Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Parę pytań wagon R+ z 2002
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=10117
Strona 1 z 1

Autor:  wagonik [ 01-10-2012, 15:50 ]
Tytuł:  Parę pytań wagon R+ z 2002

1. Gdzie znaleźć włącznik ogrzewania tylnej szyby?
2. Czy w tym typie auta jest czujnik rezerwy paliwa?
3. Wstyd pytać, ale jak rozpoznać czy ma klimatyzację? :skromny:
Auto sprowadzone z Belgii i nie mam, żadnych instrukcji.
SUPER SAMOCHÓD i pali 5l/100km benzyny :o
Witam Forumowiczów! To mój 1-raz :)
Obrazek

Autor:  Tymoteusz [ 02-10-2012, 09:44 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań wagon R+ z 2002

Pewnie są różne wykonania tego modelu, ale ja mam czujnik poziomu paliwa, czyli lampkę zapalającą się kiedy w zbiorniku pozostaje ca 6 litrów. Włącznik ogrzewania tylnej szyby to wyciągnięcie do góry środkowej gałki do ustawiania nawiewu (w jej środku jest trudnozauważalny symbol ogrzewania szyby), podobnie włącza się klimatyzację, wyciągnięcie lewej gałki regulatora temperatury. A czy masz klimatyzację, to sprawdź po tym czy pod maska widać sprężarkę i napędzający ja pasek (nie pomyl z alternatorem, od sprężarki odchodzą gumowe węże). Wyciągaląc do góry gałkę przełącznika świateł włączasz oświetlenie wnętrza.

Autor:  wagonik [ 03-10-2012, 09:57 ]
Tytuł:  do Tymoteusz

Bardzo dziękuję za pomoc.
Wszystko mam i pięknie działa. A najbardziej mnie cieszy zapalanie światła w środku (do tej pory otwierałam drzwi - szczególnie trudne w czasie jazdy :lol: ) Z klimatyzacji skorzystam w przyszłym roku :D
Dziękuję też tej osobie, która włożyła mi za wycieraczki Wasz folder, bo życie stało się prostsze ;)

Autor:  wagonik [ 03-10-2012, 10:05 ]
Tytuł:  czujnik rezerwy paliwa

Lampki rezerwy paliwa nie mam, ale na szczęście zabrakło mi paliwa 30m od stacji, pomogli mi dzielni strażacy. Test zaliczony. Nauka - nie czekam na charakterystyczne mruganie. Tankuję gdy zbliżam się do E.

Autor:  Avalanche [ 03-10-2012, 11:34 ]
Tytuł:  Re: do Tymoteusz

wagonik pisze:
Z klimatyzacji skorzystam w przyszłym roku :D

Żeby dobrze działała w przyszłym roku warto ją od czasu do czasu włączyć na kilka minut także "poza sezonem".
Przyda się też do osuszania szyb od srodka w mokre dni 8)

Autor:  Tymoteusz [ 03-10-2012, 11:54 ]
Tytuł:  Re: czujnik rezerwy paliwa

wagonik pisze:
Lampki rezerwy paliwa nie mam, E.


To coś nie pasuje, jak na wyposażeniu jest klimatyzacja, to powinna być sygnalizacja rezerwy paliwa. Jest kilka możliwości - albo faktycznie nie ma, albo zepsuł się czujnik w zbiorniku, albo spaliła lampka na tablicy. Jedno mozna sprawdzić z miejsca, po przekręceniu kluczyka tuż przed uruchomieniem rozrusznika zapalają się wszystkie kontrolki na tablicy, jedną z nich jest symbol dystrybutora paliwa, sprawdź więc czy to masz. Ale nawet jeśli wskaźnik jest zepsuty, to można z tym jeździć, tylko tankować przed opadnięciem wskazówki zbiornika do zera (bo to chyba masz i działa?).
Klimatyzację przed sezonem warto także odgrzybić i ewentualnie na nowo nabić, to razem niestety kosztuje ca 200 do 400 zł (zależy gdzie i u kogo)..

Autor:  SX4ever [ 06-10-2012, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań wagon R+ z 2002

wagonik pisze:
Auto sprowadzone z Belgii i nie mam, żadnych instrukcji...

Zerknij na "Elektrode" ;)

Autor:  krzybiel [ 16-10-2012, 11:33 ]
Tytuł:  Re: czujnik rezerwy paliwa

Tymoteusz pisze:
wagonik pisze:
Lampki rezerwy paliwa nie mam, E.


To coś nie pasuje, jak na wyposażeniu jest klimatyzacja, to powinna być sygnalizacja rezerwy paliwa.


Mam wagona z 2003 roku z polskiego salonu, bezwypadkowy, bogate wyposażenie włącznie z klimą, absem, elektryką itp i potwierdzam, że ten model nie ma lampki rezerwy paliwa! Trochę to śmieszne ale prawdziwe :)

Autor:  Tymoteusz [ 21-10-2012, 22:17 ]
Tytuł:  Re: czujnik rezerwy paliwa

krzybiel pisze:

Mam wagona z 2003 roku z polskiego salonu, bezwypadkowy, bogate wyposażenie włącznie z klimą, absem, elektryką itp


A czy masz centralny zamek w tylnych drzwiach? Ja nie mam i okropnie mnie to denerwuje, niebawem będę starał się zamontować w nich jakieś siłowniki i usiłował podłaczyć to do centralki, tylko nigdzie nie mogę dorwać nawet uproszczonego schematu instalacji.

Autor:  krzybiel [ 22-10-2012, 09:03 ]
Tytuł: 

Centralny mam na wszystkie 4 drzwi oraz tylną klapę, wszystko fabryczna instalacja. Lecz niedawno założyłem sobie sterowanie centralnym z pilota, bo denerwowało mnie, że trzeba kluczyk wsadzać do zamka.

Autor:  Tymoteusz [ 22-10-2012, 18:24 ]
Tytuł: 

krzybiel pisze:
Centralny mam na wszystkie 4 drzwi oraz tylną klapę, wszystko fabryczna instalacja. Lecz niedawno założyłem sobie sterowanie centralnym z pilota, bo denerwowało mnie, że trzeba kluczyk wsadzać do zamka.

No właśnie, jak widać były przeróżne opcje - ja mam otwieranie drzwi przednich i klapy na oryginalnego pilota w kluczyku, ale w zamian drzwi tylne pozbawione centralnego zamka - głupota ! :-(
Jeśli sam zakładałeś zdalne otwieranie, to w którym miejscu jest moduł centralnego zamka ?

Autor:  krzybiel [ 22-10-2012, 19:14 ]
Tytuł: 

Tymoteusz pisze:
Jeśli sam zakładałeś zdalne otwieranie, to w którym miejscu jest moduł centralnego zamka ?


Nie zakładałem sam, oddałem do elektryka :) ale z tego co pamiętam, to dokładał ten dodatkowy moduł na sterowanie z pilota w okolicach prawego nadkola, oczywiście w kabinie od wewnątrz więc zapewne gdzieś tam jest moduł główny.

Autor:  Tymoteusz [ 23-10-2012, 19:13 ]
Tytuł: 

krzybiel pisze:
Nie zakładałem sam, oddałem do elektryka :) ale z tego co pamiętam, to dokładał ten dodatkowy moduł na sterowanie z pilota w okolicach prawego nadkola, oczywiście w kabinie od wewnątrz więc zapewne gdzieś tam jest moduł główny.

OK, dziękuję !

Autor:  wagonik [ 27-10-2012, 21:36 ]
Tytuł:  Re: czujnik rezerwy paliwa

A czy masz centralny zamek w tylnych drzwiach?

U mnie jest centralny zamek na wszystko, otwierany na pilot :lol:

Autor:  el Dario [ 11-07-2014, 08:06 ]
Tytuł: 

Cześć,

Podepnę się pod temat i mam też parę pytań odnośnie Suzuki Wagon,

Interesują mnie autka powyżej 2003 i który silnik według was (użytkowników) byłby najlepszy.

Nie ukrywam, że ciekawią mnie silniki z napędem 4WD ze względu na częste wypady w las (wiem, że to nie jest auto terenowe)

Co się najcześciej psuje?
Na co muszę zwrócić uwage podczas kupna tego auta?
I parę innych waszych wniosków na temat użytkowania tego auta :)

pozdrawiam

Autor:  Avalanche [ 11-07-2014, 10:58 ]
Tytuł: 

4WD miał u nas tylko model z benzynowym silnikiem 1.3.
Zasada działania jak w Ignisie - międzyosiowe sprzęgło lepkościowe.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/