Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-07-2018, 15:45

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30-05-2014, 10:12 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 2861
Lokalizacja: Kwidzyn
Nie znalazłem podobnego tematu, jak któryś Mod uzna za stosowne, proszę przenieść do jakiegoś istniejącego.

W tym tygodniu kupowałem samochód w firmie YAMA w Toruniu. Auto wcześniej testowałem przez weekend i się zdecydowałem.
Nie obyło się bez problemów. Pan sprzedający popełnił niewielki błąd w adresie, dzięki któremu kurier złośliwie (tak, tak, złośliwie bo ma on osobisty stosunek do tego odbiorcy, ale to inna historia) nie dostarczył dokumentów samochodu. Pan sprzedający jeszcze nie wiedząc, że wina leży częściowo po jego stronie, intensywnie zaangażował się w poszukiwania dokumentów. Okazało się, że te są w Gdańsku. Zaoferował się nawet, ze pojedzie po nie. Jako, że mam bliżej (Kwidzyn) to pojechałem ja. Po małych przygodach, udało się zarejestrować auto i zjawić z tablicami po odbiór na kilkanaście minut przed zamknięciem salonu.
Tu zaczyna się laurka :)
Pan Andrzej Winter (sprzedawca) już miał przygotowane dokumenty auta (ubezpieczenie itd.)
Nie zwalał winy na kuriera (chociaż 90% było po stronie kuriera), tylko sam "wziął na klatę" problem. Spokojnie omówił dokumenty, plan przeglądów, całą obsługę auta (nawet z własnej inicjatywy sparował mój telefon z radiem). Ani razu nie spojrzał na zegarek, chociaż już pewnie powinien być w domu. Dodatkowo w ramach przeprosin (nie żebrałem o żadne dodatkowe gratisy, bo uważam to za żenujące po ustaleniu ceny) przyniósł dodatkowe dywaniki i "korytko" - wykładzinę do bagażnika, oraz zaoferował pierwszy przegląd gratis.
Podsumowując. Jest to mój piąty nowy samochód i jak do tej pory obsługa bije na głowę wcześniejsze. Gdzie już po dokonaniu przelewu wyraźnie widać było zmianę stosunku do klienta. W firmie YAMA ani razu się nie poczułem jak "złapany klient", wręcz odwrotnie, było przyjemnie do samego końca, samego ostatniego podania ręki na "do widzenia".
Nie wiem czy taka jest polityka firmy, czy indywidualna postawa sprzedawcy, ale efekt został osiągnięty. Pan Winter umiejętnie zaprezentował auto przy pierwszej wizycie (oferta testu na weekend, też wyszła z jego strony). Po czym w miłej atmosferze auto sprzedał. Właściwa osoba na właściwym miejscu. Mam nadzieję, że serwis będzie równie kompetentny i eksploatacja samochodu będzie przyjemna i bezstresowa. Puki co będę ten salon polecał każdemu.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-05-2014, 10:40 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10696
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Gratulacje!

W moim przypadku przed zakupem, w trakcie i krótko po było wszystko OK.
Potem przy przeglądach gorzej, ale - o dziwo - z czasem zaczęło być znowu lepiej.

Co do tematów, to tu tylko niby o ASO, ale salon tez można podciągnąć (osobny temat wymagany, bo jest chyba tylko Osielsko):
viewforum.php?f=35


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-05-2014, 11:08 
Offline

Rejestracja: 22-03-2011, 20:21
Posty: 188
Lokalizacja: Białystok
Również gratuluję, że tak fartownie trafiłeś i jesteś zadowolony. Widocznie się zdarza jeszcze profesjonalizm sprzedawców, chociaż ja na podstawie własnych doświadczeń z suzuki Auto-Kras jestem zupełnie odmiennego zdania. Do dziś mam "tik nerwowy" jak wspomnę zakup swego auta i gratis to powinienem raczej im dorzucić pozew sądowy. Dramatyczny brak profesjonalizmu, graniczący z oszustwem wobec klienta. Żadnej polityki suzuki nie ma, to kwestia indywidualna sprzedawcy/właściciela. Jak widać warto być pro klient, bo to skutkuje poleceniem salonu i "reklamą pantoflową".
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-05-2014, 21:46 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 2861
Lokalizacja: Kwidzyn
Napisałem, bo wcześniejsze moje doświadczenia też były w najlepszym razie średni-poprawne. Stąd moje pozytywne zaskoczenie. Internet, to dzisiaj medium o wielkim zasięgu i niedocenianie go to poważny błąd.
Myślę też, że na postawę sprzedawcy wpływa też postawa klienta. Jeżeli ktoś wchodzi do salonu i od drzwi wymaga, żeby wszyscy kłaniali mu się w pas, bo "panisko" przybyło. I zaraz zaczyna jęczeć o dodatkowy upust 100pln albo smycz i breloczek. Ja wchodząc do salonu wymagam tylko szacunku i odwzajemniam się tym samym.
Mam nadzieję zachować dobre zdanie o tej firmie również w czasie eksploatacji auta.


Na górę
 Tytuł: GrzegorzSX4
Post: 03-07-2014, 09:53 
Offline

Rejestracja: 28-07-2010, 11:24
Posty: 12
Przed dwoma miesiącami zakupiłem SX4 s-cross w salonie Gołębiewski w Elblągu. Jak dotąd wszystko przebiegało niemal książkowo. Pracownicy bardzo uprzejmi i kompetentni. Oby tak dalej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl