Ok. To nie luzy zaworowe.
Po kolei: kontrolka niskiego poziomu oleju nie jest już problemem. Miska olejowa była nieszczelna i uciekający olej w jakiś sposób zafałszowywał wskazania czujnika.
Ikonka auta z kluczem prawdopodobnie dotyczy świec - wkrótce wymiana i ciekawe czy diagnoza trafiona.
Dławienie zmniejszyło się, ale nie zanikło. W związku z tym, iż nie są to luzy na zaworach, zaczynam się zastanawiać nad wtryskami. Były zregenerowane, ale być może ich powinny montaż nie został dobrze wykonany. Jak sprawdzę dam znać
[ Dodano: 06-12-2015, 16:11 ]Po długotrwałym sprawdzaniu okazało się, że świece są w porządku, podobnie przekaźnik świec . Znów nie wiadomo czego powodem jest dławienie się silnika. Występuje ono nadal z podobną częstotliwością, zawsze przy hamowaniu i podczas postoju
. Dodatkowo na biegu jałowym oraz na 1 przy wciśniętym sprzęgle. Tutaj jednak przez przypadek zaobserwowałem, że kiedy silnik zaczyna się dławić, po wrzuceniu jedynki i podniesieniu pedału sprzęgła na granicę zgaszenia silnika, dławienie ustaje. Może to ważny trop. Czy macie może pomysł, czy dławienie może być związane ze sprzęgłem lub z elementem na który sprzęgło ma wpływ? Sprzęgło było wymieniane (na starym i na nowym sprzęgle dławienie występuje)?
[ Dodano: 06-12-2015, 20:41 ]Dodam, że problemy nie występują na zimnym silniku, a po przejechaniu 5-10 km