Od niedawna w cenniku Suzuki pojawił się tajemniczy S-Cross SP.
Czym się różni od dostępnego równolegle modelu bez tych liter?
Po pierwsze ceną. Cennik SP startuje od 119 900 zł za wersję 1.4 Mild Hybrid 2WD 6MT, czyli jest o 6 000 zł droższy, ale od wersji wyposażenia Comfort, w której SP nie występuje wcale.
Od wersji Premium już tylko o 1 000 zł.
Wersja SP jest również o 6 tys. droższa w opcji Elegance MT.
W odróżnieniu od "normalnego" S-Crossa, SP występuje też jako Premium Plus.
Aktualnie są promocje, więc można wersję podstawową Comfort kupić za 99 900 zł, a SP za 107 900 zł.
Jakie są różnice w wyposażeniu porównywalnych wersji Premium?
W skrócie: SP ma inny system multimedialny z kamerą obserwującą kierowcę i bezprzewodowe Android Auto/Apple CarPlay.
99 900 zł to świetna cena. W tym momencie właśnie wybieram dla siebie samochód. Ten wariant idealnie pasuje do osób, które cenią sobie komfort, praktyczność i rozsądne koszty.
Oczywiście zastanawiam się, czy nie gromadzić jeszcze trochę pieniędzy i kupić lepszą wersję? Zacząłem nawet szukać różnych opcji i przeczytałem
na
https://kasynoanalyzer.com/recenzje/mr.bet o Mr Bet casino. Po pracy lubię włączyć komputer i w coś zagrać. Będę dalej czytał o tej platformie.
Z zakresu bezpieczeństwa SP ma:
ISCS (Intelligent Speed Control Support - inteligentny asystent kontroli prędkości)
DSBS II (Dual Sensor Brake Support II - układ reagowania przedkolizyjnego z detekcją dwukanałową drugiej generacji)
LKA (Lane Keep Assist - wspomaganie utrzymania pasa ruchu)
Nie wspomina się na stronie za to o poduszce kolanowej kierowcy
Z zakresu komfortu:
System multimedialny z ekranem dotykowym 9” z funkcją nawigacji zamiast 7"
Nie ma klimatyzacji automatycznej, a manualną.
Nie ma chyba też dodatkowych głośników wysokotonowych.
Nadwozie:
Brak w nim automatycznej regulacji wysokości świecenia reflektorów, el. składanych lusterek i ...przyciemnianych szyb z tyłu
Na tylnej klapie wszystkie wersje SP pozbawione są napisu SUZUKI
https://images.dailyrevs.com/0000/v3/Su ... hw751.jpegS-Cross SP Premium dostępny jest tylko w wersji 2WD MT. Z silnikiem 1.5 i zautomatyzowaną przekładnią AGS oraz/lub z AllGrip jest Premium Plus i Elegance (tu brak 1.5 AllGrip).
Więcej:
https://suzuki.pl/auto/samochody/S-Cross-SPZa tę cenę brałbym wersję Comfort. Ma mniej skomplikowanych układów w porównaniu do droższych wersji. Oznacza to potencjalnie niższe koszty konserwacji i napraw.