Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 23-05-2024, 06:11

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 26-09-2008, 17:40 
Offline

Rejestracja: 08-09-2008, 20:03
Posty: 28
przejechałem 40 -tyś. i wyje mi tylne łożysko ,ktoś ma namiar na ten produkt lub zamiennik czy ktoś je widział .Czy jest to łożysko podwójne czy zwykłe kulowe razy dwa.


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-10-2008, 20:16 
Offline

Rejestracja: 08-09-2008, 20:03
Posty: 28
witam miłośników Ignisa .Poradziłem sobie z łożyskiem ,jeżeli komuś przydarzy się taka awaria nie warto jechać do serwisu ,chcą 120 zł za robociznę +190 za łożysko na Promiennej trzeba zamówić część i czekać i czekać 3-4 dni, roboty jest dosłownie na 10 min.-wystarczy zdjąć bęben hamulcowy -klucz- 30 nasadowa wyjąć zabezpieczenie- cęgi okrągłe ściskające wybić albo wycisnąć łożysko i zrobić to samo z nowym tylko w odwrotnej kolejności .Może kiedyś komuś się przyda ta porada .Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-10-2008, 19:38 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1138
Lokalizacja: 3-miasto
Wrzuć może swój opis wymiany łożyska do działu FAQ, bo ten temat z czasem wyladuje gdzieś daleko. A z doświadczenia wiemy, że każdy przegląda pierwsze 10-15 tematów, a szukajki rzadko używa. I jeszcze napisz gdzie i jakie łożysko kupiłeś.


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-10-2008, 19:40 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12245
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
podpisuję się pod powyższym i gratuluję :brawo:


Na górę
 Tytuł: Pytanie
Post: 18-01-2009, 12:42 
Offline

Rejestracja: 17-10-2008, 15:39
Posty: 11
Chciałem wymienić klocki hamulcowe i nie wiem czy trzeba wybić bęben czy najpierw szukać tego pierścienia na łożysku, by zdjąć bęben. Może ktoś ma jakiś patent na zdejmowanie bębna-jaki ściągacz by zdjąć bęben bez walenia młotkiem ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-01-2009, 20:13 
Offline

Rejestracja: 08-09-2008, 20:03
Posty: 28
Prawdę mówiąc nie rozumiem pytania .Domyślam się ,że chodzi o szczęki.Nie wiem też o jaki pierścień chodzi.Jeżeli bęben nie chce zejść po uderzeniu młotkiem być może trzyma go rant na krawędzi obwodu. Należałoby poluzować linki hamulca ręcznego i dwoma np;śrubokrętami podważać na przemian od strony tarczy tz. kotwicznej.Domyślam się że nie jest to stary samochód i raczej pierścień wewnętrznej bieżni nie zapiekł się czy też nie skleił z ośką piasty.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-01-2009, 20:08 
Offline

Rejestracja: 17-10-2008, 15:39
Posty: 11
Dzięki, z odrobinę większą śmiałością spróbuję. Kiedyś zmieniałem szczeki w CC, ale było to 10 lat temu i zapomniałem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-01-2009, 20:59 
Offline

Rejestracja: 08-09-2008, 20:03
Posty: 28
Moim zdaniem jeżeli przejechałeś około 50-tys. km to nie ma sensu zdejmować bębnów .Z reguły szczęki zmienia się po dwóch wymianach klocków.


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-01-2009, 17:36 
Offline

Rejestracja: 17-10-2008, 15:39
Posty: 11
Zastosuję się do Twojej rady i poniecham tej swojej głupoty, chociaż coś od czasu do czasu piszczy, a klocki zmieniłem jak piszczało i faktycznie zostały same metalowe okładziny. Dzięki.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]