Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 21-07-2018, 23:56

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 20-03-2018, 09:18 
Offline

Rejestracja: 20-03-2018, 09:13
Posty: 1
tomfix, sx4 z którego roku, bo chyba coś cyfry się pomieszały, bo nie z 2002? W każdym razie co by to nie było, to tu masz link do konfiguratora dobrych polskich instalacji lpg optima https://optimagas.com/dobierz-system-do-auta możesz sam sprawdzić co producent przewidział dla twojej furki


Na górę
Post: 20-03-2018, 15:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-05-2013, 21:58
Posty: 75
lubryfikat to dziadostwo jakich mało, mam w swoim i nie polecam zbytni- straszny syf zostawia w dolocie a podejzewam ze nic nie daje, jezlei chodzi o dodtrysk paliwa to nie wiem czy to bedzie opłacalne ąż tak.


Na górę
Post: 21-03-2018, 21:17 
Offline

Rejestracja: 26-10-2016, 15:17
Posty: 55
Faktycznie. Pomyliłem. Miało być 2012 r. Dzięki za link. Ponoć ten dotrysk jest minimalny a chroni w jakimś tam stopniu zawory czy gniazda.


Na górę
Post: 24-03-2018, 21:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 306
Lokalizacja: Pszczyna
katar14 pisze:
lubryfikat to dziadostwo jakich mało, mam w swoim i nie polecam zbytni- straszny syf zostawia w dolocie a podejzewam ze nic nie daje


opisz dokładniej co to za syf kolor itp oraz jaki preparat wlewałeś do zbiornika

pozdrawiam


Na górę
Post: 26-03-2018, 22:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-05-2013, 21:58
Posty: 75
wlewałem i wlewam dalej, kolor czarny oczywiscie , no to nic innego jak olej który sie osadza na sciankach dolotu i robi się wiadomo co - maź z kurzem - niby w niczym to nie przeszkadza , narazie jezdzi - 320 tys km na kiczniku, głowica po remoncie oczywiscie bo zawory gazu nie wytrzymują ale jakos jezdzi - narazie minus to ten syf w dolocie i podjezewam ze lubrryfikator nic nie daje - u mnie zaworów nie ohronił - przy 190 tys km wyzionąły ducha


Na górę
Post: 27-03-2018, 20:15 
Offline

Rejestracja: 26-10-2016, 15:17
Posty: 55
A ile zrobiłeś na gazie do momentu remontu?


Na górę
Post: 28-03-2018, 22:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-05-2013, 21:58
Posty: 75
160 tys km i od 160 jezdzilem do 190 tys km to juz byla agonia tzn auto juz nie mialo mocy, 5 bieg wogole sie nie rozpędzalo


Na górę
Post: 29-03-2018, 06:48 
Offline

Rejestracja: 26-10-2016, 15:17
Posty: 55
Rozumiem. A możesz przybliżyć koszt takiego remontu?


Na górę
Post: 29-03-2018, 13:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
tomfix pisze:
Auto sx4 z 2002 roku.

W 2002 roku SX4 nie było jeszcze produkowane.


Na górę
Post: 29-03-2018, 16:29 
Offline

Rejestracja: 26-10-2016, 15:17
Posty: 55
Miało być 2012. Pomyłka; )


Na górę
Post: 31-03-2018, 14:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-05-2013, 21:58
Posty: 75
tomfix pisze:
Rozumiem. A możesz przybliżyć koszt takiego remontu?

koszt remontu (tyle ja zapłaciłem) 3500 pln - 8 szt zaworów wydechowych (ssące nie padają) 8 szt płytekzaworowych - to wzystko w aso trzeba kupić niestety zamienników nie ma 1 zawór 120 pln jedna płytka 50 pln - chyba ze cos potaniało, do tego głowica (palnowanie, wymiana zawórów i dopasowanie płytek - 1000 pln i tp itd, nowe uszczelki i reszta pierdołów - mnie to wyszło 3500 ale paclem nie tknąłem, auto odstawiłem do mechanika. Może jeżeli bedzie sie robiło systematyczną regulację zworów co 30 tys km to może wytrzyma wiecej - ja kupiłem z oryginalnym przebiegiem 120 tys km, zrobiłem jedną regulację i potem juz brakło płytek, nie było z czego zbierać wiec jezdizlem do konca az osłabł. teraz robie sobie regularnie regulacje, mam najechane obecnie 320 tys km, czyli juz od remontu zrobiłem 130 tys km a regulacji mam jeszcze na dwa razy nie wiecej czyli na jakies jeszcze 80 tys km powinno starczyc - i ponownie remont niestety.


Na górę
Post: 31-03-2018, 19:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2011, 01:23
Posty: 306
Lokalizacja: Pszczyna
katar14 pisze:
wlewałem i wlewam dalej, kolor czarny oczywiscie , no to nic innego jak olej który sie osadza na sciankach dolotu i robi się wiadomo co - maź z kurzem - niby w niczym to nie przeszkadza , narazie jezdzi - 320 tys km na kiczniku, głowica po remoncie oczywiscie bo zawory gazu nie wytrzymują ale jakos jezdzi - narazie minus to ten syf w dolocie i podjezewam ze lubrryfikator nic nie daje - u mnie zaworów nie ohronił - przy 190 tys km wyzionąły ducha


lubryfikator zostawia żółtawy oleisty nalot, czarne to opary z odpowietrzenia silnika (to co brudzi np przepustnicę ) oraz syf z egr'a. W mojej 2,7 jest lubryfikacja od prawie początku życia auta kolektor wewnątrz jest żółtawy ale nie ma grama "czarnego" regulacja zaworów przy 100kkm: na najgorszym zaworze luz był 10setek. Nie wiem czy szczęście czy lubryfikacja.. lany wyłącznie flash lube (to nie jest reklama ;-) )

pozdrawiam Adrian


Na górę
Post: 03-04-2018, 14:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-05-2013, 21:58
Posty: 75
albo 2,7 silnik ma poprostu lepsze materiały i dlatego


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl