Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Wałbrzych - NEOS http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=5639 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sebastian [ 23-11-2009, 07:27 ] |
Tytuł: | Wałbrzych - NEOS |
Strona internetowa: http://www.neos.suzuki.pl/ Adres: ul.Niepodległości 38 SALON / SERWIS / BLACHARNIA telefon: (074) 842-21-41 lub 512-085-517 |
Autor: | Esiks4 [ 29-11-2009, 15:55 ] |
Tytuł: | 05 listopad 2009 |
9/10 940,00 zł Przegląd po 45000 km Zakres przeglądu – wym. filtra oleju, wym. filtra powietrza, wym. filtra p-pyłk., wymiana oleju w silniku SHELL, wymiana oleju przekładniowego SHELL, wymiana płynu chłodzącego, wymiana płynu hamulcowego SHELL, dezynfekcja klimatyzacji, przegląd nadwozia. Tak jak w każdym serwisie należy się umówić. Przyjęcie auta fachowe – skrupulatne oględziny, wywiad z właścicielem auta w sprawie życzeń i zażaleń. Przedstawienie przebiegu przeglądu z wyszczególnieniem co i za ile. Bieżące informowanie o trwających pracach serwisowych. Auto oddano umyte. Przekazano książkę serwisową wraz z jej identyfikacją i przedstawieniem dokonanych zapisów. Czas oczekiwania ok. 2 godz. Jedyny minus to brak zawieszki o wymienionym oleju – z uzyskanych informacji tel. na drugi dzień: „aktualnie skończyły się, czekamy na dostawę”, ale to mały pokuś. Wcześniej robiłem przeglądy we Wrocławiu w POLMOTORS. To tu w NEOS Wałbrzych dowiedziałem się, że do silnika wchodzi 3,9 l oleju, a nie 4,5 l, bez oddania reszty. Tutaj w bagażniku pozostawiono wymienione filtry powietrza i kabinowy z zapytaniem, czy życzę sobie je zabrać ze sobą? Myślę, że NEOS przejął mnie jako klienta i użytkownika marki SUZUKI, i mam nadzieję, że poziom następnej usługi nie obniży się. W NEOS poczułem się jak klient, a nie intruz. Pozdrawiam sympatycznego Pana Sławomira, który wie po co tam jest. -------------------------------------------- SX4 1,6L 4WD GS - Silky Silver - miodzio ALBO SUZUKI ALBO NIC "Nie jedzcie nigdy żółtego śniegu" |
Autor: | jack71 [ 14-05-2011, 22:11 ] |
Tytuł: | |
Otóż mam zupełnie odmienne zdanie od przedmówcy o wspomnianym panu Sławomirze z Neos w Wałbrzychu. 12 maja pojechaliśmy z żoną naszym SX by pokazać uszkodzenia lakieru, które powstały na krawędziach nadkola i drzwi w wyniku niewłaściwego ustawienia elementów nadwozia. Reklamacje zostały uznane przez inne serwisy Suzuki, wątek szerzej opisany tu: ODPRYSKI LAKIERU PRZED TYLNYM KOŁEM !!!! Pokazałem problem na pojeździe, zwróciłem uwagę na różnice w ustawieniu drzwi po czym spodziewałem się usłyszeć światłą opinię fachowca. Serwisant stwierdził krótko: "to uszkodzenia mechaniczne i nie podlegają gwarancji, można powołać niezależnego eksperta i dochodzić roszczeń na drodze sądowej od SMP" (!?). Ponowiłem argumentację, dodałem, że reklamacje są uznawane. Nic to nie zmieniło. Widząc, że szkoda czasu na dalsze dyskusje, poprosiłem o kontakt do SMP. Dalszy dialog wyglądał następująco: - kontakt ma pan w książce serwisowej przejrzałem, nie ma więc pytam: - gdzie przewertował wszystkie trzy książki. Nie ma, wiec mówię: - wprowadza mnie pan w błąd - ojej, tragedia się stała, niech pan złoży na mnie skargę Po prostu żenada i chamstwo. Cała scena trwała najwyżej pięć minut i rozegrała się przy naszym samochodzie. Nie było mowy o spisaniu jakiegoś protokołu reklamacji, ustaleniu terminu odpowiedzi, podjęciu jakichkolwiek działań proceduralnych. Jak to w ogóle możliwe, że serwisant odsyła klienta z takimi tematami do sądu w by toczyli sprawy z SMP? Czy taka jest polityka firmy? Czuliśmy się okropnie. Potraktowano nas jak dziadów z ulicy. Ponieważ auto posiadamy zaledwie 4 miesiące, mamy jeszcze świeżo w pamięci tych samych ludzi kłaniających się w pas w drzwiach salonu, przed podjęciem decyzji o zakupie. Trudno uwierzyć jaka dokonuje się w nich zmiana gdy już zaniesiesz w zębach co najmniej te 6 dych. Nagle gdy masz problem - stajesz się nieproszonym gościem. Krótkowzroczność takich osób jest godna pożałowania. Przecież swoim zachowaniem decydują o ilości klientów i swojej przyszłości w tej branży. Złożyłem właśnie skargę do SMP. Czekam na efekt. Osobiście odradzam Wałbrzyski serwis. Przyszłość Suzuki w mojej rodzinie i wśród znajomych jest także pod dużym znakiem zapytania. |
Autor: | GJMP [ 31-10-2011, 16:35 ] |
Tytuł: | |
No nieciekawa sprawa przedmówcy z reklamacją. Ja powiem, że korzystam nieraz z serwisu suzuki w wałbrzychu bo nieraz niema wyjścia przy zamawianiu części, a wydaje mi się, że dobrze wykonują swoją pracę, a co do Pana doradcy serwisowego, no taki Pan, lecz zna się na rzeczy i wie o co chodzi. Tylko drogo troszkę ale jakoś trzeba zarabiać niestety. |
Autor: | quadalcanal [ 14-12-2023, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Wałbrzych - NEOS |
2x kupiłem nowego Swifta i właśnie tam go serwisowałem podczas trwania okresu gwarancyjnego. Przyjeżdżałem z własnym olejem (AmsOil) a resztę robili Oni. wszystko dobrze. Ale najlepsze jest to iż niedawno szukałem zaślepek przy tylnej kanapie i takie znalazłem na Allegro - zdjęte z używanego auta 200 zł komplet. Zadzwoniłem do salonu Neos i tam sprowadzili mi komplet za...60 zł, nowy zapakowany. Wcześniej u nich zrobiłem naprawę po stłuczce - tylni zderzak klapa i inne (wina kolizji po stronie nieogarniętej kobiety-kierowcy, co wjechała w tył). ubezpieczyciel proponował mi 7350 zł a ja z przezorności od razu oddałem do ASO i finalnie kosztowało to ubezpieczalnie ponad 23 000 zł (przy okazji nie warto pchać się w rozliczenie gotówkowe tylko od razu oddać do ASO). zawsze byłem zadowolony z prac w tym salonie i szczerze polecam. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |