Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 22:55

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28-10-2012, 09:50 
Offline

Rejestracja: 21-10-2012, 10:40
Posty: 2
Lokalizacja: podkarpacie
Witam :D Zastanawiam sie nad założeniem gazu do Ignisa 1,3 2006r, przebieg 120 tyś. Co o tym myślicie?


Na górę
Post: 28-10-2012, 11:55 
Offline

Rejestracja: 14-07-2008, 15:30
Posty: 107
kryzys pisze:
Witam :D Zastanawiam sie nad założeniem gazu do Ignisa 1,3 2006r, przebieg 120 tyś. Co o tym myślicie?


Pomysł dobry,
Butla zmieści się w miejscu koła zapasowego, więc będzie mało inwazyjna.
Koło zapasowe można wozić w pokrowcu za siedzeniem, na dachu, albo można zakupić lub zrobić uchwyt na hak.

Jeśli instalacja będzie porządna, silnik będzie działał i przyspieszał bez zarzutu, spalanie będzie wyższe, ale koszty znacznie spadną.

Opłacalność zależy od ilości kilometrów pokonywanych rocznie .


Na górę
 Tytuł: GAZ ignis
Post: 28-10-2012, 19:52 
Offline

Rejestracja: 21-10-2012, 10:40
Posty: 2
Lokalizacja: podkarpacie
No właśnie że w koło to nie wiem czy się zmieści bo tam dojazdówka jest. Dla tego właśnie z zapytaniem wychodzę czy ktoś ma i jak to rozwiązane jest. Jaki koszt takiej instalacji.??


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-11-2013, 20:49 
Offline

Rejestracja: 17-10-2013, 06:40
Posty: 5
Witam, butla mieści się w miejscu koła ale może być mała nierówność - w niczym to nie przeszkadza bo zawsze da się czymś wyrównać tą płytę. Narazie zaczynam moją przygodę na lpg i póki co spalanie do 8,5l (połowa autostradą 120/h druga połowa trasy spokojniejsza). Jest to mały silnik więc najlepszy wynik można osiągnąć nie przekraczając "setki" powinno zejść wtedy do 7,5l/100km. Spadku mocy nie zauważyłam ;]


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-11-2013, 12:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Dobra instalacja do 4 cylindrowca,to koszt rzędu 3kzł....

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-11-2013, 14:06 
Offline

Rejestracja: 14-09-2012, 22:48
Posty: 157
Lokalizacja: Gierczyce
Do baleno 1.3 nowa instalacja IV gen. kosztowała 2100zł na nowych częściach wraz z założeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Jedynie przeprowadzane były jakieś drobne regulacje po wymianie rozrządu i paru innych części.


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-11-2013, 18:33 
Offline

Rejestracja: 17-10-2013, 06:40
Posty: 5
mlody1432 pisze:
Do baleno 1.3 nowa instalacja IV gen. kosztowała 2100zł na nowych częściach wraz z założeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Jedynie przeprowadzane były jakieś drobne regulacje po wymianie rozrządu i paru innych części.


Dokładnie tyle samo płaciłam za instalacje do swojego suzuki sekwencja OPTIMA - pan który zakładał poinformował mnie że tutaj nie ma się co psuć, trzeba tylko pamiętać o regulacji zaworów co 40tys. km, bo wiadomo że teraz części są bardziej wrażliwe na wszystko a głowice suzuki w szczególności.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-11-2013, 07:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
mlody1432 pisze:
Do baleno 1.3 nowa instalacja IV gen. kosztowała 2100zł

Dobra instalacja za 2k :szok: nie wierze,zobaczymy po czasie.... :]

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-11-2013, 08:15 
Offline

Rejestracja: 17-10-2013, 06:40
Posty: 5
leniwiec pisze:
mlody1432 pisze:
Do baleno 1.3 nowa instalacja IV gen. kosztowała 2100zł

Dobra instalacja za 2k :szok: nie wierze,zobaczymy po czasie.... :]


Najdroższy do tego autka był STAG - 2300zł który nie był mi polecany, droższych instalacji nie było i to nie serwis gdzie za robotę biorą 3tys.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-11-2013, 19:20 
Offline

Rejestracja: 14-09-2012, 22:48
Posty: 157
Lokalizacja: Gierczyce
Możecie ocenić sami.
wtryski: osobne hana czerwone
reduktor: zavoli zeta n
sterownik: stag4 eco
filtr gazu: magic z osobnymi wyjściami na każdy wtryskiwacz
Ten zestaw był polecany przez większość osób, którym go przedstawiłem. Nawet opinie w internecie były bardzo pochlebne.
Od lutego jest w samochodzie i zrobiłem już około 20kkm bez żadnej awarii.


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-11-2013, 13:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Faktycznie,konfiguracja niezła,tylko gdzie tak tanio montują... :roll:

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-11-2013, 23:57 
Offline

Rejestracja: 14-09-2012, 22:48
Posty: 157
Lokalizacja: Gierczyce
Opatów w Świętokrzyskim.


Na górę
Post: 24-04-2016, 17:38 
Offline

Rejestracja: 22-05-2014, 09:00
Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
Ja również rozważam gaz do ignaca z tym, że zastanawia mnie jaki wpływ ma gaz na żywotność tego silnika? Nie wypala gniazd zaworowych? Nie pogarsza kultury pracy? Osiągów? Warto do niego wepchnąć instalacje V generacji? Z butlą pod podwoziem? Słyszałem że ignisy podobnie jak swifty źle znoszą gaz i regulacja zaworów musi być częstsza niż zazwyczaj.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]