Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Ciężko działające sprzęgło w Wagon R+ 1.3 http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=8349 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | krzybiel [ 12-08-2011, 14:53 ] |
Tytuł: | Ciężko działające sprzęgło w Wagon R+ 1.3 |
Jeżdżę moim wagonem od dwóch dni i nie spotkałem jeszcze auta ze sprzęgłem, które tak ciężko się wciska. Czy w Waszych wagonach też sprzęgło tak ciężko chodzi w porównaniu do innych aut? |
Autor: | noty666 [ 13-08-2011, 08:44 ] |
Tytuł: | |
Jeżdżę cztery miesiące wagonem 2001 i nadal ubolewam nad zastosowanym w tym aucie sprzęgłem. Co gorsza, co jakiś czas auto potrafi mi zgasnąć przy ruszaniu, gdy się zapomnę i ruszam, jakbym jechał innym ( normalniejszym ) samochodem. |
Autor: | krzybiel [ 13-08-2011, 09:27 ] |
Tytuł: | |
Przesmarowałem linkę sprzęgła olejem przekładniowym i jest o niebo lepiej ale nadal daleko do ideału. Mam też seata ibizę 1.9tdi i jak się z niej przesiadam do wagona to wtedy widzę ogromną różnicę w sile docisku pedała na niekorzyść wagona |
Autor: | miras_68 [ 27-11-2011, 23:41 ] |
Tytuł: | |
Bazując na doświadczeniach z innymi samochodami, do smarowania linek polecam smar grafitowy. Nie wiem tylko czy możliwe jest w Suzuki wysunięcie linki z pancerza. Smar grafitowy jest też dobry na śruby, które mogą ewentualnie zardzewieć. Od jakiegoś czasu przyjąłem zasadę, że gwint każdej odkręconej śruby, przed przykręceniem smaruję tym specyfikiem - od tego czasu przestałem mieć problemy z ich odkręcaniem. A wcześniej się zdarzało - nawet urwać |
Autor: | krzybiel [ 28-11-2011, 14:12 ] |
Tytuł: | |
miras_68 pisze: Smar grafitowy jest też dobry na śruby, Najlepszy jest smar miedziany. |
Autor: | Konradek [ 26-01-2013, 14:31 ] |
Tytuł: | |
krzybiel pisze: Przesmarowałem linkę sprzęgła olejem przekładniowym i jest o niebo lepiej ale nadal daleko do ideału. Mam też seata ibizę 1.9tdi i jak się z niej przesiadam do wagona to wtedy widzę ogromną różnicę w sile docisku pedała na niekorzyść wagona
A czy ta linka tak dużo kosztuje, żeby ją smarować??? |
Autor: | krzybiel [ 27-01-2013, 13:44 ] |
Tytuł: | |
Konradek pisze: A czy ta linka tak dużo kosztuje, żeby ją smarować???
A co ma piernik do wiatraka ??? |
Autor: | Tymoteusz [ 06-02-2013, 19:53 ] |
Tytuł: | |
krzybiel pisze: Najlepszy jest smar miedziany.
Do smarowania linek i innych wolnych mechanizmów zalecane są smary grafitowe, ale w zasadzie nawet rzadki olej będzie dobrym smarowidłem przez krótki czas. Smary miedziane to typowe zabezpieczenie śrub przed korozją |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |