Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://www.suzukiklub.pl/forum/

Wymiana paska 1,6 2004
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=19604
Strona 1 z 1

Autor:  ADI74 [ 11-08-2020, 15:53 ]
Tytuł:  Wymiana paska 1,6 2004

Witam najwyższa pora wymienić paski są od nowości w aucie. Z tego co patrzyłem w tym silniku są dwa paski i mam pytanie czy dam radę wymienić bez kanału .Jak ktoś wymieniał to jak najlepiej się do tego zabrać i jakie paski polecacie.

Autor:  ADI74 [ 11-08-2020, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Wymiana paska 1,6 2004

Jak ktoś wie długość paska - alternator popa wody wał korbowy
drugi pasek -wał korbowy wspomaganie kompresor klimatyzacji proszę o wymiary.

Autor:  daaarekkk [ 11-08-2020, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Wymiana paska 1,6 2004

http://www.catcar.info/suzuki/?l=bWFya2 ... SDQxNkY%3D

Autor:  patyl [ 11-08-2020, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Wymiana paska 1,6 2004

Wymieniałem w tamtym roku. Długości nie pamiętam. Proste zadanie to nie jest! są dwa paski , zewnetrzny chwila kombinacji i po zawodach. Drugi bliżej bloku ciężka sprawa dla niedoświadczonych ;) pamiętam tylko że napędza klimę, jest tam taki dziwny napinacz, który okazał się również do wymiany... trzeba było odkręcać silnik z poduszek itd. bez kanału nie podchodź! jeżeli dasz rade poluzować ten napinacz sprawa prosta:) polega to na poluzowaniu śruby i odpowiednim kluczem typu ampol poluzować napinacz. Zakładamy nowy pasek napinamy ampolem i dociskamy śrubą :) ciasno tam niemiłosiernie :) ale udało się i wszystko gra:)

Autor:  patyl [ 11-08-2020, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Wymiana paska 1,6 2004

temat był już poruszany http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=12878

Autor:  bleble103 [ 28-07-2021, 16:52 ]
Tytuł:  Re: Wymiana paska 1,6 2004

Napiszę dla potomnych, że da się wymienić paski bez kanału. Zapiekł mi się alternator pod blokiem, zazwyczaj w takiej sytuacji po paru sekundach pisku ruszał, jednak tym razem ustał jedynie pisk, a kontrolka ładowania pozostała :V Nie miałem wyjścia, koła w prawo i jazda. Pierwszy pasek faktycznie jest napinany rolką z mimośrodem (bardzo drogą jak na rolkę), luzujemy dwie śruby (klucz 12) i rolka zacznie się swobodnie wahać, do napięcia potrzebny jest bardzo krótki ampol (bardzo mało miejsca), ja wykombinowałem ze śruby, kilku nakrętek 10 i klucza. Drugi pasek jest napinany alternatorem, luzujemy dolną śrubę mocującą alternator (imbus 8 ) oraz dwie regulacyjne na górze (klucz 12). Nawet wspomnianą wcześniej rolkę mechanik wymienił mi bez kanału, aczkolwiek trochę trwało zanim na ślepo trafił śrubami w gwinty. Pasek alternatora i pompy wody: 4PK833, pasek klimy i wspomagania: 4PK1013.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/