Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Wizyta w serwisie Poznań - subiektywna ocena "0"
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=9083
Strona 1 z 1

Autor:  mario1972 [ 08-02-2012, 11:53 ]
Tytuł:  Wizyta w serwisie Poznań - subiektywna ocena "0"

Witam serdecznie kolegów cała sytuacja miała miejsce dwa miesiące temu ale obecne unikanie mej osoby przez serwisantów poirytowało mnie do tego stopnia iż pozwolę sobie przytoczyć mą przygodę z nowo powstałym „serwisem” w Poznaniu (komorniki)
Silnik podczas jazdy samoczynnie podnosił obroty a jednocześnie był słabszy. Udałem więc się do serwisu, tam zaproponowano mi przegląd instalacji ( wiązek ) ponieważ najprawdopodobniej jest to awaria czujnika pedału gazu (zwał jak zwał) który kosztuje kilka setek. Dodatkowo poinformowano mnie iż istnieje możliwość wypięcia się może jakiegoś czek pinu i taniej będzie wykonać takowy przegląd za 250 pln i zaoszczędzi się kilka złotych. Pozostawiłem auto na 6 h aby wykonać przegląd. Po południu otrzymałem informacje potwierdzającą awarie owego czujnika zapłaciłem karne 250 pln za przegląd i rozpoczął się czas oczekiwania (kilku tygodniowy) na sciągnięcie czujnika ponieważ nie ma takowego w kraju.
Tego samego dnia w rozmowie ze znajomymi zaproponowano mi abym podjechał do serwisu zgodnego z marką silnika co uczyniłem. W aucie posiadałem fakturę na wyżej wymienioną usługę za 250pln ….elektryk w przeciągu 5 minut a nie 6h poinformował mnie:
1. Robie sobie z niego żarty przeglądu nie było
2. Naprawa to koszt 50pln z fakturą 30 pln bez
Sam nie wierzyłem, pokazałem facetowi fakturę roześmiał się, okazał się wypięty czek pin a gdzie???? Na wiązce wchodzącej do komputera. Mało tego obudowa komputera była taka uwalona co mi pokazał mechanik podczas rozbierania że nikt nie miał prawa przez ostatnie 2 lata tam zaglądać a co dopiero w ciągu 24h.
Poprosiłem o fakturę na 50 pln aby mieć dokument i wykonałem kilka fotek aby nikt nie miał złudzeń !!!
Kolejnego dnia udałem się do serwisu naszej kochanej marki aby zadać kilka pytań. Zostałem przyjęty euforycznie z uśmiechem radośnie z informacją iż czujnika jeszcze nie znaleźli ale pracują nad tym etc…. Ledwo dopuścili mnie do słowa podziękowałem za czujnik z informacją w jakim celu przyjechałem. Miny mieli nie tęgie….zapytałem jak to jest iż bezkarnie chcą wyłudzić 850 pln łącznie z czego 250 już mnie wykasowano. Pani z obsługi z wypracowanym uśmiechem poinformowała mnie cyt.” Każdy ma prawo się pomylić i naprawdę nic się nie stało to tylko pomyłka”…hm miło więc zaproponowałem jej aby oddała mi prywatnie 250 skoro nic się nie stało…to w końcu pomyłka !!!!tylko pomyłka. Nie odpowiedziała nic. Osoby odpowiedzialnej za naprawę auta tego dnia nie było więc pofatygowałem się kolejnego dnia jeszcze raz. Usłyszałem że się mylę że przegląd był a moim autem zajmował się najlepszy fachowiec z największym stażem odpowiedziałem super !!! Podniosłem maskę auta i zapytałem beszczelnie gdzie jest komputer samochodu i tu jakie moje zdziwienie gdy w jego błądzących oczach jak i myślach nie dostrzegałem odpowiedzi…..zasugerowałem że może w kabinie……nie odpowiadał nic więc pokazałem palcem w końcu gdzie on jest.
Jako naiwny Polak który łudzi się że ludzie mogą się zmieniać że bywają błędy postanowiłem nie wszczynać awantury( w końcu to tylko 250) lepiej mieć kilku znajomych więcej niż mniej poinformowałem faceta o mej decyzji. Radośnie odrzekł iż następna ewentualna awaria zostanie usunięta po maxymalnych upustach!!!!! Pomyślałem….widzisz dobrze zrobiłeś to zaowocuje.
Minął tydzień pomyślałem czas na wymianę oleju w skrzyni i tylnym moście po poprzednich doświadczeniach sprawdziłem sam ile oleju potrzebuje czyli 6,5 litra 75W90 cena w hurtowni łączna 270pln. Wykonałem telefon do serwisu, mój nowy kolega z radością poinformował że od razu to wykonają ale nie poda mi ceny ponieważ musi policzyć upusty a w końcu mam maxymalne helouuuu. Z wielkim spokojem oczekiwałem na kolejny telefon….dzwoni…… jakie moje zdziwienie gdy usłyszałem 740 !!! po mega upustach tylko nie pamiętam czy netto czy brutto w końcu to cena przeprosinowa !!
Zmieniłem serwis naszej ukochanej marki na serwis zgodny z silnikiem wszystko sprawnie działa i to za grosze. Fakt są elementy podwozia nadwozia które tylko możemy zakupić w serwisie lub na szrocie więc poniekąd człowiek na szczęście w niewielu sytuacjach jest skazany na takie instytucje. Moim subiektywnym zdaniem w moim wypadku serwis ten nie zasługuje na dobrą opinie. Pozdrawiam

Autor:  Avalanche [ 17-02-2012, 21:30 ]
Tytuł: 

Jeżeli ten serwis jest tu wymieniony, to wrzuć to w odpowiednie miejsce, OK?

A swoją drogą żenada bezdenna... :zly:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/