OCENA:
3/10
KOSZT: ok. 190 zł
USŁUGA: Przegląd wiosenny (w tym wymiana kół) + wymiana wkładu lusterka.
Zgłoszone problemy: szumiące i piszczące hamulce; zaparowane światło stopu; kłopoty z uruchomieniem samochodu po pierwszym odpaleniu rano.
PLUSY:
- Przyjęcie samochodu i wypisanie zlecenia w ok. 10 minut, więc dość szybko. Wjazd na stanowisko praktycznie zaraz potem.
- Usunięto stuki w miejscu montażu przez ten sam serwis przewodów alarmu
- Wymieniono wkład lusterka i działa
MINUSY:
- Serwis twierdzi, że przeczyścił hamulce (koszt 70 zł) - niestety, już po wyjechaniu poza bramę hamulce zachowywały się tak samo jak wcześniej. Cokolwiek zrobiono (jeśli w ogóle), to nie przyniosło żadnego efektu, poza kosztami
Dodatkowo, pracownik twierdził, że chrobotanie i piski, to efekt mrozu albo rdzy - czyt. wciskanie kitu
- Na zaparowaną lampę pracownik serwisu "rozłożył bezradnie ręce".
- Nie wiadomo co powoduje problemy z rozruchem - j.w.
- Koszt usługi różnił się od uzgodnionego wcześniej na piśmie o 70 zł
- Samochodu nie umyto (w tym ASO to normalka), a ponadto wymienione szkło lusterka było zarysowane, brudne i poplamione (dałem czyste, nowe). Na szybie od wewnątrz, w okolicy słupka też widoczne tłuste ślady palców.
- Z szacowanego czasu trwania (ok. 3 h) pół godziny to była przerwa na śniadanie, a kolejne 15 min. czekanie nie wiadomo na co, gdy już wszystko było zrobione.
- Z pokoju dla czekających usunięto większość prasy (zostały 3-4 czasopisma z zeszłego roku), kawę i herbatę. Zamiast tego był automat na monety, nie wydający reszty.
W ramach "akcji wiosna" tym razem wydano kupon na Shella
Tym razem ostatni raz pojechałem do Yamy w innym celu niż na przegląd gwarancyjny. Raczej nie polecam - wszystko to można załatwić w każdym innym serwisie, a będzie taniej.