tarcze, klocki, szczęki, płyn hamulcowy (musi być DOT 4 nie mozesz dac lepszego, bo ten jest silniej zracy i ci moze elementy gumowe niszczyć)
nie wiem czy przewody mozna wymieniac, ale jesli mozna to sugeruje dobry produkt z homologacja, zeby nie miec klopotow z ubezpieczalnia w razie czego
jezeli płyn masz w dobrym stanie (nie zuzyty, nie ma zbyt duzo zawartosci wody) to moim zdaniem nie ma co kombinowac bo wszystkie maja dosyc podobne temperatury wrzenia, lepsze sa DOT 5 i 5.1 ale tych nie można tu stosować poza tym szybciej sie zuzywaja i sa bardziej higroskopijne
generalnie jezeli płyn masz dobry, to sugeruje skupic sie tylko na klockach, tarczach i szczekach (jezeli dalej ma to byc jazda uliczna chocby szybsza niz do tej pory) a jezeli to nie wystarczy to trzeba szukac innych zaciskow (mozna sprowadzic z australii i japonii zestawy hamulcowe chyba nawet 6 tłoczkowe do swifta ale to juz mnostwo kasy kosztuje) wiekszych tarcz (a zarazem felg)
albo szukac seryjnych ale wiekszych z gamy SUZUKI ale po prostu z większych modeli
|