Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Gdynia - K&K http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=680 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | chiron [ 13-02-2007, 12:52 ] |
Tytuł: | Gdynia - K&K |
Gdynia - K&K |
Autor: | ken-wawa [ 16-08-2017, 13:14 ] |
Tytuł: | Re: Gdynia - K&K |
Pozwolę sobie uaktualnić dane: Salon Suzuki Gdynia Gdynia, ul. Kcyńska 21A 58 628 42 22 Kom: 506 215 043 Email: suzuki2@wojtanowicz.pl http://www.wojtanowicz.pl/kontakt/ Jeszcze gwoli wyjaśnienia, salon i serwis na Hutniczej już nie istnieją, zostały przeniesione obok obwodnicy na Kcyńską. |
Autor: | rejestrator [ 14-06-2019, 15:19 ] |
Tytuł: | Re: Gdynia - K&K |
ODRADZAM Wojtanowicza ! Podam mój przykład – bieżący, w toku, nierozwiązany od 4 miesięcy. Suche fakty: 1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy. 2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy, 3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko – wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !) 4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni 5-to samo w drugim tygodniu… 6-to samo w trzecim tygodniu.. 7-to samo w drugim miesiącu…, 8-to samo w trzecim miesiącu.. 9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !! 10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko. 11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko. Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek na które pracują tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga. Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736. |
Autor: | Gdynia [ 17-09-2023, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Gdynia - K&K |
Rok temu na przegladzie gwarancyjnym - wymiana olejów, filtórów i przegląd za 1100 zl, przedzwonił do mnie Pan z serwisu (okolo 30 lat) z informacja ze zacisk z tyłu nie odbija i ze klocki są do wymiany. Powiem że średnio robie przebiegi 10 tys rocznie, wiec nie dużo. Nie jest dla mnie normalne aby co roku, czyścić hamulce, wiec podziękowałem Panu i powiedziałem ze wymienić sobie gdzieś indziej na jakieś które się tak nie pylą. Po roku od tego zdażenia oddałem auto do wymiany, miał lecieć zestaw ATE i ku mojemy zdziwieniu klocki nawet nie były zurzyte w 50% a prowadnicę chodziły luźno. Pytanie, co ten Pan chciał ugrać ? i czy mieliście podobne sytuacje. ek Dla porównaniu na zdjeciu niżej przyłożyłem nowy klock |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |