Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 17-07-2018, 00:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 02-12-2009, 11:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-03-2007, 19:34
Posty: 168
Lokalizacja: KRAKÓW
eeee to chyba : Special Military Edition w skrócie SME nie wykrywalna dla radarów jak pewne bombowce, A jak nie wykrywalana to się nie trzeba obawiać radarowych mierników prędkości. :skoczek: :lol: :lol: :lol:

Może by na aledrogo zacząć sprzedawać specjalną farbę w kolorze czarny mat zapobiegającą i chroniącą przed pomiarem prędkości z radarów stacjonarnych i ręcznych :idea:
Ciekawe ilu by było chętnych :lol: :lol:


Ostatnio zmieniony 02-12-2009, 16:57 przez marco1, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 02-12-2009, 12:26 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Dobrze kombinujesz.
Trzeba tylko dorobić legendę, trochę ściemy, pseudonaukowego bełkotu i kasa zarabia się sama :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-12-2009, 18:09 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1116
Lokalizacja: 3-miasto
KrisB4 pisze:
Dobrze kombinujesz...

Masz tu trochę naukowego bełkotu. Polecam slajdy 20 i 21. Nie trzeba ściemy i legendowania. Tylko, czy to można kupić na rynku cywilnym?


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-12-2009, 18:19 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
waldis pisze:
Tylko, czy to można kupić na rynku cywilnym?


Sadzę (carbon particles)? Spokojnie.
Mam w robocie trochę w workach po 30kg.
Na początek wystarczy ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-12-2009, 22:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1196
Lokalizacja: Mysłowice
Te felgi wygladaja jak 13" :D

Az milo sie patrzy na mojego w takiej sytuacji :D

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-12-2009, 11:00 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Szczupły, co Ty tu za wykopaliska wstawiasz? Pokaż GSRa :D

A wracając do Indian Tuning, to środek zaskakuje jeszcze bardziej:

Fotele (z czymś dla karków :P ):
http://i754.photobucket.com/albums/xx18 ... /seats.jpg

Bagażnik (tylko nic mi tu nie wkładać :szalony: ):
http://i754.photobucket.com/albums/xx18 ... CN2128.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-12-2009, 17:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1196
Lokalizacja: Mysłowice
No to masz GSRa :]

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-12-2009, 18:27 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
:ok:

W temacie tuningu SX4 jeszcze jeden fanatyk - tym razem delikatny tuning: kratka chłodnicy, czarny spojlerek i czarne reflektory :o .

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-01-2010, 21:48 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1116
Lokalizacja: 3-miasto
Avalanche pisze:
:ok:W temacie tuningu SX4 jeszcze jeden fanatyk - tym razem delikatny tuning: kratka chłodnicy,...

Dostałem pod choinkę, wersję z logo na środku (tę z katalogu). Fajnie się prezentuje po zamontowaniu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-01-2010, 08:27 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
To witaj w "klubie" (2-osobowym :? ) :)
Wymiana nastąpiła z powodów estetycznych, czy z przymusu? ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-01-2010, 18:50 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1116
Lokalizacja: 3-miasto
Avalanche pisze:
To witaj w "klubie" (2-osobowym :? ) :)

Może się powiększy. Zastanawiam się jak "zgrać" z nową atrapą kratkę w dole zderzaka.
Avalanche pisze:
Wymiana nastąpiła z powodów estetycznych, czy z przymusu? ;)

Z estetycznych. Oryginalna nie jest najgorsza, ale wkurzał mnie "brakujący" listek.

P.S. Teraz trzeba starą na Alledrogo wystawić.


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-01-2010, 19:54 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
waldis pisze:
Z estetycznych. Oryginalna nie jest najgorsza, ale wkurzał mnie "brakujący" listek.

Dokładnie to samo powodowało mną, kiedy zamówiłem samochód. Jeszcze u dealera wymienili mi na tę wersję "sport" :lol: Wymiana gratis, ale kratka trochę kosztowała.


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-02-2010, 17:47 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Co nowego do SX4 z Road Race?
Sklep (w USA):
http://www.roadracemotorsports.com/stor ... 5ba692a543


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-02-2010, 20:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1196
Lokalizacja: Mysłowice
Ledy za 300 baksow :-) Spoko, szkoda że do balona nie mają :P Trzeba samemu robić :P


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-02-2010, 20:49 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
170 zielonych za kawał kwadratowego profilu i parę płaskowników? :szok: :szok: :szok:
Chyba im coś spadło na głowę :))


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-02-2010, 00:03 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Japońskie mają jeszcze fajniejsze ceny :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-03-2010, 11:00 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Lambodrzwiczki :lol:

Obrazek

Super Mario brother:

Obrazek

:roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-03-2010, 23:10 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
SX4 sedan na 20-calowych felgach:

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-03-2010, 06:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1196
Lokalizacja: Mysłowice
Powinni seryjnie 20-ki montowac ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-03-2010, 19:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1116
Lokalizacja: 3-miasto
Wiedziałem komu się takie najbardziej spodobają. Avalanche specjalnie dla Ciebie takie rzeczy chyba znajduje :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-03-2010, 20:50 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
waldis, dla Ciebie był Super Mario :D :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-03-2010, 19:53 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1116
Lokalizacja: 3-miasto
Daj spokój. Wygląda jak zabawka do kołysania dzieci, jakie stoją w marketach.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2010, 21:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1196
Lokalizacja: Mysłowice
waldis pisze:
Wiedziałem komu się takie najbardziej spodobają. Avalanche specjalnie dla Ciebie takie rzeczy chyba znajduje :lol:


Hehe duza felga to jest to! :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2010, 07:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10692
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Jeszcze jedna glebogryzarka:

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2010, 09:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-03-2007, 12:47
Posty: 1196
Lokalizacja: Mysłowice
Nie przesadzaj, ładny jest :-) Tylko felgi małe :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl