Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 15:29

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: 13-11-2010, 19:14 
Offline

Rejestracja: 01-12-2008, 20:12
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Udało mi się kilka dni temu zweryfikować osobiście doświadczenia licznych użytkowników Liany w dziedzinie jazdy z powiedzmy dużą prędkością i w związku z tym mam kilka spostrzeżeń i pytań. Przy V=160 km/h jadąc samemu bez obciążenia i przy względnie dobrej pogodzie jazda wymaga sporego "zaangażowania" i kontrowania wszystkich prób wyłamania się pojazdu z jazdy na wprost. Profil auta sprawie że na burty podczas jazdy działają spore siły aerodynamiczne i niewielki ruch powietrza wokół samochodu powoduje próbę "żeglowania" w jedną lub drugą stronę lub podnoszenia przodu. Jechać się dało ale jadąc środkiem dwupasmowej jezdni na autostradzie na jej pustym odcinku. I tu pytanie: co można zrobić aby auto było trochę stabilniejsze podczas szybkiej jazdy. Nie mówie że jak bolid F1, rozumiem i nie narzekam, generalnie nie jestem fanem need for speed, ale tak z ciekawości, bo zastanawiałem się nad rozwiązaniami typu wymiana felg na alu 16" + opona niskiprofil, obniżenie auta poprzez wymianę sprężyn utwardzających i obniżających zawieszenie itd. Chciałbym zapoznać się z doświadczeniami innych użytkowników w tej materii.


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-11-2010, 20:16 
Offline

Rejestracja: 22-10-2006, 10:19
Posty: 725
Cytuj:
I tu pytanie: co można zrobić aby auto było trochę stabilniejsze podczas szybkiej jazdy.

Mam za sobą długotrwałe jazdy z dużą prędkością Lianą HB i do prawdy nie wiem, skąd masz takie doświadczenia... rozumiem boczny wiatr ale reszta to jakiś straszny sen :!:

Proponuję sprawdzić stan amortyzatorów i zbieżność... i nie odbieraj tego, jako złośliwość :idea:


Na górę
Post: 14-11-2010, 21:43 
Offline

Rejestracja: 11-05-2008, 20:16
Posty: 32
Również proponuje sprawdzić zbieżność przód,tył,oraz kąty. Śmigam latem na alu 15 i niski profil a zimową porą na 14 i nie mam żadnych tego typu problemów.Walczyłem kiedyś z zbieżnością tyłu, i nie tylko ja -zerknij temat [Zawieszenie] Niestabilny "tył"

_________________
Piotr


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]