Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 19:02

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ] 
Autor Wiadomość
Post: 13-02-2007, 13:40 
Warszawa - JASKŁOWSKI
ul. Prymasa 1000-lecia 74
tel. 22 877 24 84

- / Mechanika / Blacharstwo



------------------------------------------------------------------------
ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ!!!
------------------------------------------------------------------------


Na górę
   
 Tytuł: listopad
Post: 13-02-2007, 14:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-10-2006, 14:49
Posty: 221
Lokalizacja: Milanówek / warszawa
OCENA: 6.5/10

KOSZT: 0PLN

USŁUGA: Promocja - Bezpłatny Zimowy przegląd

Przeglad trwal dosyc dlugo, obsluga srednio mila, wszyscy w pospiechu, troche nudno, nie ma za bardzo co robic w czacie oczekiwania. Samochod umyty, ale dopiero za prosbą ("jak ktos bedzie mial czas to umyje").


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 10:26 
Offline

Rejestracja: 05-12-2007, 19:54
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich użytkowników forum, gdyż jest to mój pierwszy post :D .

Może odświeżę trochę temat o tym warsztacie na Prymasa Tysiąclecia. Mojego tygodniowego Swifta jakiś fajansiarz obrysował na tylnym zderzaku, w dodatku ten jest trochę nadpęknięty. Zapewne w grę będzie wchodziła wymiana zderzaka, bo samo lakierowanie nie naprawi przecież pęknięcia. Czy warto się wybierać z taką sprawą do tego warsztatu, nie ukrywam, że znajduje się on najbliżej mojego miejsca zamieszkania, dlatego najchętniej u nich bym naprawił samochodzik? Czy możecie mi polecić jeszcze jakiś inny warsztat na terenie Warszawy?


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 14:51 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
MissTRZu :)
Przykro mi, ale ten temat jest do oceny warszatów - regulamin u góry tematu.

Na początku przywitaj się - jeżeli nie sprawi ci to kłopotu - w wątku powitalnym. (to akurat nie jest obowiązek ;) )

A o sprawach różnych chyba lepiej w Rozmowach ogólnych... .

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-05-2008, 13:18 
Offline

Rejestracja: 08-01-2008, 10:22
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa
Nie jestem zadowolony z naprawy blacharskiej wykonanej w warsztacie JASKŁOWSKI. Na pomalowanym tylnym zderzaku znalazłem kilka niedoróbek (na 1 elemencie :!: ), poza tym w czasie naprawy zarysowali tylny błotnik, niedbale naprawili podłogę bagażnika. Teraz muszę tracić czas i jeździć na poprawki.

Nie polecam napraw blacharsko - lakierniczych w serwisie JASKŁOWSKI.

Jedynym plusem jest miła obsługa.

_________________
Kuba


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-10-2008, 15:27 
Offline

Rejestracja: 06-10-2008, 14:42
Posty: 5
Panie i Panowie uwaga na info telefoniczne!! Inne ceny przeglądów przez telefon a inne jak jest juz po..i niechętnie wystawiają rachunki osobą prywatnym..a i zadowolenie z obsługi równe "zero"!!
zdecydowanie nie polecam!!!!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-04-2010, 19:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Ocena: 7/10

Koszt: 200 PLN

Usługa: przegląd przed zakupem.

Bardzo fajna i konkretna (bez zbędnego gadania, tylko istotne rzeczy) obsługa. Robiąc przegląd przedzakupowy zaprosili mnie na halę i w mojej obecności wszystko badali i oglądali, pokazując na bieżąco co, gdzie i jak.

Wygląda na to, że będę tam serwisował swoje SX4. Tzn. oczywiście mam nadzieję, że będą to głównie przeglądy ;)
(bo ceny usług jak to w ASO -- wysokie)


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-04-2010, 19:14 
Offline

Rejestracja: 09-08-2008, 21:30
Posty: 141
Lokalizacja: Pruszków
Dziwnie, by wyglądało, kiedy zlecając przegląd przed zakupem samochodu
nie zaprosiliby Ciebie na jego ogląd i nie wytłumaczyli co i jak. To norma w takich sytuacjach. Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-04-2010, 20:44 
Offline

Rejestracja: 22-10-2006, 10:19
Posty: 725
Nie ma potrzeby cytować w całości post, pod którym bezpośrednio się wypowiadasz :idea:


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-04-2010, 15:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
natter pisze:
Dziwnie, by wyglądało, kiedy zlecając przegląd przed zakupem samochodu
nie zaprosiliby Ciebie na jego ogląd i nie wytłumaczyli co i jak. To norma w takich sytuacjach. Pozdrawiam

O, w takim razie mogę odradzić Abexim, bo kiedy kupowałem używaną Astrę i byłem w Abeximie na przeglądzie przedzakupowym, to nawet nie widziałem drzwi do warsztatu :?


