Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Suzuki Swift V (2017 - ) http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=14511 |
Strona 9 z 10 |
Autor: | prezes27 [ 06-02-2020, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Avalanche pisze: prezes27 pisze: dzien dobry Jeśli się powtórze to przepraszam ale nie znalazłem na forum. Za bardzo kolega nie szukał viewtopic.php?f=70&t=14030 Akurat to znalazłem ale post dotyczył vitary stąd moje pytanie. Auto dziś zamówiłem , nie mam go jeszcze fizycznie. Pytałem u dilera, to gość z serwisu powiedział że się nie da w co nie chce mi się wierzyć . Inwersja,zamiana priorytetów i po temacie,przecież nie usuwamy niczego tylko zmieniamy kolejność . |
Autor: | Avalanche [ 23-02-2020, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Test spalania 1.2 Mild Hybrid https://www.youtube.com/watch?v=HNvs9afI5ro |
Autor: | WKS [ 25-02-2020, 19:51 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
O ile można przejechać kilometrów ponad wymagany cykl? 200 km to za dużo? |
Autor: | wawax [ 25-02-2020, 20:18 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Zadzwoń do ASO i się umów z nimi. Zwykle jak powiesz, że jest problem to podejdą w miarę elastycznie. Warto wcześniej z nimi ustalić. |
Autor: | WKS [ 27-02-2020, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
To jednak udało mi się dogodnie umówić |
Autor: | Marcin1989 [ 10-03-2020, 10:45 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Czy jest ktoś kto wykonywał przegląd po 60tyś.? Rozstrzał cenowy 660-860 w obrębie Siedlce/Warszawa |
Autor: | prezes27 [ 12-03-2020, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
wawax pisze: prezes27 pisze: dzien dobry Jeśli się powtórze to przepraszam ale nie znalazłem na forum. Mam pytanie czy w wersji elegance można wyłączyć system start-stop fizycznie"na stałe" bez konieczności wyłączania go za kazdym razem podczas rozruchu samochodu? Spróbuj wypiąć wyłącznik przy zamku maski. W vitarze działa, @wawax czy u Ciebie wypięcie tej wtyczki powoduje mruganie kontrolki systemu start stop? Po wypięciu nie działa ale cały czas mruga ta kontrolka a nie jest to komfortowe wieczorem . |
Autor: | wawax [ 12-03-2020, 18:05 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Nic nie mruga/świeci. Wygląda jakby działało i to jest w tym fajne. Ale to w vitarze. W swifcie nie wyłączałem, bo mam SHVS i wtedy S&S działa świetnie. |
Autor: | Avalanche [ 12-05-2020, 10:34 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Delikatny lifting za moment "The most noticeable changes have been done on the front of the car. Here the grille gets a honeycomb-patterned insert to it, split in the middle by a slim body-coloured element. The bumper looks a bit chunkier too, with a larger fog lamp insert and a more pronounced lip. The lighting remains unchanged. There are no real changes to the rear either or to the interiors. The Japanese spec car gets a 360-degree camera..." (Zigwheels) |
Autor: | dawidk [ 12-05-2020, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Tak, wiem, gusta gustami. Moim zdaniem wszystko na minus... chociaż ten grill być może będzie łatwiejszy w utrzymaniu czystości. Ale to i tak jest wersja RS, której w Europie nie ma, lecz w sumie nie zdziwiłbym się, jakby te nowe felgi polerowane trafiły do naszego "cywilnego" swifta. Za to Japończycy w końcu doczekali się lakierów 2-tone . |
Autor: | dawidk [ 15-05-2020, 10:19 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
No i po premierze w Japonii. Stawiam, że u nas zapewne nowe dwutonowe kolory z obecnego swifta sporta Hybrid trafią do "cywilnego" plus nowy wzór felg i grill. No i do tego te nowe, dodatkowe systemy bezpieczeństwa. Wiem, że Japonia to zupełnie inna bajka, ale skoro tam teraz wycofali się z wersji z silnikiem 1.0T (RST), to być może w pozostałej części globu też ten silnik zniknie z oferty... |
