Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 04:13

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dziwny problem
Post: 29-08-2017, 19:53 
Offline

Rejestracja: 17-07-2016, 12:51
Posty: 24
Suzuki: Swift 1,3
Od pewnego czasu jakieś 2 tygodnie głównie przy odpalaniu silnik tak jakby nie palił na wszystkie tłoki wszystko ustaje i autko już trzyma obroty .Problem też 3-4 razy pojawił się przy normalnej jeździe na obrotach 2-3tyś auto zdławiło się ale po 5-8 sekundach normalnie przyśpieszało.Spotkaliście się z takimi objawami ?? Suzuki Swift mk6 2006 r przebieg 90000km wymienione świece na irydowe, czyszczona przepustnica bez efektu.


Na górę
Post: 29-08-2017, 20:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18-02-2017, 21:36
Posty: 136
Suzuki: Swift 1.5
A te małe przewody zapłonowe sprawdzałeś? Na pierwszym cylindrze powinien być opór 1.4 – 4.0
kΩ a na trzecim 0.6 – 2.0 kΩ

_________________
Swift 1.5 2008


Na górę
Post: 31-08-2017, 07:10 
Offline

Rejestracja: 08-05-2017, 10:30
Posty: 238
Suzuki: Swift IV 1.3 92 KM
popieram pytanie kolegi wyżej, wszystko wskazuje na przewody

_________________
Profesjonalne oklejanie aut - Zmiana Koloru
tel. 513-180-903
odpowiem także na PW


Na górę
Post: 31-08-2017, 17:40 
Offline

Rejestracja: 17-07-2016, 12:51
Posty: 24
Suzuki: Swift 1,3
Dziś podpoiłem Swifta pod kompa nie pokazało błędów -natomiast zaciekawiły mnie obroty biegu jałowego wynosiły od 695obr do 720obr nie co za niskie tak sądzę . Przepustnica była czyszczona -może faktycznie to te przewody.


Na górę
Post: 01-09-2017, 20:19 
Offline

Rejestracja: 17-07-2016, 12:51
Posty: 24
Suzuki: Swift 1,3
Naprawdę dziwny problem 3 mechaników dziś stało nad autem i żaden nic sensownego nie wymyślił jaza to :
wyczyściłem silniczek krokowy , wymieniłem przewody na NGK , sprawdziłem świece wyglądają ok , posprawdzałem wszystkie wiązki ok .
Nadal problem z wolnymi obrotami spadają czasem nawet do 650obr i rosną do max 720obr co ciekawe od 870-900 obr do minimalnych spadają bardzo powoli, a tak wogóle ile macie wolne obroty w swoich Swiftach??


Na górę
Post: 01-09-2017, 22:36 
Offline

Rejestracja: 04-02-2016, 17:22
Posty: 106
Lokalizacja: DSW
Suzuki: Swift sport mk7
a czy po czyszczeniu przepustnicy została przeprowadzona adaptacja za pomocą komputera?Ja po czyszczeniu miałem to robione w ASO.


Na górę
Post: 02-09-2017, 09:16 
Offline

Rejestracja: 17-07-2016, 12:51
Posty: 24
Suzuki: Swift 1,3
Czyściłem za bez wyciągania z kolektora , preparatem do przepustnic no i resztę czyścikiem , krokowca wyciągnąłem .


Na górę
Post: 02-09-2017, 12:04 
Offline

Rejestracja: 17-07-2016, 12:51
Posty: 24
Suzuki: Swift 1,3
Jeszcze dla uzupełnienia informacji ,samochód normalnie przyśpiesza nie szarpie ani nie traci mocy problem tylko z za niskimi wolnymi obrotami i falowaniem +/- 30 -40obr/min


Na górę
Post: 11-09-2017, 19:22 
Offline

Rejestracja: 17-07-2016, 12:51
Posty: 24
Suzuki: Swift 1,3
Walka z problemem trwa auto oglądało 3 mechaników + dziś ASO Suzuki
Sprawdzono :
wyczyściłem przepustnicę , silniczek krokowy , wymieniony czujnik położenia przepustnicy , świece zapłonowe Irydowe NGK , przepatrzone wszystkie przewody podciśnienia , servo , kostki połączeń czujników.
Brak błędów ecu . Dziś w Aso Suzuki badanie wykazało niedomaganie cewki cylinder 4 , cewka wymieniona , luz na przepustnicy w normie .
I tu szok cewka zapłonowa Denso 946zł serwis w sklepie za 185zł :)
Przy okazji zrobiłem pomiar luzu zaworowego wszystko w normie machanior gadał że spokój na następne 30tyś .
Obroty jak były niskie tak są dalej. Doradca serwisowy zalecił regulacje po wymianie cewki jest sens??co tam wyregulują ??może warto w ecu podnieść obroty ?? I tylko pytanie na ile??:) Serwis Elbląg podaje 800-850 , Kraków 750, bielsko doradca nie wie ile a Nowy targ twierdzi że 700 to ok bo później spalanie wzrasta :)obecnie autko pali średnio wg kompa 6,2 l /100km
Może warto zainteresować się sondą lambda ??


Na górę
Post: 12-09-2017, 05:28 
Offline

Rejestracja: 08-05-2017, 10:30
Posty: 238
Suzuki: Swift IV 1.3 92 KM
Ja osobiście mam problem z tym, że jak dodam gazu to obroty utrzymują się na 1100 a po kilku -sekundach spadają już na 700-800
i nic z tym nie robie bo to nie przeszkadza w niczym :)

_________________
Profesjonalne oklejanie aut - Zmiana Koloru
tel. 513-180-903
odpowiem także na PW


Na górę
Post: 13-09-2017, 19:28 
Offline

Rejestracja: 17-07-2016, 12:51
Posty: 24
Suzuki: Swift 1,3
Problem rozwiązany, wadliwe działanie cewki cylinder 4 dopiero oscyloskop pokazał niedomaganie cewki.
Brak wypadania zapłonu , brak błędów ecu. ASO Auto -complex nowy targ ocena 3+ mechanicy kumaci na 5 :)kilku lokalnych mechaników nie dało rady braki sprzętowe.
Ciekawostka Swift mk6 1,3 bardzo wrażliwy na zły stan akumulatora i alternatora.


Na górę
Post: 13-09-2017, 20:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18-02-2017, 21:36
Posty: 136
Suzuki: Swift 1.5
Super, że udało się to wreszcie rozwiązać ;)

_________________
Swift 1.5 2008


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]