Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-04-2024, 14:44

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 23-01-2024, 20:51 
Offline

Rejestracja: 20-01-2024, 12:52
Posty: 5
Chodzi mi po odpaleniu na zimnym silniku czuc mocny zapach paliwa z rury w garażu czuc bardzo mocno


Na górę
Post: 24-01-2024, 10:35 
Offline

Rejestracja: 31-12-2017, 15:52
Posty: 36
swirusek231 pisze:
no mój to polift. I delikatnie czuc że lepiej ciągnie z dołu. Z reszta maksymalny momemnt dostepny jest dostepny w k12D przy 2800 i to czuć :)


Za to mocy jest mniej i to też czuć :)

_________________
2x Swift (2017+2018), 1,2 DualJet 90 KM, SHVS, skrzynia manualna.


Na górę
Post: 24-01-2024, 15:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 258
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
qwsazx pisze:
swirusek231 pisze:
no mój to polift. I delikatnie czuc że lepiej ciągnie z dołu. Z reszta maksymalny momemnt dostepny jest dostepny w k12D przy 2800 i to czuć :)


Za to mocy jest mniej i to też czuć :)

za przeproszeniem różnicy 7 km nie odczujesz xD chyba że w kosiarce


Na górę
Post: 24-01-2024, 16:40 
Offline

Rejestracja: 31-12-2017, 15:52
Posty: 36
swirusek231 pisze:
za przeproszeniem różnicy 7 km nie odczujesz xD chyba że w kosiarce



To jest prawie 10% mocy i ponad 10% momentu obrotowego. To czuć i to do tego wyraźnie. K12D jest bardziej elastyczny i jeździ się nim lepiej przy niskich i średnich obrotach. Tego się nie da podważyć. Ale K12C zapewnia zauważalnie lepsze osiągi.

_________________
2x Swift (2017+2018), 1,2 DualJet 90 KM, SHVS, skrzynia manualna.


Na górę
Post: 24-01-2024, 17:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 258
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
qwsazx pisze:
swirusek231 pisze:
za przeproszeniem różnicy 7 km nie odczujesz xD chyba że w kosiarce



To jest prawie 10% mocy i ponad 10% momentu obrotowego. To czuć i to do tego wyraźnie. K12D jest bardziej elastyczny i jeździ się nim lepiej przy niskich i średnich obrotach. Tego się nie da podważyć. Ale K12C zapewnia zauważalnie lepsze osiągi.

moment obrotowy masz ten sam. I nie do końca 10 %. A przez duzo niżej dostepny moment obrotowy nie czuc tego. Momentem przyspieszasz, ty w k12 C szukasz go pod czerwonym polem a u mnie w polowie zakresu obrotów


Na górę
Post: 25-01-2024, 09:28 
Offline

Rejestracja: 31-12-2017, 15:52
Posty: 36
swirusek231 pisze:
moment obrotowy masz ten sam. I nie do końca 10 %.


Ten sam? K12D ma 107 Nm, K12C 120 Nm. Od kiedy 107=120? Różnica jest większa niż 10%.

swirusek231 pisze:
Momentem przyspieszasz, ty w k12 C szukasz go pod czerwonym polem a u mnie w polowie zakresu obrotów


Moment czujesz jedynie pod tyłkiem, ale za osiągi auta odpowiada moc, a nie moment.

_________________
2x Swift (2017+2018), 1,2 DualJet 90 KM, SHVS, skrzynia manualna.


Na górę
Post: 21-02-2024, 10:52 
Offline

Rejestracja: 20-01-2024, 12:52
Posty: 5
Witam wczoraj pierwszy raz umyłem mojego swifta i niestety nie mogłem odpalić , ale odpalił za drugim razem otworzyłem maske woda była pod maska na akumulatorze i skrzynce bezpiecznikowej, dzis zas umyłem auto woda zas na akumulatorze i skrzynce auto odpaliłem normalnie czy też tak macie ze swoim swiftem :(


Na górę
Post: 22-02-2024, 12:04 
Offline

Rejestracja: 06-02-2024, 17:25
Posty: 3
Suzuki: Grand Vitara II
Przednie koło prawe -duży luz przegubu razem z obudową ( pionowy) na wejściu do przekładni, w czasie jazdy głośne buczenie, jak to rozebrać? szukam jakiś filmów jak You Toubie - niestety nie ma na tym modelu.


Na górę
Post: 22-02-2024, 12:06 
Offline

Rejestracja: 06-02-2024, 17:25
Posty: 3
Suzuki: Grand Vitara II
Witam, może ktoś podpowie? co może być przyczyną, że w Suzuki Grand Vitara II 1,9 DDis Diesel brak hamulca nożnego (miękki pedał ).
zostały wymienione klocki hamulcowe na przodzie, szczęki hamulcowe z tyłu, pompa hamulcowa, układ hamulcowy został kilkakrotnie odpowietrzony wraz z systemem ABS. Jedynie serwo oraz rurka z zaworkiem od silnika do serwa nie została wymieniona na nowe. Pedał hamulca jest wysoki, twardy, po uruchomieniu silnika staje się miękki i leci na dół. dziękuję z góry.


Na górę
Post: 22-02-2024, 15:23 
Offline

Rejestracja: 21-08-2022, 22:45
Posty: 178
Suzuki: swift shvs
Atram pisze:
Witam, może ktoś podpowie? co może być przyczyną, że w Suzuki Grand Vitara II 1,9 DDis Diesel brak hamulca nożnego (miękki pedał ).
zostały wymienione klocki hamulcowe na przodzie, szczęki hamulcowe z tyłu, pompa hamulcowa, układ hamulcowy został kilkakrotnie odpowietrzony wraz z systemem ABS. Jedynie serwo oraz rurka z zaworkiem od silnika do serwa nie została wymieniona na nowe. Pedał hamulca jest wysoki, twardy, po uruchomieniu silnika staje się miękki i leci na dół. dziękuję z góry.


to NIE jest podforum Vitary.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]