Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-08-2018, 22:13

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
Post: 07-02-2017, 20:59 
Offline

Rejestracja: 03-09-2015, 12:18
Posty: 5
sipap248, nice. Jaka to firma tak dba o pracowników? ;)

Chyba bardziej brałbym pod uwagę to jak zamierzasz używać autka niż cenę. Jak masz -4 do ceny, to Vitara Premium 2WD wcale nie wychodzi jakoś powalająco drożej, a wyposażenie podobne.


Na górę
Post: 08-02-2017, 12:32 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Krzysio pisze:
sipap248, nice. Jaka to firma tak dba o pracowników? ;)

Chyba bardziej brałbym pod uwagę to jak zamierzasz używać autka niż cenę. Jak masz -4 do ceny, to Vitara Premium 2WD wcale nie wychodzi jakoś powalająco drożej, a wyposażenie podobne.

Nie tyle firma dba,co ma podpisaną umowę z jednym ze sprzedawców bo bierze od niego samochody. Przepraszam,ale nie mogę udzielić informacji co to za firma-takie przepisy wewnętrzne.
Co do Vitary,to dlatego jeszcze nie kupiłem Ignisa. Spróbuje trochę dozbierać kasy i jednak ogarnąc Vitarę. Choć przyglądam się jeszcze Opel Mocca. W Oplu dają niezłe zniżki i ten model miałbym w cenie Vitary(z porównywalnym wyposażeniem).


Na górę
Post: 12-02-2017, 11:04 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10746
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Udany debiut Ignisa w Europie

W sprzedaży pojawił się w połowie listopada 2106, a już w grudniu sprzedano 1.378 sztuk nowej generacji Ignisa.
Tym samym awansował z 249. pozycji na liście wszystkich modeli samochodów sprzedawanych w Europie na 171., wyprzedzając Baleno (poz. 178).
Na niektórych rynkach zainteresowanie Ignisem jest wyraźnie większe niż Swiftem.

Czyżby powtórka recepty na sukces zastosowanej w przypadku pierwszego crossovera segmentu B, czyli SX4?


Na górę
Post: 12-02-2017, 12:01 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 2925
Lokalizacja: Kwidzyn
Oglądałem i siedziałem w środku! Bardzo sympatyczne wozidełko. Imo alternatywa małego auta dla trochę ekstremalnego Jimni. Co mnie najbardziej zaskoczyło na plus, to ilość miejsca w kabinie. Przy autku 3,7m (mam 180cm i dość długie nogi) jak ustawiłem fotel kierowcy dla siebie, to"siedząc za sobą" miałem ok 5cm przed kolanami! Do tego szeroko otwierające się drzwi z tyłu i jest fajnym miejskim wozidełkiem dla czterech dorosłych osób. Tylko ta cena! 54kpln za w sumie nie za bardzo wyszukane auto segmentu B? Trochę drogo. Nie jeździłem ale myślę, że będzie fajnie jeździł, bo 90KM dla auta ok. 900kg, to dobrze zapowiada!

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 12-02-2017, 12:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 822
@macioo, Ignis jeździ i to całkiem żwawo. Dynamika na trzecim biegu bardzo fajna, chyba lepsza od Vitary/S-Crossa 1.6, testowałem :)
https://www.youtube.com/watch?v=sdZibE5ggf0

_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji


Na górę
Post: 12-02-2017, 17:29 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 2925
Lokalizacja: Kwidzyn
Tak też pomyślałem właśnie. Ostatnio nie miałem czasu na przejażdżkę. Może jak pojadę na wymianę czujnika parkowania będzie okazja się "jechnąć". Najważniejsze, że podoba się mojej żonie (a to baaaardzo wybredna motoryzacyjnie istota ;) ) I jak przyjdzie niebawem 500tkę wymienić, to będzie ciekawa propozycja. No i za rok, dwa, pewnie jakieś wyprzedaże rocznika i inne rabaty (tzn. takie mam pobożne życzenie). ;)

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 14-02-2017, 22:15 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10746
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Ciekawe wyniki testu AutoBILDa:
Spalanie przy jeździe sportowej (50 km autostradą, w tym 20 km z maks. prędkością): 9,8 l/100 km, ale spokojna jazda w trasie : 4,6 l.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.8 s

http://www.autobild.de/artikel/suzuki-i ... 35649.html


Na górę
Post: 26-02-2017, 13:49 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10746
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Nowy test wersji 1.2 bez "hybrydowych wynalazków":
http://dodechypodcast.pl/test-suzuki-ignis/

I wersji podstawowej z Australii:
http://www.themotorreport.com.au/64725/ ... -benchmark
Ocena: 3,5/5


Na górę
Post: 26-02-2017, 19:01 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Avalanche pisze:
Nowy test wersji 1.2 bez "hybrydowych wynalazków":
http://dodechypodcast.pl/test-suzuki-ignis/

I wersji podstawowej z Australii:
http://www.themotorreport.com.au/64725/ ... -benchmark
Ocena: 3,5/5


Kolego bardzo dziękuję,że podrzucasz te ciekawe materiały, bo Ignis jest u mnie cały czas na pudle jesli chodzi o zakup nowego jeździdełka.


Na górę
Post: 27-02-2017, 19:42 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
No i jestem po jeździe próbnej. I jestem zachwycony tym samochodzikiem. Jechałem wersja premium,więc nie było wszystkich bajerów. Ale i tak super się jechało. Żwawo spod świateł,na obwodnicy szybko osiągnięte 140 km/h, fajne przyśpieszenie od 40 do 100 km/h. jedyny mały minusik,to niestety odczuwalny hałas powyżej 100-110 km/h. Nie jest to może taki hałas ,który trzeba zagłuszać radiem,ale jednak on wystepuje. Zresztą to zrozumiałe,między innymi z powodu sylwetki samochodu. Potem pojechaliśmy w lekki teren. Sporo dolków,niektóre wypełnione wodą,sporo błota. Bez żadnych problemów i płynna jazda. Zawieszenie fajnie pracuje. Parkowanie do tyłu bez problemów dzięki kamerze ,no i krótkiej bryle pojazdu. Widoczność bardzo dobra.
Oprócz hałasu( ale ten był do przewidzenie w tego typu samochodzie), jeszcze 3 minusiki. Pierwszy to część białych plastików,które są w środku. Wygladaja fajnie,bo ożywiają wnętrze, ale są niepraktyczne i pewnie łatwo będą się brudzić.Druga sprawa to stacja multimedialna. Jest to stacja firmy Kenwood i jest trochę mało praktyczna i trochę"przeklikana". Ale następne modele z tego roku,mają już przychodzić ze stacją Boscha. Trzecia sprawa może byc najbardziej uciążliwa. Chodzi o rozmiar kół. Podobno te pasujące do Ignisa są jakieś nietypowe,jest ich mało i są drogie. Szczególnie chodzi o zimówki.
Może ktoś wie coś więcej na ten temat?
Podsumowując,Ignis jak najbardziej na plus i być może wdrapie się na pierwsze miejsce w moim rankingu aut do kupienia. Muszę jeszcze przejechać się Vitarą,bo tu gdzie testowałem Ignisa nie było wersji z silnikiem 1.6.


Na górę
Post: 27-02-2017, 20:12 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10746
Lokalizacja: CB - CIN - CT
sipap248 pisze:
Druga sprawa to stacja multimedialna. Jest to stacja firmy Kenwood i jest trochę mało praktyczna i trochę"przeklikana". Ale następne modele z tego roku,mają już przychodzić ze stacją Boscha.

Jak już pisałem gdzieś tu, Kenwood był założony do pierwszych testówek w Europie, bo nie mieli jeszcze normalnej stacji od kooperanta.
Jest wyposażeniem akcesoryjnym dla wersji podstawowej.
Premium i Elegance bądą miały stację Boscha i jeżeli nic nie zmienią w stosunku do zapowiedzi - z Android Auto (działa z androidem w wersjach 5.0, chociaż zalecają 6.0).


Na górę
Post: 27-02-2017, 21:51 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Zapomniałem jeszcze napisać. Ten samochód ma NIEPRAWDOPODOBNY promień zawracania. Zrobiłem nawrotkę na raz ,na tak wąskiej drodze,że to az nie do uwierzenia(szkoda że tego nie nagrałem).
Kolego Avalanche a nie wiesz o co chodzi z tymi kołami,jak to jest z ich nietypowymi wymiarami?


Na górę
Post: 28-02-2017, 08:24 
Offline

Rejestracja: 26-08-2015, 09:55
Posty: 32
Już kiedyś o tym wspominałem... Sprawdź sobie w dowolnym sklepie oponiarskim rozmiary 175/65R15 czy też bardziej 175/60R16 (wersja Premium i Elegance), nie wygląda to za ciekawie. Bardzo ograniczony wybór a i ceny mało przyjazne.


Na górę
Post: 28-02-2017, 08:38 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10746
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Są faktycznie dziwne.
Myślę, że można je zastąpić np. 185/60 R15 (minimalnie niższe) albo 185/65 R15 (minimalnie wyższe). :?


Na górę
Post: 28-02-2017, 08:49 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Jak gadałem ze sprzedawcą, to polecił kupienie opon szerszych, bo podobno podczas jazdy po lekko śliskiej nawierzchni ( droga po opadach śniegu, po marznacej mżawce )te oryginalne opony lubiły myszkowac.


