Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 22-01-2019, 05:25

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
Post: 01-08-2018, 12:45 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10977
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Na targach motoryzacyjnych w Indonezji zostanie zaprezentowany Swift w wersji hybrydowej.
Tym razem nie "mild hybrid", tylko STRONG :D

Obrazek


Na górę
Post: 01-08-2018, 13:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 841
W końcu bedzie alternatywa dla Yarisa Hybrid :)

_________________
Vitara S 1.4T 140 KM FWD 2018
Swift 1.2 94 KM Comfort 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 01-08-2018, 15:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-04-2010, 15:49
Posty: 923
Lokalizacja: Warszawa
DarioC pisze:
ale mam pytanie o turbinę, myślę nad 1.0 ale właśnie obecność turbiny mocno mnie zniechęciła.
Wyczytałem tutaj, że jest podwójnie chłodzona, auto z turbiną jest dla mnie do zaakceptowania tylko jeśli po zatrzymaniu się mogę od razu je zgasić. Jak to jest w nowym swifcie ? Turbina jest chłodzona nadal po wyłączeniu silnika ?

Jeśli boosterjety faktycznie mają obwód chłodziwa wokół turbiny -- nie wiem czy mają ale skoro tak wyczytałeś to pewnie tak jest, oraz teraz chyba wszyscy producenci już to robią -- to wystarczy żeby zapobiec degradacji oleju i psuciu turbiny po zgaszeniu silnika, podczas pracy chłodziwo utrzymuje turbinę w niskiej temperaturze niezależnie od stopnia użycia (borygo ma większą pojemność cieplną niż olej więc skuteczniej odbiera temperaturę). Po wyłączeniu silnika sama obecność borygo, bez wymuszania obiegu pompą wody, wystarczy żeby po wyłączeniu silnika wchłonąć z turbiny nadmiar ciepła.

Niestety nie jestem w stanie znaleźć informacji czy boosterjety mają turbiny z obwodem wody. Więc to co napisałem wyżej to teoretyczne rozważania.

https://www.turbobygarrett.com/turbobyg ... r_plumbing


Na górę
Post: 01-08-2018, 18:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 377
Lokalizacja: Nowy Sącz
1.4 ma na pewno widziałem na własne oczy nie wiem jak ma 1.0 ale pewnie tak samo ma....

_________________
SUZUKI SX4 EXPLORE 4x4 1.6 Pb 120 KM


Na górę
Post: 02-08-2018, 07:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-03-2011, 14:28
Posty: 206
Lokalizacja: Jelenia Góra
1.0 oraz 1.4 mają podwójne chłodzenie, turbina od Mitsubishi heavy industrial. ale ja i tak ost 3 min jade ponizej 2000 obrotów czesto na luzie a jak nie mam mozliwosci to po zatrzymaniu jeszcze minutke na wolnych obrotach...

_________________
swift bicolor 1.0 MT :D


Na górę
Post: 21-12-2018, 13:48 
Offline

Rejestracja: 17-07-2017, 04:57
Posty: 2
Witam wszystkich!
Czy ktoś wie, gdzie można pobrać instrukcję obsługi do najnowszego Swifta?
Odbieramy swojego (1.2 E) dopiero w okolicach kwietnia i nie mogę się doczekać.
Chciałbym teraz na spokojnie zapoznać się z instrukcją, po odbiorze autka
nie będzie już na to czasu :)


Na górę
Post: 21-12-2018, 14:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 42
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Tam nie ma się z czym zapoznawać :D auto proste jak drut :ok: Parowanie telefonu z bluetooth zrobi ci dealer i tyle

_________________
Swift AZ 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 21-12-2018, 14:46 
Offline

Rejestracja: 17-07-2017, 04:57
Posty: 2
Dzięki za szybki odzew. Mimo wszystko, chciałbym się zaznajomić z instrukcją. Jeśli ktoś ma namiar, poproszę :uznanie:


Na górę
Post: 24-12-2018, 09:56 
Offline

Rejestracja: 18-12-2018, 20:00
Posty: 9
Mam pytanie do użytkowników nowego Swifta, jak oceniacie jego prześwit? Czy często zdarza Wam się zahaczyć o coś podwoziem lub zderzakiem?


