Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 16:27

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 08-09-2018, 14:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
udało się, w V-TECH Kraków podnieść moc z katalogowej 111 KM na 134 KM. operacja trwała aż 6 godzin, tak naprawdę musieli stworzyć mapę od zera. Okazało się przy okazji iż to właśnie w Krakowie, dla innych oddziałów V-TECH tworzą nowe mapy i modyfikacje (tak mi powiedziała konsultantka klientów), i dlatego pojechałem specjalnie do Krakowa /mijałem po drodze Wrocław/. Czy warto? moim zdaniem tak. Jakby ktoś był zainteresowany jest możliwość uzyskania rabatu ale o tym już na priv...

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 08-09-2018, 15:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
Dobre wiesci :)
Wrzucisz wykres z hamowni ?

Jaka moc wyszła fabrycznie ? był bonus ?
szybciej turbo pompuje czy poszli w gorne zakresy ?

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 09-09-2018, 17:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
Obrazek
co ciekawe już na starcie miałem 120 KM, wycisnęli 134 KM. Ale już zamiast 170 Nm mam 218, powiedzieli iż jeszcze pare koni/Nm dodam stosując lepsze paliwo. niby niewiele ale na 900 kg to naprawdę wystarczy....

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 09-09-2018, 17:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1361
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Ja tam widzę 199 Nm, a nie 170 Nm...

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Post: 09-09-2018, 18:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
bo mój swift jest od nowości "lepszy" te 170 Nm to dane producenta..

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 09-09-2018, 20:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1503
Suzuki: TM3 LR Highland
Ładny bonus juz na starcie ! Czyli Suzuki daje ciut wiecej w turbo niz obiecują w katalogu ;)

Mod tez calkiem ok jak na początki rozpracowania tego silnika....134KM to dość bezpiecznie jak na litrowke. Ładnie wygładzili przebieg mocy.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 11-09-2018, 08:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
bezpieczne jak na litrówkę...oczywiście! ford z 1.0 wycisnął 200 KM! mi teraz się jeździ fantastycznie, to nie auto na tor. ze spalaniem dopiero sprawdzę.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 11-09-2018, 14:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-11-2017, 15:29
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
Suzuki: SWIFT 1.0 BOOSTERJET
Panowie, a co myślicie o podkręceniu Swift HYBRID 1.2 DualJet SHVS? Realne?


Na górę
Post: 11-09-2018, 15:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
quadalcanal: dostałeś to jako nowe mapy w oryginalny komputer czy jako dopięty po drodze chip?
Marcin1989: nie da rady, to silnik wolnossący


Na górę
Post: 11-09-2018, 15:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
nowe mapy w oryginalny komputer. wolnossące max 3KM i to się nie robi, w V-TECH odmawiają bo nie robią klienta w bambuko. dowiedziałem się też inne ciekawe rzeczy - kompetencja i otwartość to wlasnie V TECH Kraków/// dlatego pojechalem az do nich /430 km w jedną.../

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 12-09-2018, 14:10 
Offline

Rejestracja: 02-02-2018, 14:02
Posty: 25
Lokalizacja: Kalisz
Suzuki: SX4 S-cross
Jak odczucia z trasy powrotnej do domu. Czuć te dodatkowe Nm i KM ??

_________________
S-Cross 1.0 "BORYS" :D


Na górę
Post: 12-09-2018, 18:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
TAK, bardzo szybko i łatwo osiągam prędkości, już niejeden się zdziwił że jakiś tam swift i wziął go z marszu, ponadto ja nie hamuje przy 70 km/h przed zakrętem /umiejętności to raz a dwa to niewielka masa a więc siła odśrodkowa mniejsza/. po prostu bajka, i dalej niewielka konsumpcja paliwa...a jeszcze od nast tankowania przetestuje verva 98...

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 12-09-2018, 18:24 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12208
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Jaki koszt plus/minus takiej operacji?


Na górę
Post: 13-09-2018, 03:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
1100 ale jest myk i mozna jeszcze coś uciąć

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 27-09-2018, 07:42 
Offline

Rejestracja: 02-02-2018, 14:02
Posty: 25
Lokalizacja: Kalisz
Suzuki: SX4 S-cross
Quadalcanal jak Ci idzie testowanie najszybszego Swift'a 1.0 boosterjet ?? Zalałeś już Verve 98??

_________________
S-Cross 1.0 "BORYS" :D


Na górę
Post: 27-09-2018, 12:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-05-2016, 07:34
Posty: 284
Lokalizacja: PO
Suzuki: S-Cross FL
Moze pytanie glupie, ale zadam. Rozumiem ze gwarancja Papa?


Na górę
Post: 27-09-2018, 12:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
nie! jest na to patent.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 27-09-2018, 12:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
vervy jeszcze nie zalałem mam 1/2 zbiornika. jak tylko potestuje verve to napiszę.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 27-09-2018, 13:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
quadalcanal pisze:
nie! jest na to patent.

Efekty tuningu w formie odłączalnego boxa? Nie ukrywam że taka opcja wydaje mi się najsensowniejsza, zwłaszcza jeśli chce sie wrócić do "fabryki".


Na górę
Post: 27-09-2018, 13:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
odłączany box to: mniejszy przyrost mocy, w przypadku suzuki nie ma w PL bo mało chętnych ( dla mnie robili pierwszą modyfikację mapy w PL!), gorsze sterowanie, ponadto normalnie nie mogli podpiąć się do komputera i zmienić mu map przez ODBC 2 - a musieli odpiąć i modyfikować na zew. urządzeniu chipa tak więc box jest po prostu niemożliwy! natomiast co do gwarancji powiedzieli mi jak się zabezpieczyć i ubezpieczyć i jest to 100% czysta sprawa. od razu powiem iż nic więcej publicznie nie zdradzę w tym temacie, jak ktoś chce modyfikować to się dowie.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 27-09-2018, 15:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 1011
Lokalizacja: Warszawa
Są gotowe boxy do boosterjetów (np. niemieckie), po prostu nie są strojone pod konkretny silnik więc można się (ekhem) przejechać.


Na górę
Post: 08-10-2018, 20:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
po zalaniu vervy: spalanie w sumie bez zmian ok 4,7l/100km. natomiast auto od 3 000 obr naprawde istny szatan, naprawdę przyjemnie się tym jezdzi. nie żałuję ani złotówki wydanej na to auto: wiecej miejsca w środku niż w poprzednim BMW e90, pali mi mało, bezawaryjny na co liczę, żwawy, AA na pokładzie jak i jakość dzwięku zadowalająca, nikt nie chce kraść i niskie OC, skrętny, tylko ten lakier i plastiki...to jest optimum moich oczekiwań ceny i możliwości.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 10-10-2018, 18:12 
Offline

Rejestracja: 02-02-2018, 14:02
Posty: 25
Lokalizacja: Kalisz
Suzuki: SX4 S-cross
Spalanie bardzo niskie jak na podniesioną moc :-) Gratuluję. Ja przy oszczędnej jeździe s-crossem najlepszy wynik osiągnąłem na V-Power 95, jazda większość trasa 5,2 (komputer 4,7 pokazywał). Jak będziesz miał kolejne wnioski z użytkowania to chętnie je przeczytam.

_________________
S-Cross 1.0 "BORYS" :D


Na górę
Post: 10-10-2018, 18:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
zastanawiałem sie jak to jest ze podniosą moc a spalanie maleje..otóż żądaną prędkość szybciej osiągamy, a dwa to najwiecej silnik spala podczas wzrostu mocy/prędkosci. gdy auto toczy się jednoczesną predkością pali najmniej /oczywiscie adekwatne przełożenie w skrzyni biegów do prędkosci/ dlatego ja szybko osiągam prędkość i potem się toczę... ci co co chwila gaz/hamulec bo nie myślą i nie patrzą w dal, spalają znacznie więcej, to jest technika przewidywania co będzie za chwilę.

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 13-10-2018, 16:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2017, 21:12
Posty: 127
Lokalizacja: WD
Suzuki: SWIFT, SX4
Spadek spalanie przy podniesieniu mocy to wynik "dopracowania" mapy. Auto jest "wystrojone" pod swoje komponenty dokładnie tak jak sie zachowuje takie dostaje dawki paliwa. Dużo łatwiej osiąga większą moc i dzięki temu przy normalnym traktowaniu potrafi palić mniej. NAwet jak nie pali mniej a pali tyle samo to i tak jest zysk dodatkowych koni mechanicznych. Pod warunkiem, że ktos to dobrze zrobi. MAjac dobrze wystrojona hondę nawet bez trubo generowała mi moc 214KM z seryjnych 190 (a serii na poczatku nie było bo było 182KM). Mimo ze auto miało wieksza moc paliło mniej niż na samym poczatku gdy miało 182KM. Wpływ na to miao wystrojenie - dokładne mapy paliwa po TEN własnie silnik jak i zmiany technicze-dokładnie wyregulowane zawory, czysta przepustnica, dobry wydech i kolektor, dobry dolot, swiece i filtry - auto zwyczajnie żyło. W turbo samym strojeniem mozna duzo ugrać a dodajac do tego jakis fajny wydech jeszcze by kilka KM doszło.

_________________
SwiftSport 1.6 2012 - SOLD,
Swift 1.5 2008 - SOLD
Swift 1.2 2015 VVT
SX4 1.6 2010
Swift 1.0 2003


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]