Witam,
zaczęło się tak: od czasu do czasu po zmianie biegu na 2 i/lub 3 przy ruszaniu lub przyspieszaniu silnik dławił się, auto zaczynało skakać, szarpać. Nie pomagało odpuszczenie gazu, przegazowanie lub wysprzęglenie ani tankowanie innego paliwa. Raz czy dwa nawet zapaliła się kontrolka silnika, ale po kilkuset metrach gasła. Po 2 wizytach w ASO (nic nie znaleziono) za którymś razem lampka zaświeciła na stałe. Wezwałem holowanie z Assistance. Tym razem ASO znalazło kod błędu w komputerze (sterowniku).
Diagnoza: do wymiany albo potencjometr przepustnicy - najpierw albo cały moduł komputera - jak to pierwsze nie pomoze.
3 tygodnie zajęło sprowadzenie potencjometru. Wymiana oczywiście w ramach gwarancji. Pomogło. Tym razem serwis się sprawdził za co podziękowania.
PZDR
korel
|