Ocena: 9
Koszt: 457zł
Uwagi na plus:
- widać, że salon i serwis zmierzają we właściwą stronę i starają się
- czas oczekiwania na auto można spędzić na wygodnej kanapie oglądając LCD TV (leciała akurat VIVA Polska) i słuchając kina domowego
- jak ktoś ma laptopa to też nie będzie się nudził, bo może skorzystać z WiFi (bezprzewodowego netu)
- przegląd sprawny i kompetentny (znaleziono wyciek z uszczelniacza prawej półosi, ale o tym niżej)
- ceny - do negocjacji (dla stałych klientów atrakcyjne rabaciki
)
Wady:
- chłodno (ogrzewanie podłogowe nie sprawdza się w zimie najlepiej)
Neutrale:
- z powodu awarii myjki nie można było wykonać przeglądu nadwozia i podwozia (ale UWAGA!: koszt 62zł a nie jak mówili inni ok 150zł). Neutralnie do tego podchodzę, bo w związku z awarią tego nieszczęsnego uszczelniacza umówiłem się na przyszły tydzień na naprawę (notabene, jak się dowiedziałem, po konsultacji z SMP, które stwierdziło, że w związku z wysoką ceną półosi proponują ponowną wymianę uszczelniacza u kontrolę po jakimś czasie. Jeśli dalej będzie się pojawiał wyciek to dopiero wtedy zaproponują wymianę półosi - ale ten argument rozumiem). Przy okazji tej naprawy zrobią mi przegląd nad i podwozia i...
zamalują odprysk lakieru na masce, bo akurat mają taki kolor
Podsumowując:
Miło, sprawnie, przyjemnie i profesjonalnie.
Oby wszędzie były takie komentarze.
PS. Poprawiono także (na moją prośbę) mocowanie boczków tylnych (bo coś brzęczały od głośników) i (już sami z siebie) poprawiono mocowanie listwy pod przednim zderzakiem
Do tego wszystkiego mogłem sobie miło pogadać z Panem z serwisu i dowiedzieć się np. u kogo mogę naprawić tanio wgniecenia od koszyka (historia pani nieuważnej, która uderzyła koszykiem w moją suzę! - w innym wątku)
Pozdrawiam
-------
EDIT:
Zapomniałem dodać jeszcze jednego plusa:
za SMS'a dzień wcześniej z przypomnieniem o wizycie w serwisie