Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Akcje serwisowe (Recall, Rückruf) http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3615 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Avalanche [ 19-08-2008, 15:38 ] |
Tytuł: | Akcje serwisowe (Recall, Rückruf) |
Akcja naprawcza modelu Suzuki Swift Data publikacji: 2008-08-19 13:24:18 Firma Suzuki Motor Poland powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze modelu Suzuki Swift mogą ewentualnie mieć usterkę. Planowana akcja naprawcza, która ma charakter prewencyjny, dotyczy w naszym kraju 619 aut. W niektórych egzemplarzach modelu Suzuki Swift (wersja trzydrzwiowa o pojemności silnika: 1,3; 1,5; 1,6 litra) zachodzi podejrzenie, że z uwagi na niewłaściwy sposób montażu elementów pod siedzeniem pasażera może ewentualnie dojść do uszkodzenia wiązki przewodów, co w skrajnych przypadkach może spowodować aktywację bocznej poduszki powietrznej. Importer poinformował UOKiK, że powiadomi listownie właścicieli samochodów objętych kampanią o konieczności sprawdzenia samochodów w autoryzowanej stacji obsługi. W razie konieczności modyfikacja mocowania przewodów zostanie wykonana we wszystkich samochodach objętych kampanią (również tych, które są w ofercie dealerów Suzuki Motor Poland). Źródło: Samar (z UOKIK) |
Autor: | unde4d [ 19-08-2008, 18:49 ] |
Tytuł: | |
Ja dzisiaj byłem na akcji serwisowej pt. przewód paliwowy, no i oczywiście załapałem się dodatkowo na akcje serwisową z poduszką powietrzną. Jednak nic nie stwierdzili i pacjenta odesłali do domu. |
Autor: | Hellsin [ 19-08-2008, 19:06 ] |
Tytuł: | |
cale szczescie Umawiales sie wczesniej ? W Zabrzu powiedzieli ze musza przewod sciagnac w razie czego i dopiero ... |
Autor: | unde4d [ 19-08-2008, 19:18 ] |
Tytuł: | |
Tak Tydzień temu we wtorek. Jak będą musieli wymienić przewód to im to trochę zajmie ok 2h. Z poduszką to generalnie chodzi o wiązkę przewodów pod fotelem pasażera. Największy problem mają ci co mają schowek pod fotelem. |
Autor: | BasMar [ 20-08-2008, 12:31 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj zgłosiłem się do serwisu w związku z akcją na przewód. Przy okazji wykonano akcję z poduszkami. Wymieniono przewody od ręki. Całość zajęła 3 godziny ( z wymianą klocków i myciem auta). |
Autor: | unde4d [ 20-08-2008, 15:23 ] |
Tytuł: | |
BasMar pisze: Dzisiaj zgłosiłem się do serwisu w związku z akcją na przewód. Przy okazji wykonano akcję z poduszkami. Wymieniono przewody od ręki. Całość zajęła 3 godziny ( z wymianą klocków i myciem auta).
Jaki masz VIN? ja tez kupiłem samochód na początku października, intrygujące jest to że mi nie wymienili. niechciałbym się przekonać gdzieś w trasie ze jednak powinni wymienic |
Autor: | Hellsin [ 20-08-2008, 15:27 ] |
Tytuł: | |
BasMar pisze: Dzisiaj zgłosiłem się do serwisu w związku z akcją na przewód. Przy okazji wykonano akcję z poduszkami. Wymieniono przewody od ręki. Całość zajęła 3 godziny ( z wymianą klocków i myciem auta).
wymienili prewencyjnie, czy Twoj VIN byl na liscie ? |
Autor: | BasMar [ 20-08-2008, 23:05 ] |
Tytuł: | |
Hellsin pisze: BasMar pisze: Dzisiaj zgłosiłem się do serwisu w związku z akcją na przewód. Przy okazji wykonano akcję z poduszkami. Wymieniono przewody od ręki. Całość zajęła 3 godziny ( z wymianą klocków i myciem auta). wymienili prewencyjnie, czy Twoj VIN byl na liscie ? Wprowadził VIN do systemu i stwierdził, że samochód podlega dwóm akcjom. Przewód paliwowy podobno wymienili. Słyszałem jak mechanik wołał: "On jest starego typu - do wymiany!" Natomiast co do poduszek - coś grzebali, bo miałem zdemontowany fotel, ale czy wymienili czy też poprawiali ułożenie - tego nie wiem. |
Autor: | etom [ 09-12-2008, 04:03 ] |
Tytuł: | Nowa akcja naprawcza |
Wlasnie dostalem powiadomienie o nowej akcji naprawczej Swifta, mam zglosic sie do ASO w celu wymiany wykladziny bagaznika. Podobno wykladzina w bagazniku zrobiona jest z nieodpowiedniego materialu. Gdy nasiaknie woda to moze powodowac korozje .... stykow lampki oswietlenia bagaznika, co moze doprowadzic do niewylaczania tej lampki po zamknieciu bagaznika. W zawiadomieniu nie okreslili z jakich okresow produkcji Swifty podlegaja tej akcji. Moj jest z 2007r - kupiony w styczniu 2008r. |
Autor: | rip [ 10-12-2008, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Potiwerdzam, tez otrzymałem. |
Autor: | unde4d [ 10-12-2008, 18:38 ] |
Tytuł: | |
Ja dzisiaj dostałem wezwanie... Aż dziw bierze że z tak błahego powodu ściągają do ASO. Wydaje mi się ze cos więcej sie w tym kryje. |
Autor: | champz [ 15-12-2008, 13:05 ] |
Tytuł: | |
to trzeba było kupic 5D z Japoni maly zarcik ;p |
Autor: | etom [ 15-12-2008, 21:21 ] |
Tytuł: | |
champz pisze: to trzeba było kupic 5D z Japoni maly zarcik ;p
To poprzednia akcja dotyczyla tylko 3D, ale fakt - aktualna dotyczy tylko "wegrow" |
Autor: | unde4d [ 16-12-2008, 18:04 ] |
Tytuł: | |
taa. kup se SSS Japońskiego w Polsce. Ciekawe jak długo trzeba by czekać i ile by kosztował samochód |
Autor: | rip [ 17-12-2008, 13:20 ] |
Tytuł: | |
Na piatek bylem umowiony w serwisie. Wczoraj dostalem telefon, ze czesci potrzebnych na "akcje" brak i beda po swietach. Mam czekac na telefon po nowym roku. Tak to wyglada we Wrocku. |
Autor: | Hellsin [ 17-12-2008, 19:32 ] |
Tytuł: | |
u mnie już po wymianie |
Autor: | etom [ 17-12-2008, 22:56 ] |
Tytuł: | |
Co dokladnie wymienili, same boki, czy cala wykladzine bagaznika ? I jak dlugo to trwalo. |
Autor: | Hellsin [ 19-12-2008, 01:11 ] |
Tytuł: | |
z tego co wiem to ponoć cała ( nie byłem na wymianie z powodu braku czasu ), całość trwała trochę ponad 30 minut ... niestety nie obyło się bez strat ... jadę na poprawkę ... ach te serwisy |
Autor: | Avalanche [ 29-12-2008, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Oficjalnie podano dzisiaj: Firma Suzuki Motor Poland powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze modelu Suzuki Swift muszą zostać skierowane do serwisu w celu ich sprawdzenia pod kątem ewentualnej usterki. W niektórych egzemplarzach modelu Suzuki Swift (wersja trzy- i pięciodrzwiowa o pojemności silnika 1,3, 1,5 oraz 1,6 litra) zachodzi podejrzenie, że z uwagi na niewłaściwy materiał zastosowany do produkcji wykładziny bagażnika możliwe jest szybkie korodowanie styków lampki bagażnika. Kampania naprawcza dotyczy łącznie 2 711 samochodów wyprodukowanych na Węgrzech. Importer poinformował UOKiK, że powiadomi listownie właścicieli samochodów objętych kampanią o konieczności sprawdzenia pojazdu w autoryzowanej stacji obsługi. Wymiana wykładziny na właściwą, kontrola oraz zabezpieczenie wiązki lampki, a także ewentualna wymiana lampki odbędą się na koszt producenta i dotyczyć będą również egzemplarzy jeszcze niesprzedanych, pozostających w ofercie dealerów Suzuki. |
Autor: | Hellsin [ 29-12-2008, 23:46 ] |
Tytuł: | |
ja dziś będąc w serwisie usłyszałem coś o tylnych nadkolach także ... ale to nieoficjalne info ... |
Autor: | Janb [ 07-01-2009, 22:52 ] |
Tytuł: | |
Czy wie ktoś z kolegów, co zrobić, jesli kupilem i jeżdżę autem sprowadzonym z NIemiec rok 2006 ? Nie dostaję żadnych informacji o usuwaniu tych usterek o ktorych tu piszecie. Wiem, że jeśli chodzi o gwarancję, to jej nie mam, mimo, że auto mialo rok jak je kupilem i przebieg ledwo 1,5 tys km, bo tzw. gwarancja europejska to w Polsce bajer. Nie pytalem jeszcze o te akcje serwisowe w SMP. Pozdrawiam |
Autor: | Avalanche [ 08-01-2009, 08:18 ] |
Tytuł: | |
Gwarancję powinni uznawać w PL. Poszukaj na forum, niektórzy też sprowadzili Suzuki zza granicy i mają gwarancję. Na info o akcjach serwisowych najpewniej możesz liczyć na naszym forum - po prostu zaglądaj tu od czasu do czasu, a żadna Cię nie ominie |
Autor: | BasMar [ 12-01-2009, 21:00 ] |
Tytuł: | |
Myślę, że chyba najlepszym rozwiązaniem jest pojawienie się z numerem VIN w serwisie. Wprowadzą go do systemu i widzą, jakiej akcji serwisowej podlega samochód. Inna sprawa, że może być sytuacja, że pojazdy na inny rynek niż polski, mogą takim akcjom nie podlegać. |
Autor: | tytus [ 27-05-2009, 20:53 ] |
Tytuł: | |
BasMar pisze: Myślę, że chyba najlepszym rozwiązaniem jest pojawienie się z numerem VIN w serwisie. Wprowadzą go do systemu i widzą, jakiej akcji serwisowej podlega samochód. Inna sprawa, że może być sytuacja, że pojazdy na inny rynek niż polski, mogą takim akcjom nie podlegać.
A gdzie ja mogę wprowadzić vin i to wszystko sprawdzić? |
Autor: | Avalanche [ 28-05-2009, 06:54 ] |
Tytuł: | |
Napisz parę maili do serwisów Suzuki. Na pewno ktoś uprzejmy Ci pomoże. Niestety VIN Suzuki nie daje się odczytać w darmowych "VIN checkerach" |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |