Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 16-10-2018, 09:48

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 24-02-2018, 23:42 
Offline

Rejestracja: 24-02-2018, 23:29
Posty: 5
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Witam

A więc zaczynam po przywitaniu opisywać problem, suzuki ignis 1.5 4x4 benzyna + LPG, 104kkm przebiegu.
objawy:
- to nierówna praca na niskich obrotach - jak by nie pracował ma wszystkie cylindry / takie pierdzenie z wydechu oczywiście na benzynie
- Potrafi zgasnac podczas cofania i nie mogę go odpalić - trzeba kilka razy kręcić oczywiście na benzynie
- Wydaje mi się że jest słaby - w porównaniu z Fabia 1.4 mpi po prostu nie jedzie oczywiście na benzynie

Nie bierze oleju, nie ubywa płynu, nowe świece, wyczyszczony krokowy i przepustnica obroty około 800, po zapaleniu rano jadę i obroty spadają do 0 i auto gaśnie, trzeba pokrecic kilkukrotnie wtedy zapali i mogę jechać.. Jak już trochę temperatura ruszy do góry to problem znika, generalnie mechanik rozkłada ręce i ja też - autem jeździ żona i kolejny telefon ze zgaslo doprowadzi mnie do furii.

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady / wskazówki

Pozdrawiam


Na górę
Post: 25-02-2018, 12:22 
Offline

Rejestracja: 08-11-2017, 18:13
Posty: 3
Lokalizacja: Kaszuby
Problem na pewno jest w instalacji gazowej. Sprawdzić filtry i szczelność, ale przy takich objawach najprawdopodobniej do wymiany jest komputer instalacji gazowej.


Na górę
Post: 25-02-2018, 13:03 
Offline

Rejestracja: 24-02-2018, 23:29
Posty: 5
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Jeśli to wina gazu to dlaczego gaśnie na benzynie? Tzn zapalam rano bez problemu, cofie i auto gaśnie - nie mogę zapalić 3-4 razy.. Zapala.. Jadę i przy pierwszym skrzyżowaniu znów gaśnie i ten sam problem z odpaleniem...do tego telepanie silnika / pierdzenie z wydechu do 1000 obrotów. Brak mocy też na benzynie... Tak że obstawiam problem z samym silnikiem a nie instalacja gazu..


Na górę
Post: 25-02-2018, 20:00 
Offline

Rejestracja: 24-02-2018, 23:29
Posty: 5
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
witam

dziś pojawił się bład P0300 - ogólne wypadanie zapłonu , bez znaczenia czy benzyna czy gaz - czytając fora wielokrotnie pojawiał się temat spadku mocy/kulejącego silnika przy rozregulowanych luzach - dodam ze świece mają 3kkm tak jak i cewki - czy to dobry kierunek - luzy zaworowe ?


Na górę
Post: 07-03-2018, 19:35 
Offline

Rejestracja: 24-02-2018, 23:29
Posty: 5
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Tak dla zainteresowanych temat rozwiązany.. Problemem były ciasne luzy na zaworach wydechowych - wg nominalu 0,3 mm a było... Od 0,1 do 0,13...wszystkie płytki wyszlifowane i złożone, dodatkowo wymiana jednej cewki, świec i kabli pomiędzy świecami - cewkami. Auto odzyskalo moc i pełna sprawność.

Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl