O ile nie jestem w błędzie, to:
- po pierwsze - kod ten informuje tylko o "wypadaniu zapłonów" i nie precyzuje przyczyny.
- po wtóre - stwierdzone uszkodzenie cewki zapłonowej powinno objawiać się kodem pomiędzy 355 a 362.
Proponuję dokładną lokalizację uszkodzenia i potwierdzenie przyczyny od sterowania, przez przewody aż do samej świecy... sam kod w tym przypadku to zbyt mało...
Co do cewek - będziesz raczej skazany na części fabryczne, bo zakładając jakiś zamiennik /nawet, jeśli byłby dostępny/, musiałbyś wymienić wszystkie cewki, by zapewnić tą samą "jakość" iskry na wszystkich cylindrach, więc raczej poświęć chwilę na ustaleniu w serwisie cewki odpowiedniej dla Twojego silnika /bo to jest najważniejsze/ i zagłęb się w necie... na ten przykład
TUTAJ ... ale sam widzisz, że pobieżne wyszukiwanie wskazuje, że rodzajów jest przynajmniej kilka...