Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Wymiana paska 1,6 2004 http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=19604 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ADI74 [ 11-08-2020, 15:53 ] |
Tytuł: | Wymiana paska 1,6 2004 |
Witam najwyższa pora wymienić paski są od nowości w aucie. Z tego co patrzyłem w tym silniku są dwa paski i mam pytanie czy dam radę wymienić bez kanału .Jak ktoś wymieniał to jak najlepiej się do tego zabrać i jakie paski polecacie. |
Autor: | ADI74 [ 11-08-2020, 16:04 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana paska 1,6 2004 |
Jak ktoś wie długość paska - alternator popa wody wał korbowy drugi pasek -wał korbowy wspomaganie kompresor klimatyzacji proszę o wymiary. |
Autor: | daaarekkk [ 11-08-2020, 19:05 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana paska 1,6 2004 |
http://www.catcar.info/suzuki/?l=bWFya2 ... SDQxNkY%3D |
Autor: | patyl [ 11-08-2020, 19:39 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana paska 1,6 2004 |
Wymieniałem w tamtym roku. Długości nie pamiętam. Proste zadanie to nie jest! są dwa paski , zewnetrzny chwila kombinacji i po zawodach. Drugi bliżej bloku ciężka sprawa dla niedoświadczonych pamiętam tylko że napędza klimę, jest tam taki dziwny napinacz, który okazał się również do wymiany... trzeba było odkręcać silnik z poduszek itd. bez kanału nie podchodź! jeżeli dasz rade poluzować ten napinacz sprawa prosta:) polega to na poluzowaniu śruby i odpowiednim kluczem typu ampol poluzować napinacz. Zakładamy nowy pasek napinamy ampolem i dociskamy śrubą ciasno tam niemiłosiernie ale udało się i wszystko gra:) |
Autor: | patyl [ 11-08-2020, 19:40 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana paska 1,6 2004 |
temat był już poruszany http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=12878 |
Autor: | bleble103 [ 28-07-2021, 16:52 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana paska 1,6 2004 |
Napiszę dla potomnych, że da się wymienić paski bez kanału. Zapiekł mi się alternator pod blokiem, zazwyczaj w takiej sytuacji po paru sekundach pisku ruszał, jednak tym razem ustał jedynie pisk, a kontrolka ładowania pozostała :V Nie miałem wyjścia, koła w prawo i jazda. Pierwszy pasek faktycznie jest napinany rolką z mimośrodem (bardzo drogą jak na rolkę), luzujemy dwie śruby (klucz 12) i rolka zacznie się swobodnie wahać, do napięcia potrzebny jest bardzo krótki ampol (bardzo mało miejsca), ja wykombinowałem ze śruby, kilku nakrętek 10 i klucza. Drugi pasek jest napinany alternatorem, luzujemy dolną śrubę mocującą alternator (imbus 8 ) oraz dwie regulacyjne na górze (klucz 12). Nawet wspomnianą wcześniej rolkę mechanik wymienił mi bez kanału, aczkolwiek trochę trwało zanim na ślepo trafił śrubami w gwinty. Pasek alternatora i pompy wody: 4PK833, pasek klimy i wspomagania: 4PK1013. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |