Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 18:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: 08-02-2012, 11:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-04-2011, 11:08
Posty: 15
Lokalizacja: Wielkopolska
Witam serdecznie kolegów cała sytuacja miała miejsce dwa miesiące temu ale obecne unikanie mej osoby przez serwisantów poirytowało mnie do tego stopnia iż pozwolę sobie przytoczyć mą przygodę z nowo powstałym „serwisem” w Poznaniu (komorniki)
Silnik podczas jazdy samoczynnie podnosił obroty a jednocześnie był słabszy. Udałem więc się do serwisu, tam zaproponowano mi przegląd instalacji ( wiązek ) ponieważ najprawdopodobniej jest to awaria czujnika pedału gazu (zwał jak zwał) który kosztuje kilka setek. Dodatkowo poinformowano mnie iż istnieje możliwość wypięcia się może jakiegoś czek pinu i taniej będzie wykonać takowy przegląd za 250 pln i zaoszczędzi się kilka złotych. Pozostawiłem auto na 6 h aby wykonać przegląd. Po południu otrzymałem informacje potwierdzającą awarie owego czujnika zapłaciłem karne 250 pln za przegląd i rozpoczął się czas oczekiwania (kilku tygodniowy) na sciągnięcie czujnika ponieważ nie ma takowego w kraju.
Tego samego dnia w rozmowie ze znajomymi zaproponowano mi abym podjechał do serwisu zgodnego z marką silnika co uczyniłem. W aucie posiadałem fakturę na wyżej wymienioną usługę za 250pln ….elektryk w przeciągu 5 minut a nie 6h poinformował mnie:
1. Robie sobie z niego żarty przeglądu nie było
2. Naprawa to koszt 50pln z fakturą 30 pln bez
Sam nie wierzyłem, pokazałem facetowi fakturę roześmiał się, okazał się wypięty czek pin a gdzie???? Na wiązce wchodzącej do komputera. Mało tego obudowa komputera była taka uwalona co mi pokazał mechanik podczas rozbierania że nikt nie miał prawa przez ostatnie 2 lata tam zaglądać a co dopiero w ciągu 24h.
Poprosiłem o fakturę na 50 pln aby mieć dokument i wykonałem kilka fotek aby nikt nie miał złudzeń !!!
Kolejnego dnia udałem się do serwisu naszej kochanej marki aby zadać kilka pytań. Zostałem przyjęty euforycznie z uśmiechem radośnie z informacją iż czujnika jeszcze nie znaleźli ale pracują nad tym etc…. Ledwo dopuścili mnie do słowa podziękowałem za czujnik z informacją w jakim celu przyjechałem. Miny mieli nie tęgie….zapytałem jak to jest iż bezkarnie chcą wyłudzić 850 pln łącznie z czego 250 już mnie wykasowano. Pani z obsługi z wypracowanym uśmiechem poinformowała mnie cyt.” Każdy ma prawo się pomylić i naprawdę nic się nie stało to tylko pomyłka”…hm miło więc zaproponowałem jej aby oddała mi prywatnie 250 skoro nic się nie stało…to w końcu pomyłka !!!!tylko pomyłka. Nie odpowiedziała nic. Osoby odpowiedzialnej za naprawę auta tego dnia nie było więc pofatygowałem się kolejnego dnia jeszcze raz. Usłyszałem że się mylę że przegląd był a moim autem zajmował się najlepszy fachowiec z największym stażem odpowiedziałem super !!! Podniosłem maskę auta i zapytałem beszczelnie gdzie jest komputer samochodu i tu jakie moje zdziwienie gdy w jego błądzących oczach jak i myślach nie dostrzegałem odpowiedzi…..zasugerowałem że może w kabinie……nie odpowiadał nic więc pokazałem palcem w końcu gdzie on jest.
Jako naiwny Polak który łudzi się że ludzie mogą się zmieniać że bywają błędy postanowiłem nie wszczynać awantury( w końcu to tylko 250) lepiej mieć kilku znajomych więcej niż mniej poinformowałem faceta o mej decyzji. Radośnie odrzekł iż następna ewentualna awaria zostanie usunięta po maxymalnych upustach!!!!! Pomyślałem….widzisz dobrze zrobiłeś to zaowocuje.
Minął tydzień pomyślałem czas na wymianę oleju w skrzyni i tylnym moście po poprzednich doświadczeniach sprawdziłem sam ile oleju potrzebuje czyli 6,5 litra 75W90 cena w hurtowni łączna 270pln. Wykonałem telefon do serwisu, mój nowy kolega z radością poinformował że od razu to wykonają ale nie poda mi ceny ponieważ musi policzyć upusty a w końcu mam maxymalne helouuuu. Z wielkim spokojem oczekiwałem na kolejny telefon….dzwoni…… jakie moje zdziwienie gdy usłyszałem 740 !!! po mega upustach tylko nie pamiętam czy netto czy brutto w końcu to cena przeprosinowa !!
Zmieniłem serwis naszej ukochanej marki na serwis zgodny z silnikiem wszystko sprawnie działa i to za grosze. Fakt są elementy podwozia nadwozia które tylko możemy zakupić w serwisie lub na szrocie więc poniekąd człowiek na szczęście w niewielu sytuacjach jest skazany na takie instytucje. Moim subiektywnym zdaniem w moim wypadku serwis ten nie zasługuje na dobrą opinie. Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-02-2012, 21:30 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Jeżeli ten serwis jest tu wymieniony, to wrzuć to w odpowiednie miejsce, OK?

A swoją drogą żenada bezdenna... :zly:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]