Autor: | Avalanche [ 15-05-2020, 10:25 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Autor: | nikon [ 25-05-2020, 09:43 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
To jakiś żart, wersja RS 120 koni... Z czym to ma konkurować? Polo GTI? (2.0 200) |
Autor: | superczesiu [ 26-05-2020, 07:50 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Też uważam to za jakieś nieporozumienie. |
Autor: | nikon [ 26-05-2020, 09:18 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
A mówię o tym, jako miłość marki. Mój swift jest nieco przerobiony, a i tak większość osób patrzy na niego, jak auto żony do odwożenia dzieci do szkoły Po prostu patrząc na jego dane i osiągi, ciężko powiedzieć, aby miał się stać hothatchem, czy autem konkurującym z takimi samochodami jak Golf GTi, Honda Civic typer-r, Megane RS, Focus RS/ST, Hyundai N itp. Wiem, że różnica masy etc., ale tamte auta oferują więcej wszystkiego i nie tylko chodzi o moc. Swift Sport miał dość kiepską sprzedaż, więc dealerzy w Polsce zaczęli sprzedawać go z seryjnie przerobionym wydechem na Remusa (ludzie mówili, że auto nie brzmi na sportowe), ale też cena skoczyła z 80 do 90k, co jest totalną zaporówką już w porównaniu do konkurencji. Suzuki zamiast wyciągnąć wnioski, to robi lift i jeszcze bardziej kastruje i tak wykastrowane auto. Brak wyposażenia nazywa odchudzaniem samochodu dla osiągów. Wystarczyłoby zrobić 1.8 Turbo z napędem na 4 koła i ten model by odżył. |
Autor: | apede [ 26-05-2020, 10:50 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Odpowiedź brzmi: kary za CO2. Motoryzacja się zwija a nie rozwija |
Autor: | DS [ 26-05-2020, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Gdzieś tu jest link z nałożonymi na siebie przejazdami po torze Swifta Sport (sprzed 2020) i Yarisa GRMN 1.8T 200 koni - jadą równo i na mecie dzieli je metr. Jak jeździ Sport Hybrid (129 koni) - nie wiem. Natomiast z tego, co widzę na japońskiej stronie Suzuki, to RS jest tylko oznaczeniem zwykłej wersji 1.2 Natomiast cywilna wersja Swifta R4lly S 2.0 4x4 (Suzuki Motorsport Iberica) na pewno była by ciekawą propozycją. |
Autor: | Avalanche [ 17-06-2020, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Gdzieś w Indiach [?] |
Autor: | dawidk [ 03-07-2020, 16:09 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
No i mamy lifting. Nie wspomniano w newsie o spadku mocy do 83 KM, tak jak w przypadku Ignisa. |
Autor: | Pan Jakub [ 05-07-2020, 10:39 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Lifting ten jest baaardzo kosmetyczny, chociaż dobrze, że systemy z rodziny Suzuki Safety Support występują od środkowej wersji wyposażenia. Natomiast ACC i AEB oparte na radarze od podstawy. |
Autor: | Remote [ 05-07-2020, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Nie ma 1.0T, to można zapomnieć o tym modelu. No chyba, że dla emeryta... 83KM i 107 NM i prawie 13s do setki - straszliwa bieda. |
Autor: | nikon [ 10-07-2020, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
A jak tak zapytam z ciekawości. Jak sprawuje się Wasz ACC? A dokładnie system ostrzegający o kolizji? U mnie jest tak wkurzający, że najchętniej bym go wyłączył bo piszczy bez powodu |
Autor: | wawax [ 10-07-2020, 17:40 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Mojej żonie piszczy co chwilę, a mnie prawie wcale. Kwestia stylu jazdy. :-) Fakt, że jest generalnie trochę z niego panikarz, ale w końcu do tego został zaprojektowany. |
Autor: | nikon [ 01-11-2020, 13:25 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Zapytam o hamulce. Gdy odpalam auto i ruszam z miejsca, słychać piszczenie hamulców. Jakby nie do końca linka ręcznego puszczała etc. ASO mówi, że wszystko jest ok. U Was też tak jest, czy tradycyjnie aso ściemnia, bo nie chce im się zaglądać na gwarancji? |
Autor: | dawidk [ 01-11-2020, 15:27 ] |
Tytuł: | Re: Suzuki Swift V (2017 - ) |
Normalne. Mnie to czasem wręcz się lekko zapiekają (mam tarcze). Nalot, wilgoć robi swoje. |
Strona 9 z 10 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |