy ze skrzynią. Zgłosiłem to na pierwszym przeglądzie po 1500 km. Coś poprawili i dwójka zaczęła wchodzić normalnie. Jedynka dotarła się po ok 5000 km.

_________________
Maciek


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-06-2008, 12:14 
Offline

Rejestracja: 18-06-2007, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: Marki
U mnie akurat jest problem ze wstecznym. Muszę czasem dwa razy wycisnąć sprzęgło żeby wsteczny wskoczył. Strasznie mnie to denerwuje delikatnie mówiąc. Z innych usterek to: przecierający sie fotel kierowcy(wymienili tylko oparcie fotela, wymienili na inny materiał o tej samej fakturze) siedzisko zostawili, różni się trochę!!!!!!!!!, fotel pasażera również zaczyna wyglądać dziwnie - przy następnej wizycie na przeglądzie wspomnę i o tym jak nie poskutkuje to napiszę do SMP. Oczywiście o plastikach nie wspomnę bo jak autko kupowałem to domyślałem się że będą trzeszczeć. AAA i jeszcze audio, które jak stwierdził jeden z użytkowników "pierdzi" :D
Ogólnie na PLUS :szalony:


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-06-2008, 13:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-02-2007, 01:32
Posty: 245
Lokalizacja: Kęty
kani1 pisze:
U mnie akurat jest problem ze wstecznym. Muszę czasem dwa razy wycisnąć sprzęgło żeby wsteczny wskoczył. Strasznie mnie to denerwuje delikatnie mówiąc. Z innych usterek to: przecierający sie fotel kierowcy(wymienili tylko oparcie fotela, wymienili na inny materiał o tej samej fakturze) siedzisko zostawili, różni się trochę!!!!!!!!!, fotel pasażera również zaczyna wyglądać dziwnie - przy następnej wizycie na przeglądzie wspomnę i o tym jak nie poskutkuje to napiszę do SMP. Oczywiście o plastikach nie wspomnę bo jak autko kupowałem to domyślałem się że będą trzeszczeć. AAA i jeszcze audio, które jak stwierdził jeden z użytkowników "pierdzi" :D
Ogólnie na PLUS :szalony:


Problemy ze wstecznym znikają przy większym przebiegu, fotele też miałem powycierane ale mi wymienili całość na obu fotelach z przodu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-06-2008, 14:24 
Offline

Rejestracja: 18-06-2007, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: Marki
Przebieg mam całkiem nie mały jak na roczne auto bo 27tyś. Mój serwis niestety jest taki jaki jest i zgłosił tylko fotel kierowcy.Chyba będę musiał zmienić ASO ... :?


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-06-2008, 14:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-02-2007, 01:32
Posty: 245
Lokalizacja: Kęty
kani1 pisze:
Przebieg mam całkiem nie mały jak na roczne auto bo 27tyś. Mój serwis niestety jest taki jaki jest i zgłosił tylko fotel kierowcy.Chyba będę musiał zmienić ASO ... :?


to faktycznie, ja mam teraz prawie 30kkm i wsteczny jest już ok, a na początku trochę ciężko się włączał.

co do foteli to faktycznie dali ciała...


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-06-2008, 18:54 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Potwierdzam słowa PauLucka - z wstecznym nie mam żadnych problemów. Czasami za to z I biegiem podczas toczenia się w korku :|

Ostatnio zaczął mnie jednak denerwować jeden upierdliwy drobiazg:
po częściowym opuszczeniu szyby od strony kierowcy, szyba ta sobie wpada w rezonans, drga i terkocze. Przy całkowitym opuszczeniu/podniesieniu milknie.

Jak można coś z tym zrobić? :? :?:


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-06-2008, 08:49 
Offline

Rejestracja: 25-08-2007, 17:33
Posty: 54
Lokalizacja:
Avalanche pisze:
po częściowym opuszczeniu szyby od strony kierowcy, szyba ta sobie wpada w rezonans, drga i terkocze. Przy całkowitym opuszczeniu/podniesieniu milknie.


te same objawy od początku uzytkowania - ale chyba "ten typ tak ma" niestety


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-06-2008, 09:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-02-2007, 01:32
Posty: 245
Lokalizacja: Kęty
sx4ldz pisze:
Avalanche pisze:
po częściowym opuszczeniu szyby od strony kierowcy, szyba ta sobie wpada w rezonans, drga i terkocze. Przy całkowitym opuszczeniu/podniesieniu milknie.


te same objawy od początku uzytkowania - ale chyba "ten typ tak ma" niestety


u mnie nie ma więc chyba nie do końca TTM


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-06-2008, 09:19 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
hmmm... pojawiło się to w tym roku, po ok. 15 tys. km.


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-06-2008, 10:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2007, 08:36
Posty: 234
Lokalizacja: Kraków, Tarnów
u mnie 16k na budziku i brak takich objawów...


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-06-2008, 23:30 
Offline

Rejestracja: 01-11-2007, 12:00
Posty: 129
U mnie szyby niestety też rezonują w takiej pozycji.

_________________
Tarzycjusz:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-07-2008, 22:14 
Offline

Rejestracja: 25-08-2007, 17:33
Posty: 54
Lokalizacja:
viewtopic.php?p=35552&highlight=#35552

jak pech to pech... już to poruszałem (post powyżej) ale niestety znów urwała mi się ta sama tasiemka (tzn kabelek, który sprytnie przymocowali w serwisie), dzisiaj samemu rozłożyłem oparcie i zamontowałem super wytrzymały sznurek :) więc mam nadzieję, że teraz przetrwa jakiś czas - swoją drogą, oryginalna tasiemka jest przymocowana cieniutkim aluminiowym nitem (właściwie nicikiem) do elementu, który odbezpiecza zamki w oparciu, więc nie wróżę temu mocowaniu długiej przyszłości


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]