Hej! Problem w tym, że jest wspomaganie ale słabe a na łukach kierownica nie powraca sama i trzeba sily użyć żeby kola prostować, mechanicznie wszystko posprawdzane i wymienione poduchy, amorki i stabilizator... Bylem na kompie i mam 3 błędy wspomagania w pamięci, c1113, C1118 i C1122 z tego pierwszy że niepokrywający sie sygnał obrotów, drugi że napięcie zbyt wysokie a trzeci to obroty silnika ale ponoć normalne ze pokazuje przy tym... Jak to ugryżć? Gdzie szukać tego czujnika obrotów? na samej listwie? Możliwa wymiana?? Pod kompem pokazuje napięcie rosnące a zależnosci od prędkości kręcenia w prawą strone natomiast wracając w lewo jest O, dodatkowo po wyłączeniu zapłonu na jakieś 2-3 sekundy kierownica staje się miękka jakby wspomaganie wróciło.
P.S. Po skasowaniu błędów ten c1122 pozostał i nie da sie skasować a pod kierownicą nie widać żadnego czujnika...
|