Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 17-12-2018, 13:29

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 02-10-2018, 20:48 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 17
Witam może ktoś miał taki błąd jak w tytule? Jakieś wskazówki? Jak sobie z tym poradzić? Co to jest?


Na górę
Post: 02-10-2018, 21:26 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 17
Dodam, że filtr po czyszczeniu diagnostycznym. Wskazywany stopień zatkania 8%. Przebieg 172000 km


Na górę
Post: 03-10-2018, 15:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 353
Lokalizacja: Pszczyna
Podaj nr błędu

pozdrawam


Na górę
Post: 03-10-2018, 17:45 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 17
P1206


Na górę
Post: 03-10-2018, 21:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 353
Lokalizacja: Pszczyna
Do sprawdzenia czujnik różnicy ciśnień i jego przewody. Jakie masz wsakazania ciśnienia na wolnych obrotach oraz podczas jazdy ? Podaj parametry z przepływomierza na wolnych i około 2500obr. W tych silnikach często przyczyną zatkania jest EGR..

DPF był wypalany programowo jak rozumiem - fizycznie / chemicznie nikt go nie ruszał ?

P1206 pojawia jest jeśli różnica ciśnienia podczas jazdy przekracza 300mbar.

Jaką masz wersje EGR - jak popatrzysz do złącza ma 5 pinów czy tylko 2 ?


Na górę
Post: 03-10-2018, 23:25 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 17
EGR został wstawiony nowy. P1206 zaczął sie zapalać po wypaleniu DPF-a


Na górę
Post: 04-10-2018, 11:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 353
Lokalizacja: Pszczyna
Podaj parametry z czujnika różnicy ciśnień i sprawdz jego przewody


Na górę
Post: 11-10-2018, 20:03 
Offline

Rejestracja: 06-09-2018, 17:51
Posty: 17
Na bieżąco. Przeprowadziłęm komputerową wymianę DPF i póki co wszystko gra. Przecież gdyby filtr był zatkany to teraz też wywalałoby błąd bo byłoby nadmierne ciśnienie spalin w DPF. Fakt że byłem w firmie serwisowej fiata- nie autoryzowany serwis ale dobrzy fachowcy. Stwierdzili, że ten błąd to błąd ogólny dpf i oznacza nadmierne jego zanieczyszczenie. Przeprowadzili jego diagnostyczne oczyszczenie programem serwisowym. Zaproponowali jego oczyszczenie chemiczne- ciśnieniowe w specjalistycznej firmie we Wrocławiu. Koszt 600 zł bo jak stwierdzili ciśnienie w dpf powinno wynosić 50 czegoś tam pascali a u mnie jest niby 150. Nie skorzystałem i komputerowo niby wymieniłem dpf. CIEKAWOSTKA. Mój program diagnostyczny autocom DElphi pokazywał stopień zatkania dpf 7% a program dedykowany fiatowi pokazywał 67% srtopień zatkania.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl