Witam. Kontynuując temat. Mimo braku pomocy udało mi się dotrzeć do schematów i znalazłem rozpisanie wtyczki. Pomierzyłem napięcia i okazało się, że odpowiedzialnym za ciągłe działanie zegarka jest napięcie na przewodzie WHT/BLK na czwartym pinie.
Po jego odłączeniu zegarek gaśnie. Na załączonym obrazku widać, że przewód WHT/BLK idzie z bezpiecznika nr 28 (faktycznie po wyjęciu bezpiecznika gaśnie zegarek przy wyłączonym silniku i wyjętym kluczyku.
Idąc dalej tym tropem sprawdziłem, że po wyjęciu kluczyka nie powinno być napięcia na bezpieczniku 28 zgodnie z rozpiską stacyjki
(czy dobrze myślę).
Czy ktoś może to sprawdzić czy na 28 bezpieczniku po wyjęciu kluczyka ma napięcie ? Bo u mnie jest i muszę w takim razie szukać skąd one tam się bierze. 28 bezpiecznik to jest w kabinie przy lewej nodze tak jak na rozpisce.
Dzięki za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam