Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 10:25

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1214 Następna
Autor Wiadomość
Post: 14-01-2019, 19:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-10-2018, 15:49
Posty: 12
Suzuki: swift
Mogę jutro zrobić fotkę

_________________
Pozdrawiam
Paweł
Swift 2018 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 15-01-2019, 09:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-12-2017, 12:23
Posty: 61
Lokalizacja: Rzeszów
Suzuki: Vitara 1.4 Hybrid
superczesiu pisze:
Moje zastrzeżenia zgłoszę przy pierwszej wizycie w salonie (po 1000 km) czyli bardzo niedługo.
Mam pytanie o ten podłokietnik Amster - ma ktoś jakieś zdjęcie / filmik jak wygląda w swifcie 2017+ ?


Ja mam "fabryczny" podłokietnik i nawet się sprawdza. Ale utargowałem sporą zniżkę przy zakupie. Teraz w katalogu akcesoriów jest drugi znacznie tańszy podłokietnik.


Ostatnio zmieniony 15-01-2019, 09:24 przez Migucio, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 15-01-2019, 09:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-12-2017, 12:23
Posty: 61
Lokalizacja: Rzeszów
Suzuki: Vitara 1.4 Hybrid
superczesiu pisze:
Od niecałego tygodnia jestem (...)

Minusy:
- układ kierowniczy - jak nie trzyma się kierownicy obiema rękami ciężko jest jechać prosto, jakby nie wracała do swojego położenia (może kwestia regulacji), szczególnie daje się we znaki przy prędkościach 80+ jak jedną ręką klika się w ekran / reguluje nawiewy
- skrzynia biegów mogła by być bardziej precyzyjna ale tragedii nie ma.

Gdyby udało mi się pozbyć bolączki z układem kierowniczym to auto niemal idealne.


Co do skrzyni miałem to samo. Początkowo biegi 1,3, i wsteczny wchodziły z wyraźnym oporem. PO przebiegu 1-2 tys km skrzynia się ułożyła i chodzi super. Cierpliwości.


Na górę
Post: 15-01-2019, 16:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-10-2018, 15:49
Posty: 12
Suzuki: swift
Obiecane fotki


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Pozdrawiam
Paweł
Swift 2018 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 16-01-2019, 00:54 
Offline

Rejestracja: 12-01-2019, 09:25
Posty: 38
Suzuki: Swift Premium + 2018
Migucio pisze:
Ja mam "fabryczny" podłokietnik i nawet się sprawdza. Ale utargowałem sporą zniżkę przy zakupie. Teraz w katalogu akcesoriów jest drugi znacznie tańszy podłokietnik.


Tylko ten tańszy jest też bez tunelu środkowego. Zdradzisz jak oczarowałeś sprzedawcę, że dostałeś sporą zniżkę?

Podłokietnik na zdjęciach faktycznie prezentuje się całkiem ok. Jakiś problem był z montażem, coś trzeba wiercić?


Na górę
Post: 16-01-2019, 08:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-12-2017, 12:23
Posty: 61
Lokalizacja: Rzeszów
Suzuki: Vitara 1.4 Hybrid
NerfMe pisze:
Migucio pisze:
Ja mam "fabryczny" podłokietnik i nawet się sprawdza. Ale utargowałem sporą zniżkę przy zakupie. Teraz w katalogu akcesoriów jest drugi znacznie tańszy podłokietnik.


Tylko ten tańszy jest też bez tunelu środkowego. Zdradzisz jak oczarowałeś sprzedawcę, że dostałeś sporą zniżkę?


Może dlatego obniżyli cenę akcesoriów podczas zakupu auta bo już były zamontowane w samochodzie stojącym w salonie i pewnie nie chciało im się tego wszystkiego demontować, z resztą podobnie było z tylnym spoilerem.


Na górę
Post: 16-01-2019, 12:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-10-2018, 15:49
Posty: 12
Suzuki: swift
NerfMe pisze:
......

Podłokietnik na zdjęciach faktycznie prezentuje się całkiem ok. Jakiś problem był z montażem, coś trzeba wiercić?
No trzeba wkręcić 4 wkręty. Problemów żadnych.
https://youtu.be/FOQ_FHbf9L0
https://youtu.be/feXrgKJRk0I

_________________
Pozdrawiam
Paweł
Swift 2018 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 16-01-2019, 14:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09-01-2019, 10:30
Posty: 73
Suzuki: swift 1.2 dualjet'18
argawen pisze:
NerfMe pisze:
......

Podłokietnik na zdjęciach faktycznie prezentuje się całkiem ok. Jakiś problem był z montażem, coś trzeba wiercić?
No trzeba wkręcić 4 wkręty. Problemów żadnych.
https://youtu.be/FOQ_FHbf9L0
https://youtu.be/feXrgKJRk0I


Dziękuję za opis i zdjęcia - wygląda naprawdę nieźle! Nie ma problemów z zaciąganiem hamulca ręcznego?

_________________
czerwony swift 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 16-01-2019, 18:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-10-2018, 15:49
Posty: 12
Suzuki: swift
Żadnych problemów z ręcznym.

_________________
Pozdrawiam
Paweł
Swift 2018 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 02-02-2019, 21:00 
Offline

Rejestracja: 12-01-2019, 09:25
Posty: 38
Suzuki: Swift Premium + 2018
A czy w wersji z premium plus z silnikiem 1.2 jest system start-stop, bo będąc na jeździe próbnej tego nie odczułem? Jeśli jest to czy można go wyłączyć?


Na górę
Post: 02-02-2019, 21:27 
Offline

Rejestracja: 29-11-2018, 09:39
Posty: 18
Suzuki: Swift 1.2 Premium +
NerfMe pisze:
A czy w wersji z premium plus z silnikiem 1.2 jest system start-stop, bo będąc na jeździe próbnej tego nie odczułem? Jeśli jest to czy można go wyłączyć?

Nie ma tego systemu i chwała Bogu. :D


Na górę
Post: 03-02-2019, 09:29 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 23:09
Posty: 100
Lokalizacja: Inowrocław
Suzuki: Swift 1.2
Jest dopiero w elegance z hybryda - u mnie na jazdach probnych byl albo wylaczony, albo byla juz zbyt dojechana bateria i nie pozwalala na jego aktywacje (duzy komunikat na kompie ze SS niedostepny). O mozliwosc calkowitego wylaczenia nalezy pytac w ASO koniecznie PRZED ZAKUPEM, bo pozniej moze sie okazac ze bedziesz przy kazdym rozruchu naduszac jakis przycisk albo ze sie nie da wogole, TTTM i do widzenia (jak np. z automatycznym ryglowaniem zamkow po ruszeniu gdzie producent zaoszczedzil w oprogramowaniu tracac czas koderow na np. jakies bzdury typu wczesniejsze/pozniejsze gaszenie swiatel). ;)


Na górę
Post: 03-02-2019, 11:31 
Offline

Rejestracja: 12-01-2019, 09:25
Posty: 38
Suzuki: Swift Premium + 2018
Czyli start stop bez hybrydy nie ma - super.

Z powyższego wpisu rozumiem, ze automatycznego ryglowania drzwi tez nie ma - to akurat mniej super, bo w takim Yarisie jest. Co zrobić...

Dziękuję.


Na górę
Post: 03-02-2019, 13:58 
Offline

Rejestracja: 31-01-2019, 18:53
Posty: 5
Suzuki: Swift
Wydaje mi się, że tym Start Stopem nie trzeba się tak bardzo przejmować. W Swifcie działa on bardzo dyskretnie, uruchamia silnik błyskawicznie i bez najmniejszego szarpnięcia. Poza tym nie uaktywnia się zbyt często. Np. podczas zimowego jeżdżenia w zasadzie wcale.
Początkowo też byłem negatywnie nastawiony do SSS, mając doświadczenia z innych samochodów, nawet wyższej klasy, ale akurat w tym konkretnym przypadku jest akceptowalny.

To subiektywna opinia i nie musicie się z nią zgadzać oczywiście :)


Na górę
Post: 03-02-2019, 14:50 
Offline

Rejestracja: 12-01-2019, 09:25
Posty: 38
Suzuki: Swift Premium + 2018
Orientował się ktoś ile kosztuje ta gumowa mata na półkę pod panelem klimatyzacji? Albo macie namiar na jakiś zamiennik?


Na górę
Post: 04-02-2019, 08:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09-01-2019, 10:30
Posty: 73
Suzuki: swift 1.2 dualjet'18
NerfMe pisze:
Orientował się ktoś ile kosztuje ta gumowa mata na półkę pod panelem klimatyzacji? Albo macie namiar na jakiś zamiennik?


takie coś na allegro jest: https://allegro.pl/oferta/oe-suzuki-wkl ... 7591892397

_________________
czerwony swift 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 04-02-2019, 11:01 
Offline

Rejestracja: 12-01-2019, 09:25
Posty: 38
Suzuki: Swift Premium + 2018
superczesiu pisze:
NerfMe pisze:
Orientował się ktoś ile kosztuje ta gumowa mata na półkę pod panelem klimatyzacji? Albo macie namiar na jakiś zamiennik?


takie coś na allegro jest: https://allegro.pl/oferta/oe-suzuki-wkl ... 7591892397


To jest dokladnie to samo co jest dostępne u dealera - dzięki!


Na górę
Post: 06-02-2019, 19:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-10-2018, 15:49
Posty: 12
Suzuki: swift
U dealera zapłaciłem 2 zł mniej.

_________________
Pozdrawiam
Paweł
Swift 2018 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 17-02-2019, 17:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 343
Lokalizacja: Jelenia Góra
wlałem do paliwa dodatek do paliwa "SOLTRON eco+ " i... spalanie wzrosło. w jedną stronę 510 km i spalanie 5,7 a z powrotem bez dodatku i 5,2. ta sama prędkość, droga warunki. no cóż, podobnie miałem z VERVĄ 98 - z nią palił mi więcej o ok 0,4l. wracam do zwykłej 95 LOTOS...jak ktoś ma jakieś doświadczenia jestem ciekaw....

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 05-03-2019, 23:55 
Offline

Rejestracja: 30-05-2018, 22:12
Posty: 15
Suzuki: Swift 2017
Po prawie 7000km stwierdzam krótko - do miasta auto SUPER. Mi spalanie po Warszawie wychodzi 6l/100km (wg komputera pokładowego). Wszędzie wjadę i się wcisnę. Parkowanie również łatwe. Do trasy (robię co jakiś czas 600km w obie strony w weekendy) auto jest poprawne - tylko tyle. Komfort przy dłuższej jeździe dla kierowcy jest taki właśnie poprawny. Fotel nie oferuje mi takiej wygody, jak mam w aucie wyższej klasy, ale oczywiście wiedziałem, co brałem. Ogólnie jestem mega zadowolony i uwielbiam jazdę Swifcikiem. Jeśli ktoś operuje w budżecie na Swifta, to polecam śmiało i wersję Premium Plus. Opłaca się.


Na górę
Post: 06-03-2019, 09:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 424
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Suzuki: Swift AZ
Nic dodać nic ująć :ok: No i jedna zaleta - nie jest kolejnym yarisem pizza/carsharing/nauka jazdy/handlowiec :]

_________________
Swift 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 06-03-2019, 14:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1569
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Na trasie to zależy jak jeździsz i jaką masz wersję. Z aktywnym tempomatem wrzucasz piątkę i jedziesz setki kilometrów i nic Cię nie obchodzi. Jak jest ruch to nawet lepiej, bo nie trzeba w zabudowanym przestawiać tempomatu.

Oczywiście do częstego wyprzedzania to się on średnio nadaje, choć daje radę. Jazda na drugi koniec Europy też raczej odpada, choć kiedyś to się maluchem takie trasy robiło.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 06-03-2019, 19:06 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 23:09
Posty: 100
Lokalizacja: Inowrocław
Suzuki: Swift 1.2
wawax pisze:
Oczywiście do częstego wyprzedzania to się on średnio nadaje, choć daje radę. Jazda na drugi koniec Europy też raczej odpada, choć kiedyś to się maluchem takie trasy robiło.
Widze wszyscy tutaj lataja 200konnymi+ limuzynami. Osiagi lepsze od przecietnego kompakta to za malo do wyprzedzenia, a i w trasy jezdzimy na lezaco wiec minimum merol w kombi. Arystokracja. :]

Od siebie dodam ze nie ma zadnego problemu z wyprzedzaniem (trzeba sie nauczyc zmieniac biegi i redukowac) i po konkretnej trasie 1200km/13h (na raz, bez dluzszych postojow) nie jest sie bardziej zmeczonym niz w np. cytrynie hydroaktywnej uchodzacej za wzor resorowania - po obu jestes zajechany jak busiarz 3.5t z oczywistych wzgledow (brak tachografu, czyli za duzo godzin jazdy).


Na górę
Post: 06-03-2019, 20:37 
Offline

Rejestracja: 12-01-2019, 09:25
Posty: 38
Suzuki: Swift Premium + 2018
hunter3006 pisze:
wawax pisze:
Oczywiście do częstego wyprzedzania to się on średnio nadaje, choć daje radę. Jazda na drugi koniec Europy też raczej odpada, choć kiedyś to się maluchem takie trasy robiło.
Widze wszyscy tutaj lataja 200konnymi+ limuzynami. Osiagi lepsze od przecietnego kompakta to za malo do wyprzedzenia, a i w trasy jezdzimy na lezaco wiec minimum merol w kombi. Arystokracja. :]

Od siebie dodam ze nie ma zadnego problemu z wyprzedzaniem (trzeba sie nauczyc zmieniac biegi i redukowac) i po konkretnej trasie 1200km/13h (na raz, bez dluzszych postojow) nie jest sie bardziej zmeczonym niz w np. cytrynie hydroaktywnej uchodzacej za wzor resorowania - po obu jestes zajechany jak busiarz 3.5t z oczywistych wzgledow (brak tachografu, czyli za duzo godzin jazdy).


Ja na razie nie mogę się przyzwyczaić do fotela - boli mnie odcinek lędźwiowy kręgosłupa po dłuższych jazdach...


Na górę
Post: 06-03-2019, 21:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1569
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
hunter3006 pisze:
Widze wszyscy tutaj lataja 200konnymi+ limuzynami. Osiagi lepsze od przecietnego kompakta to za malo do wyprzedzenia, a i w trasy jezdzimy na lezaco wiec minimum merol w kombi. Arystokracja.

Mam Grand Scenica 1.9 130KM, ale to nie o moc chodzi, lecz moment obrotowy. Na długiej prostej to mi obojętne czym jadę, ale na krętej drodze zdecydowanie zauważyłbyś różnicę w elastyczności silnika. Jakbyś nie redukował, to wyprzedzanie zajmie Ci dłużej w Swifcie i tyle.

hunter3006 pisze:
po konkretnej trasie 1200km/13h (na raz, bez dluzszych postojow) nie jest sie bardziej zmeczonym niz w np. cytrynie hydroaktywnej

Tu się nie wypowiem kompetentnie, bo Scenikiem robiłem wiele razy po 1500km, a Swiftem nie. Po trasie trwającej 4h w Swifcie wiem, że to jednak nie to samo. Na pewno głośniej, ciaśniej, gorzej reaguje na nierówności poprzeczne (co wynika wprost z mniejszego rozstawu osi), ma twardsze zawieszenie, pasażerowie z tyłu mają bez porównania gorzej. Bardzo lubię Swifta (zresztą już drugiego), ale jak mam wybór to na długą trasę wezmę co innego.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1214 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]