Na górę
Post: 25-12-2018, 11:34 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 23:09
Posty: 43
Lokalizacja: Inowrocław
Nic przypadkowo się nie dzieje (progi zwalniajace), ale u mnie zderzak jest oczywiscie porysowany od dolu i mozna to zrobic podczas zjazdu z kraweznika (to ze podjedziesz bezproblemowo nic nie oznacza - ciezar i amortyzator robia swoje przy zjezdzie). Rozwiazanie proste - nie parkowac na chodnikach, niestety w miastach nie zawsze sie da. :roll: Generalnie w innych autach takich problemow (szorowanie przy zjezdzie) nie mialem, wiec tutaj jednak jest nisko i trzeba brac na to poprawke.


Na górę
Post: 26-12-2018, 11:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2018, 20:14
Posty: 67
Lokalizacja: Śląsk
Potwierdzam.

Zjeżdżać z krawężników bardzo, ale to bardzo powoli.

_________________
1997 Suzuki Swift 1.3 GLX - był
2014 Suzuki Swift Premium - był
2018 Suzuki Swift 1.2 Elegance - jest


Na górę
Post: 26-12-2018, 23:04 
Offline

Rejestracja: 18-12-2018, 20:00
Posty: 9
Zderzakiem o krawężnik to potrafię już teraz przywalić w moim Civiku. No cóż w tej cenie jedynie chyba Dacia oferuje auta, które tak łatwo o krawężnik nie zahaczą. A szkoda.


Na górę
Post: 27-12-2018, 14:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 841
Jest tez Fiesta Active czy Hyundai I20 Active - takie modele z przeswitem o 3cm wyzszym niz standard.
Do miasta idealne rozwiazanie.

_________________
Vitara S 1.4T 140 KM FWD 2018
Swift 1.2 94 KM Comfort 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 27-12-2018, 15:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 42
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Heh... teraz dopłaca się tysiące do citykrosołweraktiwe :] a jeszcze nie tak dawno temu, np. siena miała prześwit i kąty jak suv :]

_________________
Swift AZ 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 27-12-2018, 15:43 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 10977
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Remote pisze:
Jest tez Fiesta Active czy Hyundai I20 Active - takie modele z przeswitem o 3cm wyzszym niz standard.
Do miasta idealne rozwiazanie.

Ciekawe do czego są zaprojektowane te wersje bez "Active" :mikolaj:


Na górę
Post: 27-12-2018, 16:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 42
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Są zaprojektowane do tego, żebyś w salonie spojrzał, stwierdził eee, za nisko te zderzaki i dopłacił do active :]

_________________
Swift AZ 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 27-12-2018, 16:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 841
Przynajmniej jest wybór :)

Prześwit robią od 10 lat coraz mniejszy, bo wtedy auta mniej palą na trasie.
Teraz bedzie jeszcze mniejszy w nowej WLTP jest wiecej trasy niż w starych normach...i prędkości szybsze.

_________________
Vitara S 1.4T 140 KM FWD 2018
Swift 1.2 94 KM Comfort 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 27-12-2018, 20:06 
Offline

Rejestracja: 18-12-2018, 20:00
Posty: 9
Takie czasy. Ale wracając do Swifta, prześwit ma na 120 mm, czyli mały, ale wydaje mi się, że to odległość do osłony silnika, którą na szczęście ma. Za to im dalej do tyłu, tym jakby podłoga się podnosiła, co ogranicza prawdopodobieństwo szurania nią po jakiejś powiedzmy szutrowej drodze. Podobnie jest w Baleno. Ale może mylę się, może użytkownicy widzą to inaczej?


Na górę
Post: 31-12-2018, 09:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2018, 20:14
Posty: 67
Lokalizacja: Śląsk
Podnosi się ale bardzo niewiele. Tylni zderzak jest już znacznie wyżej.

_________________
1997 Suzuki Swift 1.3 GLX - był
2014 Suzuki Swift Premium - był
2018 Suzuki Swift 1.2 Elegance - jest


Na górę
Post: 02-01-2019, 06:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31-03-2018, 16:43
Posty: 25
Najgorzej jak wyjeżdża się z parkingu piętrowego...


Na górę
Post: 05-01-2019, 10:10 
Offline

Rejestracja: 18-12-2018, 20:00
Posty: 9
Dzięki za odpowiedzi. Czyli to auto nie dla mnie, choć bardzo fajne. Jednak potrzebuje czasem nieco więcej prześwitu.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl