Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Ciężko działające sprzęgło w Wagon R+ 1.3
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=8349
Strona 1 z 1

Autor:  krzybiel [ 12-08-2011, 14:53 ]
Tytuł:  Ciężko działające sprzęgło w Wagon R+ 1.3

Jeżdżę moim wagonem od dwóch dni i nie spotkałem jeszcze auta ze sprzęgłem, które tak ciężko się wciska. Czy w Waszych wagonach też sprzęgło tak ciężko chodzi w porównaniu do innych aut?

Autor:  noty666 [ 13-08-2011, 08:44 ]
Tytuł: 

Jeżdżę cztery miesiące wagonem 2001 i nadal ubolewam nad zastosowanym w tym aucie sprzęgłem. Co gorsza, co jakiś czas auto potrafi mi zgasnąć przy ruszaniu, gdy się zapomnę i ruszam, jakbym jechał innym ( normalniejszym ) samochodem.

Autor:  krzybiel [ 13-08-2011, 09:27 ]
Tytuł: 

Przesmarowałem linkę sprzęgła olejem przekładniowym i jest o niebo lepiej ale nadal daleko do ideału. Mam też seata ibizę 1.9tdi i jak się z niej przesiadam do wagona to wtedy widzę ogromną różnicę w sile docisku pedała na niekorzyść wagona :(

Autor:  miras_68 [ 27-11-2011, 23:41 ]
Tytuł: 

Bazując na doświadczeniach z innymi samochodami, do smarowania linek polecam smar grafitowy. Nie wiem tylko czy możliwe jest w Suzuki wysunięcie linki z pancerza.
Smar grafitowy jest też dobry na śruby, które mogą ewentualnie zardzewieć. Od jakiegoś czasu przyjąłem zasadę, że gwint każdej odkręconej śruby, przed przykręceniem smaruję tym specyfikiem - od tego czasu przestałem mieć problemy z ich odkręcaniem. A wcześniej się zdarzało - nawet urwać

Autor:  krzybiel [ 28-11-2011, 14:12 ]
Tytuł: 

miras_68 pisze:

Smar grafitowy jest też dobry na śruby,

Najlepszy jest smar miedziany.

Autor:  Konradek [ 26-01-2013, 14:31 ]
Tytuł: 

krzybiel pisze:
Przesmarowałem linkę sprzęgła olejem przekładniowym i jest o niebo lepiej ale nadal daleko do ideału. Mam też seata ibizę 1.9tdi i jak się z niej przesiadam do wagona to wtedy widzę ogromną różnicę w sile docisku pedała na niekorzyść wagona :(


A czy ta linka tak dużo kosztuje, żeby ją smarować???

Autor:  krzybiel [ 27-01-2013, 13:44 ]
Tytuł: 

Konradek pisze:
A czy ta linka tak dużo kosztuje, żeby ją smarować???


A co ma piernik do wiatraka ???

Autor:  Tymoteusz [ 06-02-2013, 19:53 ]
Tytuł: 

krzybiel pisze:
Najlepszy jest smar miedziany.

Do smarowania linek i innych wolnych mechanizmów zalecane są smary grafitowe, ale w zasadzie nawet rzadki olej będzie dobrym smarowidłem przez krótki czas.
Smary miedziane to typowe zabezpieczenie śrub przed korozją

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/