Na górę
Post: 28-02-2017, 18:41 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Znalazłem niestety dośc poważną wadę. Nowy Ignis ma mały zbiornik paliwa. Te 32 l to niezbyt wiele. Szczególnie jak wybieramy sie gdzieś w dalszą podróż. Zeby chociaz z 5 l więcej.


Na górę
Post: 28-02-2017, 19:21 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10746
Lokalizacja: CB - CIN - CT
To prawda. Zasięg w ok. 500 km to słabo.
Ale z drugiej strony, to autko miejskie, więc nie zaprojektowane do dalszych podróży :D

Ja nie pamiętam tych czasów, ale legendy mówią, że ludzie maluchami (PF 126p) spalającymi 6-8 l/100 km toczyli się do Bułgarii ;)


Na górę
Post: 28-02-2017, 20:18 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Ale po dzisiejszej jeździe Capturem z silnikiem 1.2 nie odczułem różnicy w przyśpieszaniu, czy w dynamice. Te 120 km/h Ignisem osiągnąłem w tym samym tempie. A przy takim ruszaniu spod świateł,wydał mi się nawet bardziej dynamiczny. Dla mnie też zaletą jest,że Ignis nie ma tego systemu start/stop i czujnika ciśnienia w oponach. Jutro planuje jeszcze raz przejechac się nim i Vitarą.
Cieszę się,że przynajmniej ograniczyłem już swój wybór do 3 modeli,bo już mi głowa spuchła od tylu nowych informacji i tylu ciekawych samochodów,które rozpatrywałem jako swoje ewentualne,nowe auto.


Na górę
Post: 01-03-2017, 00:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2007, 19:23
Posty: 587
Lokalizacja: Górny Śląsk
TPMS jest już w Comfort.


Na górę
Post: 01-03-2017, 07:59 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10746
Lokalizacja: CB - CIN - CT
sipap248 pisze:
Dla mnie też zaletą jest,że Ignis nie ma tego systemu start/stop i czujnika ciśnienia w oponach.

Auto start/stop wg specyfikacji jest dopiero w Elegance i tylko w wersji SHVS (!) - to zaskakujące :o
Czujniki ciśnienia są obowiązkowe w nowych autach, więc każda wersja ma w standardzie.


Na górę
Post: 01-03-2017, 19:31 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Konsultant z którym jechałem mówił ,że nie ma tych czujników. Ale to auto testowe ,jako jedyne miało opony zimowe i może w tym zestawie kół nie było czujników


Na górę
Post: 01-03-2017, 21:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2007, 19:23
Posty: 587
Lokalizacja: Górny Śląsk
sipap248 pisze:
Konsultant z którym jechałem mówił ,że nie ma tych czujników. Ale to auto testowe ,jako jedyne miało opony zimowe i może w tym zestawie kół nie było czujników


Może konsultant powinien mniej mówić a więcej się szkolić ;) Brak czujników komputer powinien sygnalizować.


Na górę
Post: 01-03-2017, 22:18 
Offline

Rejestracja: 03-03-2015, 20:46
Posty: 145
Może w Ignisie jest system pośredni, to wtedy faktycznie nie ma czujników w kołach, tylko system opiera się na wskazaniach czujnika ABS. Kia przeszła na system pośredni w nowym Rio.


Na górę
Post: 02-03-2017, 19:45 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Czy uważacie,że różnica w cenie pomiędzy wersjami wyposażenia Elegance a Premium ,a wynosząca 7K jest warta dopłacenia? Czy to co uzyskujemy dodatkowo z wyposażenia,jest warta tej dopłaty?


Na górę
Post: 03-03-2017, 17:45 
Offline

Rejestracja: 02-02-2017, 09:23
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa
Kurcze piszę post pod postem, bo chyba nie ma opcji modyfikowania ,albo go nie mogę znaleźć.
Ale do sedna, zastanawiam się,między innymi po opiniach Kolegi Avalanche- swoją drogą bardzo dziękuję za cenne uwagi,czy jednak w tej samej cenie co wersja Elegance ale 2WD, nie lepiej kupić nizszą wersję wyposażenia Premium ,ale z napędem 4WD ?
Chodzi o to,czy przy samochodzie o tak niskiej masie,przy trudniejszych warunkach pogodowych(nie mówiąc już o poruszaniu się w jakimś trochę trudniejszym terenie) nie ważniejsze będzie posiadanie napędu 4WD niż automatycznej klimy,czy świateł led.
Co o tym sądzicie? Niestety ,wiadomo to takie bardziej rozważania teoretyczne,bo chyba nikt jeszcze z Forum nie kupił nowego Ignisa,ale jestem ciekawy Waszych opinii.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl