Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 16-04-2024, 09:33

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 08-02-2023, 23:54 
Offline

Rejestracja: 02-07-2011, 16:37
Posty: 123
swirusek231 pisze:
covax2 pisze:
wracając do tematu swifta.... właśnie wziąłem go z salonu na kilka dni... i faktycznie mam wrażenie że samochód z papieru.... że go porwie wiatr jak zawieje...

Zasadniczo już przy 90km/h jest głośno, wnętrze skrzypi... system multimedialny niepotrzebnie skomplikowany... i pali więcej niż baleno i to mimo że jest hybrydowy.... rozczarowały mnie również ledowe reflektory, nie dość że świecą jedynie przeciętnie to temperatura -2st i świecą coraz słabiej bo... tak... zamarza na nich woda.... wiec chyba nie wymienię mojego 6cio letniego baleno na swifta.... Zawsze chwaliłem suzuki... jednak nowy swift mnie rozczarował


nie wiem co Ci skrzypi, jedyne miejsce gdzie w swifcie coś się odzywa to np u mnie jak w aucie jest zimno to cyngiel od pasa kierowcy. Światła, cóż przy pierwszym przeglądzie jak ze statku zjeżdża to chyba nigdy dobrze nie ustawiają https://www.youtube.com/shorts/WZ7rRPVUjR0 Proszę tak mi fabrycznie świecily i sam poprawiałem ustawienie świateł. ASO nie potrafi tego zrobić :D JA sprawilem w sumie by lekko prawy reflektor mi na pas mój swiecił ale do dzisiaj nigdy nikt mi nie mrugal że po oczach wali, wysokości nie ruszalem. A na zamarzanie to polecam tak ja wozic odmrażacz w bagażniku. Multimedia skomplikowane ? xD to żes walnal jak dzik w pasnik , w ekranowym masz 4 słownie opcje do wyboru co chcesz robić a zawsze możesz wziac wersję premium, tam nie zdziwie się jak radio jest takie samo jak w baleno :D ale mi to pasuje. Głośno, w większość aut segmentu B jest glośno, co do spalania nie wiem jakie miales mi na krajówce schodzil poniżej 4 litrów, przy 120 kolo 5,5 litra , 140 6,5 litra. Miasto około 5 ale zazwyczaj 4,8 jest. Tzn bylo bo teraz LPG mam i ostatnio z baku autostrada 140 i miasto krótkie trasy mam 6,5 spalanie lpg :)


Skrzypiała deska rozdzielcza, nie byłem w stanie ustalić dokładnego miejsca, najgorsze że skrzypiała niezależnie od jakości drogi.
Co do systemu multimedialnego - tam bylo mnostwo opcji, cuda na kiju.... duży ekran łącznie z ustawianiem jakiś satelit no cuda... - w mojej ocenie to powinno grać i wyswietlać mapę i tyle ;)
Jak chodzi o spalanie to na odcinku gdzie baleniacz się mieści w 4 no 4,5 max to mi palił swift wg kompa 5,7. Nie wiem dlaczego ani razu nie uruchomiło się też wspomaganie z akumulatora - a był naładowany na full.... Ten odmrażasz dobra rzecz tyle że powoduje iż musisz się zatrzymać, wysiąść i spsikać ;) Segment B jest głośny chociaż ostatnio jeździłem nową fabią i miałem wrażenie że jest dużo ciszej mimo jazdy 1.0 mpi


Na górę
Post: 09-02-2023, 08:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 256
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
covax2 pisze:
swirusek231 pisze:
covax2 pisze:
wracając do tematu swifta.... właśnie wziąłem go z salonu na kilka dni... i faktycznie mam wrażenie że samochód z papieru.... że go porwie wiatr jak zawieje...

Zasadniczo już przy 90km/h jest głośno, wnętrze skrzypi... system multimedialny niepotrzebnie skomplikowany... i pali więcej niż baleno i to mimo że jest hybrydowy.... rozczarowały mnie również ledowe reflektory, nie dość że świecą jedynie przeciętnie to temperatura -2st i świecą coraz słabiej bo... tak... zamarza na nich woda.... wiec chyba nie wymienię mojego 6cio letniego baleno na swifta.... Zawsze chwaliłem suzuki... jednak nowy swift mnie rozczarował


nie wiem co Ci skrzypi, jedyne miejsce gdzie w swifcie coś się odzywa to np u mnie jak w aucie jest zimno to cyngiel od pasa kierowcy. Światła, cóż przy pierwszym przeglądzie jak ze statku zjeżdża to chyba nigdy dobrze nie ustawiają https://www.youtube.com/shorts/WZ7rRPVUjR0 Proszę tak mi fabrycznie świecily i sam poprawiałem ustawienie świateł. ASO nie potrafi tego zrobić :D JA sprawilem w sumie by lekko prawy reflektor mi na pas mój swiecił ale do dzisiaj nigdy nikt mi nie mrugal że po oczach wali, wysokości nie ruszalem. A na zamarzanie to polecam tak ja wozic odmrażacz w bagażniku. Multimedia skomplikowane ? xD to żes walnal jak dzik w pasnik , w ekranowym masz 4 słownie opcje do wyboru co chcesz robić a zawsze możesz wziac wersję premium, tam nie zdziwie się jak radio jest takie samo jak w baleno :D ale mi to pasuje. Głośno, w większość aut segmentu B jest glośno, co do spalania nie wiem jakie miales mi na krajówce schodzil poniżej 4 litrów, przy 120 kolo 5,5 litra , 140 6,5 litra. Miasto około 5 ale zazwyczaj 4,8 jest. Tzn bylo bo teraz LPG mam i ostatnio z baku autostrada 140 i miasto krótkie trasy mam 6,5 spalanie lpg :)


Skrzypiała deska rozdzielcza, nie byłem w stanie ustalić dokładnego miejsca, najgorsze że skrzypiała niezależnie od jakości drogi.
Co do systemu multimedialnego - tam bylo mnostwo opcji, cuda na kiju.... duży ekran łącznie z ustawianiem jakiś satelit no cuda... - w mojej ocenie to powinno grać i wyswietlać mapę i tyle ;)
Jak chodzi o spalanie to na odcinku gdzie baleniacz się mieści w 4 no 4,5 max to mi palił swift wg kompa 5,7. Nie wiem dlaczego ani razu nie uruchomiło się też wspomaganie z akumulatora - a był naładowany na full.... Ten odmrażasz dobra rzecz tyle że powoduje iż musisz się zatrzymać, wysiąść i spsikać ;) Segment B jest głośny chociaż ostatnio jeździłem nową fabią i miałem wrażenie że jest dużo ciszej mimo jazdy 1.0 mpi



fabia jest duzo cichsza ale przy tym ponad 200 kg cięższa :D . Wiem bo też bralem ja pod uwagę ale średnio mi się w 2022 w zakładany budżet mieściła a zakładalem auto do max 65 tys zl. Więc pasowało mi do tego, sandero lpg, clio lpg , na upartego kia RIO i swift wlaśnie. Fabia cóż daloby rade ale wersja active to taka bieda, że szkoda gadać a jakbym zwiększył budżet do 75 tyś to juz w grę wchodziłaby mazda 2 czy toyota yaris. No ale masz coś za cos, wiem, że na tym forum ludzie sobie dogłuszali nadkola i podwozie. Na upartego przy odrobinie samozaparcia samemu można to zrobić. Co do układu wspomagania to przyznam Ci rację, chociaż też nie wiem jaki ASO olej wlało, bo jak mi wlano jakies gównianej jakości 5w30 to czasami układ bateryjny owszem ładował się ale nie oddawał energi, co było spowodowane prawdopodobnie jeszcze za gęstym olejem. W ASo wgl powiedzieli, że póki olej i silnik dobrze sie nie rozgrzeją to ten układ tak ma. Co do trzeszczenia to mi deska raz trzeszczała w sytuacji kiedy za wiele wpakowałem do schowka przed pasażerem. U mnie zima spalanie średnie oscyluje między 5,5-6 litrów według komputera. Tylko moje trasy między tankowaniami wyglądają tak , najcześciej miasto krótkie odcinki oraz prędkości 120-160 na autostradzie ( tak da się swifta do 160 rozpędzić i nie stracić słuchu ) :) . Wiesz odnosnie zatrzymywania się to średnio masz rację, wystarczy spikać przy odpaleniu auta, poczekac minutkę , zetrzeć to i z reguly masz spokój, chyba, że jedziesz za czyms co chlapie. W swifcie np w takim układzie musisz tak czy siak sie zatrzymac, bo zestaw radarów min od awaryjnego hamowania i aktywnego tempomatu masz koło znaczka. Plus taki, że w razie pekniecia przedniej szyby ów szyba grosze kosztuje, wada, że w wyżej opisanej sytuacji z chlapaniem może zalepic Ci błotem, śniegiem, lodem i hun wie czym jeszcze że wyłączy Ci sie tempomat :) .


Na górę
Post: 12-02-2023, 23:07 
Offline

Rejestracja: 02-07-2011, 16:37
Posty: 123
pitole te nowe technologie to jest masakracja :/ co do fabii no czuć że cięższa :D no i cenią się niesamowicie.... bieda wersja 66k..... dacia tfu, jeździłem.... to wole o niebo japońską dacie - suzuki ;)


Na górę
Post: 13-02-2023, 13:56 
Offline

Rejestracja: 12-01-2018, 21:18
Posty: 93
swirusek231 pisze:
fabia jest duzo cichsza ale przy tym ponad 200 kg cięższa :D


Jeździłem między innymi Fabią zanim wybrałem auto dla siebie i był to drugi najgorszy samochód, jakimi wtedy jeździłem (macałem segment A i B). Gorszy był tylko VW up!. Estetyka jeszcze do przyjęcia, ale zachowanie auta na drodze i zestrojenie układu napędowego (1.2 TSI 90 koni o ile pamiętam) po prostu dramatycznie złe. Auto okropnie zmulone i niechętne do współpracy, jechało jakby za karę i z ociąganiem się. Do tego twarde, niewygodne, fatalna ergonomia, bylejakość trąciła z niego na każdym kroku. Swift przy Fabii sprawiał wrażenie auta klasy premium, choć był o 20% tańszy.

Co do porównania z Baleno, to trudno mi się ustosunkować, bo Baleno też jeździłem i mam dokładnie odwrotne wrażenia. Czuć z auta taniość na każdym kroku (fakt, jeździłem podstawową wersją), ale jak na swoją cenę było OK. Paliło więcej od Swifta i było wolniejsze, miało też mniej miejsca w środku dla kierowcy, wyjątkowo nie podeszła mi deska rozdzielcza i te niebieskie zegary. To był główny powód rezygnacji z Baleno. Swift mi natomiast od razu przypadł do gustu tym, jak jeździł. Skośnoocy marketingowcy idealnie dobrali nazwę do tego auta :)

Spalanie średnie 5.7 w Swifcie to widziałem może raz, jak ujechałem 100 metrów ze stacji po zatankowaniu i musiałem przesuwać się metr po metrze w korku :)


Na górę
Post: 13-02-2023, 14:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 256
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
Kotperski pisze:
swirusek231 pisze:
fabia jest duzo cichsza ale przy tym ponad 200 kg cięższa :D


Jeździłem między innymi Fabią zanim wybrałem auto dla siebie i był to drugi najgorszy samochód, jakimi wtedy jeździłem (macałem segment A i B). Gorszy był tylko VW up!. Estetyka jeszcze do przyjęcia, ale zachowanie auta na drodze i zestrojenie układu napędowego (1.2 TSI 90 koni o ile pamiętam) po prostu dramatycznie złe. Auto okropnie zmulone i niechętne do współpracy, jechało jakby za karę i z ociąganiem się. Do tego twarde, niewygodne, fatalna ergonomia, bylejakość trąciła z niego na każdym kroku. Swift przy Fabii sprawiał wrażenie auta klasy premium, choć był o 20% tańszy.

Co do porównania z Baleno, to trudno mi się ustosunkować, bo Baleno też jeździłem i mam dokładnie odwrotne wrażenia. Czuć z auta taniość na każdym kroku (fakt, jeździłem podstawową wersją), ale jak na swoją cenę było OK. Paliło więcej od Swifta i było wolniejsze, miało też mniej miejsca w środku dla kierowcy, wyjątkowo nie podeszła mi deska rozdzielcza i te niebieskie zegary. To był główny powód rezygnacji z Baleno. Swift mi natomiast od razu przypadł do gustu tym, jak jeździł. Skośnoocy marketingowcy idealnie dobrali nazwę do tego auta :)

Spalanie średnie 5.7 w Swifcie to widziałem może raz, jak ujechałem 100 metrów ze stacji po zatankowaniu i musiałem przesuwać się metr po metrze w korku :)


No tak ale piszesz o fabii III lub II skoro widze 1.2 tsi. Tez jeździlem tójką 1.2 tsi 90 km i względem ówczesnego VW polo to byl wyciszeniowo i materialowo dramat :D Ja mówie o nowej obecnej generacji fabii. To troche niebo a ziemia, co nie zmienia faktu że wersja mpi 80KM obecnie no to jest pojazd typowo miejski i tylko miejski bo 93 Nm dostepne w zakresie 200 obrotów to jakiś niesmieszny żart :D. Swift pomimo iż wyciszenia nie ma za dobrego albo wgl to jednak do 120 da sie normalnie jechać a i 160 na tempomacie nie robi większego problemu, jesli weźmiemy pod uwage że jest to lekki samochód miejski a nie passeratii na trasy. Co do spalania nic nie mówię ale nawet w ten weekend komputer pokazywał 5,1 :). Z wlączoną cały czas klimatyzacją i jazda podmiejska cały weekend czyli droga wojewódzka i co chwila spowolnienia po wioski. W sumie w takich warunkach ten swift chyba najmniej pali, bo rekord w sezonie letnim nad morzem zrobilem 3,6 :) tego typu jazdą, tylko że jechałem mocno rekreacyjnie bo do 70 km/h. ( trasa widokowa) :D A co do VQ up , no to ten tego to auto segmentu A :D nie wymagaj tam praktycznie niczego, po za bycie tanim w kupnie i utrzymaniu. Upem nie jeździłem ale citigo , wiec w sumie to samo i jak wziąlem pod uwage ze to auto typowo miejskie to jego wady w sensie blacha , jako takie wyciszenie mialem w nosie i gdyby nadal byl oferowany to nie wiem czy na ową skodę bym się nie skusil bo mi to autko odpowiadalo :)


Na górę
Post: 13-02-2023, 19:04 
Offline

Rejestracja: 12-01-2018, 21:18
Posty: 93
Jeździłem tą Fabią, która była dostępna w salonach w 2017 roku - nie wiem, która to generacja, bo ich nie odróżniam za bardzo :)

No a co do VW upa, to jestem w ciężkim szoku, że ktoś to w ogóle kupuje, bo przy takim Fiacie 500, czy Hyundaiu i10 to ten up! nie miał czego szukać. Chyba magia znaczka jedynie. Nie pamiętam, kiedy poprzednio jechałem tak beznadziejnym autem. 3.6 metra długości, a zza kierownicy ma się wrażenie jazdy Passatem B5. I nie, nie jest to zaleta :)


Na górę
Post: 15-02-2023, 15:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 256
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
haha ja tam wolalem skodę citigo bo w sumie to samo ale bylo trochę tańsze :) akurat citigo jeździło mi się bardzo dobrze. Tylko obecnie up to karykatura samego siebie z tą ceną. Bo jak takie citigo startowało z ceną koło 35 tyś zł to jeszcze ok. Chociaż pamiętam że swift tej generacji kosztowal coś koło 48 tyś :D


Na górę
Post: 15-02-2023, 23:12 
Offline

Rejestracja: 02-07-2011, 16:37
Posty: 123
Kotperski pisze:
Jeździłem tą Fabią, która była dostępna w salonach w 2017 roku - nie wiem, która to generacja, bo ich nie odróżniam za bardzo :)

No a co do VW upa, to jestem w ciężkim szoku, że ktoś to w ogóle kupuje, bo przy takim Fiacie 500, czy Hyundaiu i10 to ten up! nie miał czego szukać. Chyba magia znaczka jedynie. Nie pamiętam, kiedy poprzednio jechałem tak beznadziejnym autem. 3.6 metra długości, a zza kierownicy ma się wrażenie jazdy Passatem B5. I nie, nie jest to zaleta :)



To śmigałeś Fabią III gen, która jak na segment B była ciasna i tu podejścia do swifta nie miała, ale IV gen - no jest przepaść na korzyść Fabii a silnik 1.0 czy 95 czy tym bardziej 110km z 6b skrzynią jest ekstra :) 80km ma jedyna zalete taka że można bezproblemowo wkładać lpg :)


Na górę
Post: 16-02-2023, 00:02 
Offline

Rejestracja: 19-10-2021, 10:59
Posty: 34
Lokalizacja: Katowice
Suzuki: swift 2020 CVT
swirusek231 pisze:
Stag 300 Q plus 8 , jak znajde kwity napisze dokladnie jesli będzie potrzeba :) generalnie jest to instalacja ze sterownikiem na 8 wtryskiwaczy, pomimo iz sa 4 :)

Ile dałeś za instalacje LPG?


Na górę
Post: 16-02-2023, 12:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 256
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
w sumie 4300 zł brutto, gwarancja 2 lata na instalkę jak i robote, przeglądy co 10 tys km lub co rok. Zalecany interwal wymiany oleju co 10 tyś lub co rok oraz wymiana świec co 40 tys km.


Na górę
Post: 16-02-2023, 21:48 
Offline

Rejestracja: 21-08-2022, 22:45
Posty: 177
Suzuki: swift shvs
swirusek231 pisze:
w sumie 4300 zł brutto, gwarancja 2 lata na instalkę jak i robote, przeglądy co 10 tys km lub co rok. Zalecany interwal wymiany oleju co 10 tyś lub co rok oraz wymiana świec co 40 tys km.


to ja dopytam z ciekawości. Instalacja na 8 cylindrów bo wiadomo, że jest 8 wtryskiwaczy Pb (a trzeba to jakoś emulować przy jeździe na LPG) ale ile masz wtryskiwaczy LPG? 4 czy 8?


Na górę
Post: 17-02-2023, 15:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 256
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
wjarzab pisze:
swirusek231 pisze:
w sumie 4300 zł brutto, gwarancja 2 lata na instalkę jak i robote, przeglądy co 10 tys km lub co rok. Zalecany interwal wymiany oleju co 10 tyś lub co rok oraz wymiana świec co 40 tys km.


to ja dopytam z ciekawości. Instalacja na 8 cylindrów bo wiadomo, że jest 8 wtryskiwaczy Pb (a trzeba to jakoś emulować przy jeździe na LPG) ale ile masz wtryskiwaczy LPG? 4 czy 8?

4 wtryskiwacze mam. Tylko sterownik jest jakby miał mieć 8. Róznicy podczas jazdy nie czuć. Jedynie po montażu po kickdownie jak gaz odpuszczalem czuć było cos na wzór czkawki ale poprawili regulacje i nie ma problemu. Generalnie w stagu wygląda to tak, że po montazu, po pierwszym tysiącu jedziesz na darmowy przegląd i wlasnie regulację. Bo niby powinni tip top ustawic ale nie będa tyle kilometrów trzepać podczas regulacji ile zrobi później właściciel :) Generalnie u mnie spalanie z reguły i zazwyczaj średnie gazu to 6 6,5 litra LPG na 100. Przy czym np komputer wskazuje spalanie 5,5 ale on nie przelicza lpg a benzyne potencjalnie. Po przejechaniu 5 tys km z instalacją dopiero teraz będe musial przymierzać się do zatankowania benzyny do pełna :D


Na górę
Post: 18-02-2023, 00:18 
Offline

Rejestracja: 21-08-2022, 22:45
Posty: 177
Suzuki: swift shvs
swirusek231 pisze:
wjarzab pisze:
swirusek231 pisze:
w sumie 4300 zł brutto, gwarancja 2 lata na instalkę jak i robote, przeglądy co 10 tys km lub co rok. Zalecany interwal wymiany oleju co 10 tyś lub co rok oraz wymiana świec co 40 tys km.


to ja dopytam z ciekawości. Instalacja na 8 cylindrów bo wiadomo, że jest 8 wtryskiwaczy Pb (a trzeba to jakoś emulować przy jeździe na LPG) ale ile masz wtryskiwaczy LPG? 4 czy 8?

4 wtryskiwacze mam. Tylko sterownik jest jakby miał mieć 8. Róznicy podczas jazdy nie czuć. Jedynie po montażu po kickdownie jak gaz odpuszczalem czuć było cos na wzór czkawki ale poprawili regulacje i nie ma problemu. Generalnie w stagu wygląda to tak, że po montazu, po pierwszym tysiącu jedziesz na darmowy przegląd i wlasnie regulację. Bo niby powinni tip top ustawic ale nie będa tyle kilometrów trzepać podczas regulacji ile zrobi później właściciel :) Generalnie u mnie spalanie z reguły i zazwyczaj średnie gazu to 6 6,5 litra LPG na 100. Przy czym np komputer wskazuje spalanie 5,5 ale on nie przelicza lpg a benzyne potencjalnie. Po przejechaniu 5 tys km z instalacją dopiero teraz będe musial przymierzać się do zatankowania benzyny do pełna :D


Ja wiem jak działa i jak sie kalibruje/.ustawia instalacje. Czy to Stag, czy Tech, czy KME. Ciekawiło mnie tylko jak montażysta podszedł do kwestii strategii wtrysku Pb (ciekawe czy leją wszystkie razem cały czas, czy są jakieś zmiany ). Ja bym jednakże zrobił chyba 8 mniejszych ale szybszych (Keihin?) wtrysków LPG.i


Na górę
Post: 19-02-2023, 11:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 256
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
wjarzab pisze:
swirusek231 pisze:
wjarzab pisze:
swirusek231 pisze:
w sumie 4300 zł brutto, gwarancja 2 lata na instalkę jak i robote, przeglądy co 10 tys km lub co rok. Zalecany interwal wymiany oleju co 10 tyś lub co rok oraz wymiana świec co 40 tys km.


to ja dopytam z ciekawości. Instalacja na 8 cylindrów bo wiadomo, że jest 8 wtryskiwaczy Pb (a trzeba to jakoś emulować przy jeździe na LPG) ale ile masz wtryskiwaczy LPG? 4 czy 8?

4 wtryskiwacze mam. Tylko sterownik jest jakby miał mieć 8. Róznicy podczas jazdy nie czuć. Jedynie po montażu po kickdownie jak gaz odpuszczalem czuć było cos na wzór czkawki ale poprawili regulacje i nie ma problemu. Generalnie w stagu wygląda to tak, że po montazu, po pierwszym tysiącu jedziesz na darmowy przegląd i wlasnie regulację. Bo niby powinni tip top ustawic ale nie będa tyle kilometrów trzepać podczas regulacji ile zrobi później właściciel :) Generalnie u mnie spalanie z reguły i zazwyczaj średnie gazu to 6 6,5 litra LPG na 100. Przy czym np komputer wskazuje spalanie 5,5 ale on nie przelicza lpg a benzyne potencjalnie. Po przejechaniu 5 tys km z instalacją dopiero teraz będe musial przymierzać się do zatankowania benzyny do pełna :D


Ja wiem jak działa i jak sie kalibruje/.ustawia instalacje. Czy to Stag, czy Tech, czy KME. Ciekawiło mnie tylko jak montażysta podszedł do kwestii strategii wtrysku Pb (ciekawe czy leją wszystkie razem cały czas, czy są jakieś zmiany ). Ja bym jednakże zrobił chyba 8 mniejszych ale szybszych (Keihin?) wtrysków LPG.i



ujme to tak są 4 i póki co działa bez zarzutu :D Coś tam mi tłumaczył że sternik na 8 wtrysków załatwia problem. Nie ma różnicy czy na benzynie auto jeździ czy na gazie. Chociaż czasem specjalnie wlączylem na benzynę by trochę pojeździł


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]