Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 13:58

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 13-02-2007, 12:47 
Chorzów - JAPAN MOTORS
ul. Zielony Zaułek 2
tel. 32 609 04 20

Salon / Mechanika / Blacharstwo


Na górę
   
 Tytuł: 30 marca 2007
Post: 04-04-2007, 09:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2006, 09:40
Posty: 488
Lokalizacja: Katowice
wizyta miała miejsce 30 marca 2007

OCENA: 10/10

KOSZT: 0 PLN

USŁUGA: usunięcię stuków, trzasków czy jakkolwiek to nazwać z okolic prawego tyłu


streszczenie : dawno , dawno temu chyba był to listopad lub koniec października 2006 roku stwierdziliśmy z Cobrą że coś hałasuje na prawym tyle, pierwsze podejrzenie padło na zawieszenie, umówilismy się z powyższym serwisem, zawieszenie rozebrano, stuki ustały (była wykonywana jazda próbna nie było ich słychac) ale 2 dni poźniej było już słychać doskonale, przejeździliśmy zimę i w marcu zgłosiliśmy się ponownie, z tego co pamiętam auto stało 2 dni w Japanie gdzie szukano usterki, usterkę znaleźiono ale nie usunięto Japan zadzownił do SMP celem przybycia ich przedstawiciela i chyba autoryzowanie sposobu naprawy, podejrzenie coś nie tak przy blachach ale dokładnie nie powiedziaono jeszcze co, diagnozą się zmartwiliśmy no ale cóż trzeba było czekać, w umowionym terminie tzn 30 marca 2007 roku podstawiliśmy auto koło 8:20 Japanowi, spodziewaliśmy się że potrwa to tydzień, może nawet więcej, dostaliśmy auto zastępcze ale o tym jeszcze niżej będzie, po godzinie 17 tego samego dnia telefon że auto jest gotowe, z jednej strony radość że już :) a z drugiej zdziwienie że tak szybko :szok: , więc udaliśmy się do Chorzowa po odbiór auta.
Od tego czasu stukow, trzasków czy czegokolowiek z wspomnianego miejsca już nie ma

SPOSÓB NAPRAWY: poprawienie fabrycznych zgrzewów/ spawów na łączeniu prawego tylnego błotnika (od strony kabiny)

PODSUMOWANIA I UWAGI:

dziwna jest sama usterka która się zdażyć nie powinna tym bardziej że te autko ma naprawdę z nami delikatne i przyjemne życie, no ale zdażyła się , najważniejsze że teraz jest już cisza (nawet nie wiecie jakie to przyjemne uczucie) co do samego dźwięku było to wyjątkowo irytujące, brzmiało to trochę jak przeskakiwanie blach, cięzko to opisać, występowało głównie przy jeździe po mieście, najczęściej przy małych prędkościach, skrętach, jakiś delikatnych uskokach itd.


Czemu ocena 10? bo do niczego nie dało się przyczepić, przyjechaliśmy brudnym autem, odebraliśmy czyste, jak zawsze profesjonalna obsługa :) , zawsze byliśmy telefonicznie informowani (nie mówie tylko o ostatniej wizycie ale i poprzednich związanych z tą samą usterką)
Na czas naprawy zaproponowano nam samochód zastepczy jak już wpominałem spodziewaliśmy się 1-2 tygodni bez auta, dostaliśmy Nissana Micrę 1.4/88 km nowka z przebiegiem 700 km, w najwyższej wersji wyposażeniowej Active Luxury (koszt koło 55 tysięcy), autko bardzo fajne w środku jasna skóra z alcantarą, 16 calowe alufelgi, radio cd z zmieniarką na 6 kompaktów, auto klima, wprawdzie przejechaliśmy tym autem zaledwie chyba 30 km, ale przyjemnie się tym autkiem jeździ, świetna widoczność, bardzo przyjazne w prowadzeniu, większy moment niż w Swifcie i znacznie niżej, chociaż "ciąg" to swift ma jednak lepszy .


POLECAM JAPAN MOTORS Chorzów :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-10-2007, 10:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-10-2007, 08:25
Posty: 22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
9 punktów na 10 możliwych. Wprawdzie na początku nie było zbyt miło bo okazało się że nie zarejestrowano mojego wcześniejszego umówienia się na przegląd (dlatego - 1 pkt), ale pomimo to zostałem szybko i profesjonalnie obsłużony. Auto oczywiście było umyte, koszty zerowe bo mam dwa pierwsze przeglądy gratis. Polecam ten serwis.

_________________
Krzysiek


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-01-2008, 12:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2006, 09:40
Posty: 488
Lokalizacja: Katowice
wizyta w dniu dzisiejszym, wróciłem pół godziny temu, po drodze spotkałem nieobecnego już tu chirona

auto przyjęte o czasie
patrzymy 2 posty wyżej: przy tamtej naprawie została uszkodzona nakładka prawego tylnego słupka (słupka C) (ta w której jest przelotka od pasażera), po prostu przy demontażu zaczepy plastikowe zostały zniszczone i od gory odstawala bo nie miala sie na czym trzymac,zauwazone po jakims czasie


dzisiaj został załozony nowy element
auto nie umyte (myte jest w ramach przeglądów) przy takich naprawach nie (ale było to omówione z doradcą serwisowym więc wiedzialem ze myte nie będzie), co do naprawy nie mam zastrzeżeń


koszt 0 zł (element warty 230 ale z racji tego co napisałem wyżej ja nie pokrywam kosztu)

ocena 10/10 czas trwania zapowiadany 30-60 minut , było minimalnie powyżej, bardzo dobra obsługa !!!!!!!!, polecam


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-04-2008, 19:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2008, 23:04
Posty: 67
dzisiaj zawitałem swoim SX'em na zmianę opon. Umówiłem się tydzień wcześniej, przyjechałem o czasie i już po chwili auto mi zabrano. Czekałem ponad dobrą godzinę, troszkę długo,ALE:

1. Wymiana z wyważeniem na 16' alufelgach kosztowała mnie 60zł
2. Auto oddano mi umyte.

Nie mam pytań - rewelacja. 10/10

Śmiało polecam.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-05-2008, 14:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30-04-2008, 10:01
Posty: 35
Lokalizacja: Śląsk
2008-04

Ocena: ogólna 5/10
(dlaczego – koszt, zwrot pieniędzy 10/10, załatwienie sprawy i czas stracony 0/0)

Koszt: 0,00 pln

Cel wizyty: Zamówienie i odbiór zabezpieczeń przeciw kradzieżowych na śruby kół.

W skrócie. Zamówiłem jw., zadzwonili, że są przyjechałem zapłaciłem, odebrałem super ... Zaczyna się weekend to wymienię, otwieram kołpaki patrzę nakrętki - „Japończyk”, patrzę na to co mi sprzedali - śruby (pewnie do „Węgra”) jadę z powrotem, mówię jak sprawa wygląda – wielkie zdziwienie, musieli to zobaczyć, chwila zamyślenia, wycofana f-ra, zwrot pieniędzy (+), zamówienie tym razem bez papieru 2 tyg. czekania na nakrętki zero odzewu, kupiłem i dopasowałem innego producenta.

Własne uwagi ?
brak towaru od ręki, brak znajomości wersji ? szczególnie że było to zamawiane przy okazji przeglądu zerowego ? – może roztargnienie, uznałem to za zły dzień serwisu, każdemu się zdarza, ocena zostaje.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]