Tylko dlaczego ja w cenie mojego samochodu mam placic za sponsoring Korony Kielce?
Juz nie wspomne, ze moim zdaniem marka, ktora sprzedaje w calej Polsce, nie powinna sponsorować lokalnych klubow, a jesli juz np. osoby z ktorych dumni sa wszyscy Polacy. Natomiast tutaj raczej widze prywate(!!!) prezesa Suzuki, ktory pochodzi z tych rejonow. Dziwi mnie tylko to, ze Japonczycy na to pozwalaja. Ponadto brakuje tu pewnej konsekwencji w budowaniu image marki. Jesli juz Suzuki musi koniecznie cos sponsorowac, to niech sponsoruje np. karate, ktore pochodzi z Japoni. Poza tym tak niewiele firm sponsoruje sztuki walki, ze pewnie fani byliby zachwyceni i bedzie mialo to duzo wiekszy pozytywny odbior niz popularnego sportu, gdzie ten sponsoring troche ginie w tlumie.
Generalnie jednak wydaje mi sie, ze Suzuki na tyle dobrze sie sprzedaje, ze nie potrzebuje ladowac sie w sponsoring. Za ktory zaplacimy my wszyscy kupujac te auta. Zreszta to pewnie jest tez tajemnica niskich cen Daci - zobaczcie, ze Dacia praktycznie niczego nie sponsoruje, liczba reklam minimalna jak na dzisiejsze czasy.
|