REGULAMIN FORUM
Poniższy Regulamin stanowi zbiór ogólnych zasad panujących na forum. Nie jest to kompletna lista - Regulamin w każdym momencie może ulec zmianie, a ostateczna decyzja należy zawsze do Redakcji Forum. W skład Redakcji Forum wchodzą Administratorzy i Moderatorzy. Decyzje Redakcji Forum są nieodwołalne.
I - OGÓLNE
1/ NOTA PRAWNA Wszyscy bez wyjątku Użytkownicy Forum ponoszą pełną odpowiedzialność prawną za publikowane przez siebie treści.
2/ NETYKIETA Na forum i na portalu obowiązuje Netykieta. Na forum piszemy poprawną polszczyzną, co oznacza poprawną ortografię, gramatykę, interpunkcję, składnię, używanie polskich liter, itd. Na forum również nie przeklinamy, włącznie ze słowami "ocenzurowanymi" na różne sposoby.
3/ PODPIS - SYGNATURA Fizyczna wielkość podpisu ograniczona jest do 3 linijek lub grafiki o maksymalnej wielkości 640 x 50 pikseli . Maksymalna waga wszystkich obiektów składających się na podpis nie może przekraczać 50 kB. Używanie innego niż standardowy koloru w sygnaturze podpisu jest zarezerwowane tylko i wyłącznie dla Administratorów i Moderatorów Forum.
4/ OGŁOSZENIA KOMERCYJNE i REKLAMA Obowiązuje zakaz zamieszczania wszelkich reklam i ogłoszeń imprez, zlotów, rajdów, kursów, sklepów, usług, itp., o charakterze komercyjnym. Dotyczy to również zamieszczania linków w postach czy w podpisach. Ogłoszenie takie może zostać zamieszczone jedynie po uzyskaniu zgody administratora o nicku Rosiu. Każda osoba chcąca zamieścić reklamę otrzyma odpowiedź na PW z odpowiednimi informacjami w zależności od rodzaju ogłoszenia.
5/ MASSMEILING - informacja masowa wysyłana z Forum Wszystkie osoby - userzy logujący się po raz pierwszy na Forum suzukiklub.pl akceptujący tym samym obowiązujący regulamin wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji drogą mailową wysyłanych przez administrację forum. Przesyłane informacje mogą dotyczyć "życia" Forum , Klubu , Stowarzyszenia, organizowanych imprez oraz akcji marketingowych bezpośrednio z ww. związanych.
II - MODERACJA
Czerwony i zielony kolor czcionki, a także barwy zbliżone, zastrzeżone są dla Administratorów i Moderatorów suzukiklub.pl
1/ ZASADY MODERACJI Niektóre z zasad, na podstawie których Moderatorzy oceniają wypowiedzi: - Posty prowadzące w działach tematycznych do dyskusji na temat odbiegający od wątku przewodniego zostaną usunięte, jeśli nie będzie możliwości ich rozdzielenia lub przeniesienia; - Tematy, które są reklamą sprzedawanych przez daną osobę rzeczy, podlegają natychmiastowej kasacji. Od tego dział Giełda - Tematy oraz posty, które zostały utworzone, a treść ich pytania jest łatwa do odnalezienia na forum zostaną skasowane. - Stosowanie wulgarnego słownictwa jest zabronione, niezależnie od formy - również ze wszelkimi rodzajami "autocenzury"; - Prosimy o niewypowiadanie autorytatywnych opinii nie posiadając odpowiedniego doświadczenia w danej materii. Wszystkie posty z gatunku "gawędziarstwa" zostaną skasowane; - Do zgłaszania niewłaściwych treści, off-topiców, wyczerpanych tematów, itp., służy przycisk "zgłoś ten post" znajdujący się przy każdym poście. Zamieszczanie postów o ogólnej wymowie "czy jest z nami moderator", "niech admini coś z tym zrobią", "wywalcie to" oraz zamieszczanie grafik o podobnym wydźwięku, może skutkować ostrzeżeniem, a następnie blokadą konta; - Posty ewidentnie wprowadzające innych użytkowników w błąd lub podające nieprawdziwe/nieprawidłowe informacje będą kasowane bez uprzedzenia. Osoby wielokrotnie zamieszczające tego typu posty będą miały blokowane konta; - Dyskusję na temat pracy Administracji i Moderatorów dopuszczamy wyłącznie w formie PW do Administracji Forum. - Użytkownicy ponoszą pełną odpowiedzialność prawną za publikowane przez siebie treści. Treści ewidentnie łamiące prawa autorskie innych osób będą usuwane. - Zakazane jest powielanie lub umieszczanie treści o jednakowym bądź podobnym brzmieniu w różnych wątkach/działach - Moderatorzy mają prawo edytować posty użytkowników, podając w dolnej części danego posta informacje o przyczynach i zakresie edycji.
UWAGA! Jest to zbiór wybranych zasad, a nie zamknięta i kompletna lista.
2/ CZARNA LISTA TREŚCI ZAKAZANYCH
Na forum zabronione jest: - poruszanie treści nawiązujących do pornografii, śmiałych erotycznych zdjęć; - zamieszczanie haseł i zdjęć propagujących treści i idee skrajnych orientacji politycznych, poruszanie tematów politycznych nie związanych z portalem; - propagowanie piractwa komputerowego, podawanie stron z taką treścią, namawianie do nielegalnego kopiowania; - zamieszczanie grafik/tekstów podlegających prawom autorskim wymagają podania ich źródła podania źródła; - zamieszczanie grafik/tekstów mających za cel ośmieszanie, wyszydzanie innych użytkowników lub atak personalny na ich osobę; - propagowanie nadużywania alkoholu, zażywania narkotyków, substancji psychotropowych (w tym tzw. środków zastępczych) lub innych używek; - zamieszczanie reklam innych forów internetowych, itp; - obrażanie uczuć religijnych innych użytkowników oraz poruszania tematów religii i wiary; - teksty oraz zdjęcia o tematyce rasistowskiej, wyszydzanie innych ras, itp; - zamieszczanie grafik wszelkiego rodzaju łączących w sobie m.in. wulgarne treści z symbolami religijnymi oraz inne, podobne, kontrowersyjne połączenia, a także używanie podobnych w niewybrednych żartach; - publikowanie grafik mających na celu wyśmiewanie osób niepełnosprawnych lub wykorzystywanie zdjęć tych osób w celu ośmieszania innych użytkowników.
Nieprzestrzeganie powyższych zakazów spowoduje blokadę konta.
|