Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 21:49

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gdynia - K&K
Post: 13-02-2007, 12:52 
Gdynia - K&K


Na górę
   
Post: 16-08-2017, 13:14 
Offline

Rejestracja: 29-12-2015, 17:41
Posty: 691
Pozwolę sobie uaktualnić dane:

Salon Suzuki Gdynia
Gdynia, ul. Kcyńska 21A
58 628 42 22
Kom: 506 215 043
Email: suzuki2@wojtanowicz.pl

http://www.wojtanowicz.pl/kontakt/

Jeszcze gwoli wyjaśnienia, salon i serwis na Hutniczej już nie istnieją, zostały przeniesione obok obwodnicy na Kcyńską.


Na górę
Post: 14-06-2019, 15:19 
Offline

Rejestracja: 11-06-2019, 19:36
Posty: 2
Suzuki: vitara
ODRADZAM Wojtanowicza ! Podam mój przykład – bieżący, w toku, nierozwiązany od 4 miesięcy. Suche fakty:
1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy. 
2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy, 
3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko  – wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !)
4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni
5-to samo w drugim tygodniu…
6-to samo w trzecim tygodniu..
7-to samo w drugim miesiącu…, 
8-to samo w trzecim miesiącu..
9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !!
10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko.
11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko. 

Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek na które pracują tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga.  
Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736.


Na górę
Post: 17-09-2023, 19:17 
Offline

Rejestracja: 11-12-2021, 21:33
Posty: 4
Suzuki: sx4 cross 1.4
Rok temu na przegladzie gwarancyjnym - wymiana olejów, filtórów i przegląd za 1100 zl, przedzwonił do mnie Pan z serwisu (okolo 30 lat) z informacja ze zacisk z tyłu nie odbija i ze klocki są do wymiany. Powiem że średnio robie przebiegi 10 tys rocznie, wiec nie dużo. Nie jest dla mnie normalne aby co roku, czyścić hamulce, wiec podziękowałem Panu i powiedziałem ze wymienić sobie gdzieś indziej na jakieś które się tak nie pylą. Po roku od tego zdażenia oddałem auto do wymiany, miał lecieć zestaw ATE i ku mojemy zdziwieniu klocki nawet nie były zurzyte w 50% a prowadnicę chodziły luźno. Pytanie, co ten Pan chciał ugrać ? i czy mieliście podobne sytuacje.
ek
Dla porównaniu na zdjeciu niżej przyłożyłem nowy klock


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]