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-04-2010, 06:37 
Offline

Rejestracja: 22-10-2006, 10:19
Posty: 725
To nie jest tak do końca - są przepisy BHP, które wyraźnie zabraniają obecności osób postronnych na halach naprawczych a także większość ubezpieczycieli warsztatów wyraźnie zastrzega wyłączenie odpowiedzialności w przypadku uszczerbku na zdrowiu klienta, który akurat przebywał na takiej hali - a więc prokurator i dodatkowo wypłata odszkodowania z własnej kieszeni właściciela warsztatu :idea:


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-04-2010, 16:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-12-2007, 15:35
Posty: 110
Lokalizacja: Piaseczno
bluedog pisze:
To nie jest tak do końca - są przepisy BHP, które wyraźnie zabraniają obecności osób postronnych na halach naprawczych a także większość ubezpieczycieli warsztatów wyraźnie zastrzega wyłączenie odpowiedzialności w przypadku uszczerbku na zdrowiu klienta, który akurat przebywał na takiej hali - a więc prokurator i dodatkowo wypłata odszkodowania z własnej kieszeni właściciela warsztatu :idea:



Jest też przepis mówiący że właściciel pojazdu może bezpośrednio przebywać przy samochodzie w obecności mechanika. i serwis musi zezwolić właścicielowi na monitorowanie co dzieje się z jego pojazdem. Z tego co wiem wytrychem jest robienie szybki pomiędzy poczekalnią a warsztatem aby móc się z tego wykręcić.


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-04-2010, 16:55 
Offline

Rejestracja: 22-10-2006, 10:19
Posty: 725
Nie ma potrzeby cytować w całości posta, pod którym bezpośrednio się wypowiadasz... a wracając: możesz wskazać przepis, o którym piszesz?


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-06-2010, 10:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Wracając do tematu: z każdym dniem (oczekiwania na przelew ze zwrotem podwójnie zapłaconej kwoty za przegląd oraz na telefon zwrotny co mam zrobić z nakładką na skrzynkę bezpieczników, jaką znalazłem na siedzeniu po przeglądzie) coraz niżej oceniam ten serwis.


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-06-2010, 12:13 
Offline

Rejestracja: 22-10-2006, 10:19
Posty: 725
Cytuj:
co mam zrobić z nakładką na skrzynkę bezpieczników

Najpierw sprawdź, czy nie Twoja... a zwrot to nie jest taka prosta sprawa przy pełnej księgowości - chcesz uniknąć dalszego czekania i nerwów: umów się na wypłatę gotówką z kasy :idea:


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-06-2010, 13:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Moja moja, jak mi poszedł bezpiecznik gniazdka zapalniczki (http://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6356) to po zdjęciu plastiku ujrzałem nieosłoniętą skrzynkę bezpieczników.
Co nie zmienia faktu, że pomimo 3 (trzech!) wcześniejszych telefonów, usłyszałem od pani, że pan do mnie oddzwoni i powie co zrobić z tą nakładką. Pomijam jakość usługi serwisowej, po której części zamiast na swoich miejscach lądują na siedzeniu. Ale takie traktowanie klienta jest po prostu słabe.

Co do zwrotu: bardzo prosta sprawa także przy pełnej księgowości (zresztą nie wiem czy to spółka z o.o., ale mniejsza), bo fakturę dostałem na kwotę X, a z kart mi łącznie ściągnięto 2X (pierwsza transakcja niby wypluła błąd, stąd powtórka, niemniej przeszła).

Co do czekania: sprawę zgłosiłem w dniu transakcji, po dwóch tygodniach miałem telefon i umówiliśmy się na zwrot przelewem. Od razu wysłałem dane do przelewu. W środę minie tydzień od tamtej rozmowy :?


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-06-2010, 08:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
No i wszystko dobrze się skończyło. Zwrot kasy wpłynął na konto, nakładkę na skrzynkę bezpieczników sam sobie założyłem. Następnym razem będę płacił gotówką ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-06-2010, 19:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1138
Lokalizacja: 3-miasto
Tomash pisze:
Następnym razem będę płacił gotówką ;)

Nastepnym razem zmień serwis.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-06-2010, 09:38 
Offline

Rejestracja: 22-10-2006, 10:19
Posty: 725
... też tak myślę... zostawić zaślepkę na siedzeniu pasażera z przodu to jakby zakpić z klienta. Nie pod fotelem, gdzie spadła i się ukryła ale na, gdzie ją widać jak nie przymierzając wyrzut sumienia :zly: :!: To efekt zwykłego niedbalstwa - tak, jak przeprowadzenie podwójnej transakcji kartą... ale zwracanie nadpłaconej kwoty przez tak długi okres czasu, to już przesada - jest to co prawda operacja na kilku kontach ale dziś to robią programy... przynajmniej powinny :idea:


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-08-2010, 11:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Panowie, macie oczywiście rację, ale w takim razie na jaki mam zmienić? Na forum dobre oceny widzę że zbiera Gadimex i Japan Motors...


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-01-2012, 08:58 
Offline

Rejestracja: 09-11-2011, 12:14
Posty: 15
Lokalizacja: Łomianki
OCENA 1/10

koszt : 100 PLN - nie wystawili paragonu ani FV

Wstawiłem Grand Vitarę na zdiagnozowanie usterki ABS, po 3 h otrzymałem telefon że winny jest czujnik ABS oraz pompa ABS. Koszt wymiany wraz z częściami przeszło 9000 PLN. Rzecz jasna samochód odebrałem bez naprawy. Na samą diagnozę nie wystawili żadnego rachunku ani nie przekazali mi wydruku błędów.

Auto trafiło do SCANDSERVICE w Łomiankach gdzie została zdiagnozowana usterka czujnika przyśpieszenia wzdłużnego.

więcej tu: viewtopic.php?t=8782

NIE POLECAM ASO JASKŁOWSKI - są nieuczciwi, próbowali naciągnąć mnie na bardzo drogą i jak się później okazało niepotrzebną naprawę.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]