Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-04-2024, 15:18

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: 16-03-2023, 21:20 
Offline

Rejestracja: 10-02-2023, 18:01
Posty: 29
Suzuki: Swift 1.2 dualjet
Autko było w serwisie porównane z drugim autkiem. Były jazdy próbne. I generalnie tak ma być.
Żadnych zastrzeżeń nie maja. Więc nie pozostaje mi nic innego jak żyć z tym.


Na górę
Post: 16-03-2023, 22:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-12-2021, 16:04
Posty: 93
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: SwiftFL Hybrid CVT
Dobrze, tak coś czułem. Mnie osobiście zastanawia fakt czemu ktoś z manualną skrzynią biegów pisał, że szybko się nagrzał. Pytanie teraz z jaką wersją samochodu porównali to w serwisie czy to była hybryda z CVT? I czy jest jakieś sensowne wytłumaczenie wolniejszego nagrzewania czy faktycznie wolniej się nagrzewają z CVT?


Na górę
Post: 17-03-2023, 19:37 
Offline

Rejestracja: 21-08-2022, 22:45
Posty: 177
Suzuki: swift shvs
Ok, w końcu udało mi się nagrać filmik. Co prawda na starcie trochę cieplej bo około +10 np ale nie dało się inaczej.

Swift 2022 hybryda manual
Przejechane ok 6kkm, olej 0w20

https://youtu.be/i92TxIIxsJA


Na górę
Post: 18-03-2023, 08:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-07-2022, 17:59
Posty: 257
Lokalizacja: Gdynia
Suzuki: Swift
w sumie generalnie wszystko spoko. Odnośnie temperatury silnika, w pewnym sensie dobrze, że silnik może za wielkiej czesci temperatury nie traci. Temu zawsze a raczej zazwyczaj silnik benzynowy palil więcej od diesla bo mial mniejsza sprawnośc energetyczną i więcej energii w postaci ciepła uciekało. Swojego manuala nagrywac nie będę bo dziala jak u CIebie na materiale. Wskazówka temperatury ruszy sie koło 60 stopni , 35 stopni osiąga mi po wyjechaniu z garazu z reguły po 1,5 km przejechania się. ( wiem bo przy 35 stopniach na gaz mi przerzuca zasilanie bo tak STAGowcy ustawili ) W tym pomiarze brakowało mi na końcu byś laserowym wichajstrem na katalizator najechał, tak prawdopodobnie najwyższa temperatura by była


Na górę
Post: 20-03-2023, 23:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-12-2021, 16:04
Posty: 93
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: SwiftFL Hybrid CVT
Wydaje mi się, że wersje CVT mają inaczej takie jest moje zdanie, przyglądając się wąż od chłodnicy powrotny łączy się z wężami od chłodniczki CVT. (chłodniczka może odbierać ciepło z oleju ale i dogrzewać go zimą) Silnik może trzymać wyższe obroty przy niskich temp może chodzić o nagrzewanie oleju w CVT który jest wrażliwy na gęsty olej. Jak wiadomo olej w skrzyni o wiele dłużej się nagrzewa niż w silniku i tu może producent chce jakoś chronić skrzynie. Manualnej skrzyni biegów niskie temp tak nie zaszkodzą tak mi się wydaje szkoda, że ASO nic w tym kierunku się nie wypowiedziało więc ciężko potwierdzić tą teorię.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]