Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 08:55

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12-08-2011, 14:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-08-2011, 11:45
Posty: 15
Lokalizacja: Piła
Jeżdżę moim wagonem od dwóch dni i nie spotkałem jeszcze auta ze sprzęgłem, które tak ciężko się wciska. Czy w Waszych wagonach też sprzęgło tak ciężko chodzi w porównaniu do innych aut?


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-08-2011, 08:44 
Offline

Rejestracja: 12-08-2011, 15:40
Posty: 2
Jeżdżę cztery miesiące wagonem 2001 i nadal ubolewam nad zastosowanym w tym aucie sprzęgłem. Co gorsza, co jakiś czas auto potrafi mi zgasnąć przy ruszaniu, gdy się zapomnę i ruszam, jakbym jechał innym ( normalniejszym ) samochodem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-08-2011, 09:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-08-2011, 11:45
Posty: 15
Lokalizacja: Piła
Przesmarowałem linkę sprzęgła olejem przekładniowym i jest o niebo lepiej ale nadal daleko do ideału. Mam też seata ibizę 1.9tdi i jak się z niej przesiadam do wagona to wtedy widzę ogromną różnicę w sile docisku pedała na niekorzyść wagona :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-11-2011, 23:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12-11-2011, 16:17
Posty: 118
Lokalizacja: Puławy
Bazując na doświadczeniach z innymi samochodami, do smarowania linek polecam smar grafitowy. Nie wiem tylko czy możliwe jest w Suzuki wysunięcie linki z pancerza.
Smar grafitowy jest też dobry na śruby, które mogą ewentualnie zardzewieć. Od jakiegoś czasu przyjąłem zasadę, że gwint każdej odkręconej śruby, przed przykręceniem smaruję tym specyfikiem - od tego czasu przestałem mieć problemy z ich odkręcaniem. A wcześniej się zdarzało - nawet urwać


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-11-2011, 14:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-08-2011, 11:45
Posty: 15
Lokalizacja: Piła
miras_68 pisze:

Smar grafitowy jest też dobry na śruby,

Najlepszy jest smar miedziany.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-01-2013, 14:31 
Offline

Rejestracja: 09-11-2010, 23:13
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
krzybiel pisze:
Przesmarowałem linkę sprzęgła olejem przekładniowym i jest o niebo lepiej ale nadal daleko do ideału. Mam też seata ibizę 1.9tdi i jak się z niej przesiadam do wagona to wtedy widzę ogromną różnicę w sile docisku pedała na niekorzyść wagona :(


A czy ta linka tak dużo kosztuje, żeby ją smarować???


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-01-2013, 13:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-08-2011, 11:45
Posty: 15
Lokalizacja: Piła
Konradek pisze:
A czy ta linka tak dużo kosztuje, żeby ją smarować???


A co ma piernik do wiatraka ???


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-02-2013, 19:53 
Offline

Rejestracja: 01-02-2012, 11:20
Posty: 37
Lokalizacja: Dolny Śląsk
krzybiel pisze:
Najlepszy jest smar miedziany.

Do smarowania linek i innych wolnych mechanizmów zalecane są smary grafitowe, ale w zasadzie nawet rzadki olej będzie dobrym smarowidłem przez krótki czas.
Smary miedziane to typowe zabezpieczenie śrub przed korozją


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]