Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 09:09

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 Następna
Autor Wiadomość
Post: 21-08-2008, 19:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
pioswi pisze:
Witam
Chcialbym sie dowiedziec jak Waszym zdaniem najlepiej docierac nowe SSS. Przeczytalem wyzej ze przez pierwsze 1000km najlepiej nie przekraczac 4000 obrotow. Teoretycznie zaleca sie jazde w okolicach najwyzszego momentu obrotowego czyli dla SSS 4800. Bede wdzieczny za porady. Pozdrawiam.


4800 to jest na granicy VVT ( jak nie troche wczesniej ).
Wujek dobra rada mowi - nie przekraczac 4000, potem po 1000 km dawkowac mu emocje, po 5000km - full power :D


Na górę
Post: 21-08-2008, 21:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
pioswi pisze:
Witam
Chcialbym sie dowiedziec jak Waszym zdaniem najlepiej docierac nowe SSS. Przeczytalem wyzej ze przez pierwsze 1000km najlepiej nie przekraczac 4000 obrotow. Teoretycznie zaleca sie jazde w okolicach najwyzszego momentu obrotowego czyli dla SSS 4800. Bede wdzieczny za porady. Pozdrawiam.


Zależy co chcesz wycisnąć z tego autka jeśli chcesz zeby mało paliło nie przekraczaj 4 tys obr. A jeśli ma sie zbierać dobrze to do końca kręć ja mojego kręciłem od początku do czerwonego pola a teraz mam 7,5tys km przejechane i powiem ci ze zbiera sie świetnie autko ale za to więcej pali :)


Na górę
Post: 21-08-2008, 22:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Vinin pisze:
Zależy co chcesz wycisnąć z tego autka jeśli chcesz zeby mało paliło nie przekraczaj 4 tys obr. A jeśli ma sie zbierać dobrze to do końca kręć ja mojego kręciłem od początku do czerwonego pola a teraz mam 7,5tys km przejechane i powiem ci ze zbiera sie świetnie autko ale za to więcej pali :)


zapraszam do siebie na pomiary czy rzeczywiscie tak jest :)


Na górę
Post: 26-08-2008, 13:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Hellsin pisze:
Vinin pisze:
Zależy co chcesz wycisnąć z tego autka jeśli chcesz zeby mało paliło nie przekraczaj 4 tys obr. A jeśli ma sie zbierać dobrze to do końca kręć ja mojego kręciłem od początku do czerwonego pola a teraz mam 7,5tys km przejechane i powiem ci ze zbiera sie świetnie autko ale za to więcej pali :)


zapraszam do siebie na pomiary czy rzeczywiscie tak jest :)


Masz hamownie? :) czy do kompa podpinasz autko? chętnie bym zobaczył jak autko rzeczywiście śmiga


Na górę
Post: 26-08-2008, 14:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Vinin pisze:
Masz hamownie? :) czy do kompa podpinasz autko? chętnie bym zobaczył jak autko rzeczywiście śmiga


hehe bardziej chodzilo o bezposrednia konfrontacje :)
U mnie tez jest hamownia w miescie ( mozna dogadac sie z chlopakami i wynajac na troche, wtedy wychodza doslownie grosze )


Na górę
Post: 26-08-2008, 16:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Hellsin pisze:
Vinin pisze:
Masz hamownie? :) czy do kompa podpinasz autko? chętnie bym zobaczył jak autko rzeczywiście śmiga


hehe bardziej chodzilo o bezposrednia konfrontacje :)
U mnie tez jest hamownia w miescie ( mozna dogadac sie z chlopakami i wynajac na troche, wtedy wychodza doslownie grosze )

No spoko ja jestem za może zrobimy jakiś temat i beda sie wpisywali na wynajem tej hamowni? ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-08-2008, 17:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-01-2006, 23:54
Posty: 960
Lokalizacja: Kobylnica/Poznań
ja na hamownie tez chetny ;)

najlepiej w terminie 10-12 pazdziernika :P


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-08-2008, 19:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Vinin pisze:
No spoko ja jestem za może zrobimy jakiś temat i beda sie wpisywali na wynajem tej hamowni? ;)


najpierw musze sie dowiedziec czy nic sie nie zmienilo :)

spoono pisze:
ja na hamownie tez chetny ;)

najlepiej w terminie 10-12 pazdziernika :P


hehe nawet wiem dlaczego :P
Jak cos bede wiedziec to napisze :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-08-2008, 13:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
post pod postem, ale nieestety tak musze :)
Bylem dzis w WPK Tuning.
Koszt dla klubu jest znacznie lepszy niz w przypadku osob prywatnych ( wiadomo reklama i itp. )
Normalnie taka zabawa kosztuje 150 zl od auta, wynajem na 1h powiedzial mi ze trzeba liczyc 300 zl ( wchodza 4 auta, choc na Dyno day wchodzilo nawet i 6 jak sie sprezyli :) ), dodatkowo jak zaczalem mowic o klubie, reklamie i itp. to powiedzial ze kluby traktuja inaczej i ze bedzie nawet troche taniej.
Wszystko zalezy od chetnych :)

EDIT: dzis dopadlo mnie piszczenie klockow :roll: ehhhhhh :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-08-2008, 19:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-01-2006, 23:54
Posty: 960
Lokalizacja: Kobylnica/Poznań
jezeli 150 od auta to skad biora klientow?

w Poznaniu za 80 - 100 zł trafisz ;)

a na dyno day za 50 zł...


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-08-2008, 21:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
spoono pisze:
jezeli 150 od auta to skad biora klientow?

w Poznaniu za 80 - 100 zł trafisz ;)

a na dyno day za 50 zł...


co do brania klientow - nie wiem :)
Co do samej ceny - wychodzi wlasnie ok. 50-55 zl za auto jak bysmy zebrali chetnych.


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-09-2008, 23:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
Czy ktoś z Was zmieniał juz moc samochodu?

Na szybko znalazłem poniższe:

http://www.rsrs.jp/en/engine/zc11.html
http://www.suzukisport-racing.com/engli ... index.html

Macie informacje jak to działa i gdzie najbliżej to solidnie założyć?


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 09:33 
Offline

Rejestracja: 08-01-2008, 10:22
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli chodzi o oryginalny supercharger, dowiadywałem się w SMP, ale nikt nie potrafił mi powiedzieć, czy da się to zamontować do wersji europejskiej.

_________________
Kuba


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 15:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
frizb pisze:
Czy ktoś z Was zmieniał juz moc samochodu?

Na szybko znalazłem poniższe:

http://www.rsrs.jp/en/engine/zc11.html
http://www.suzukisport-racing.com/engli ... index.html

Macie informacje jak to działa i gdzie najbliżej to solidnie założyć?


Zmieniać moc - na razie raczej nie sądzę :)
pierwszy kit - Rotrex, ok. 190KM daje z tego co pamiętam
durgi kit - Suzuki racing ( kosztuje niewiele mniej od Rotrexu lub podobnie ), daje 150KM :lol:

Co do działania - poczytaj sobie o kompresorze :)

http://www.technikajazdy.info/quiz-moto ... kompresor/ - pierwszy lepszy link z google :)

Gdzie zakładać - w takich warsztatach jak VTG, Shadow Garage i itp. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 21:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
kompresor mi chyba właśnie bardziej odpowiada bo chętnie więcej bym widział na dole. Nie wiem czy dobrze myślę, ale ze względu na trwałość silnika i wszystkiego co łączy silnik z drogą, badziej rozsądny wydaje mi się zestaw 150hp. rozmawiałem o tym w gadimexie. człowiek wyglądał na rozentuzjazmowanego koncepcją. może im uda się dowiedzieć czy ten zestaw da się zamontować do leczo swifta :) ja też wysłałem maila do suzuki sport. jak odpowiedzą, to napszę.

no i jeszcze trzeba wyłożyć pewnie najmniej z 17- 18 kPLN na całość z rekomendowanymi gadgetami, z cłem i montażem... hmm. Szkoda że nie ma takiej fabrycznej wersji za powiedzmy 68kPLN. Im by sie pewnie opłaciło a konkurencyjność do c2, czy Polo GTI by znacznie wzrosła.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 22:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
frizb pisze:
kompresor mi chyba właśnie bardziej odpowiada bo chętnie więcej bym widział na dole. Nie wiem czy dobrze myślę, ale ze względu na trwałość silnika i wszystkiego co łączy silnik z drogą, badziej rozsądny wydaje mi się zestaw 150hp. rozmawiałem o tym w gadimexie. człowiek wyglądał na rozentuzjazmowanego koncepcją. może im uda się dowiedzieć czy ten zestaw da się zamontować do leczo swifta :) ja też wysłałem maila do suzuki sport. jak odpowiedzą, to napszę.

no i jeszcze trzeba wyłożyć pewnie najmniej z 17- 18 kPLN na całość z rekomendowanymi gadgetami, z cłem i montażem... hmm. Szkoda że nie ma takiej fabrycznej wersji za powiedzmy 68kPLN. Im by sie pewnie opłaciło a konkurencyjność do c2, czy Polo GTI by znacznie wzrosła.


Naprawdę chcesz dać 18 tys zł za tuning swifta i to do tego za +25ps bezsens :szok: rozumiem ze chcesz zwiększyc moc ale nie tyle kasy ja bym max dał 10tys ale przynajmnie +50ps
Jak chcesz super mocna fure z mocnym dołem kup sobie BMW M3 po sprawie. Za nim zainwestujesz taką kase to się dobrze zastanów bo później będzie ciężko sprzedać taki samochód


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 22:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
w sumie to pytałem o opinie ludzi, którzy juz coś robili w sportach i mają doświadczenia. no ale skoro już odpaliłes dyskusje teoretyczną, to nie szukam wyścigów ulicznych, tylko trochę więcej zapasu w zwykłych warunkach. do tego więcej niż dodatkowe 25hp, moim zdaniem ss bardzo nie potrzebuje. za to przyrost momentu byłby mile widziany. przyznasz? :)

w pełni się zgadzam że przy tych cenach całej zabawy to nie do końca praktyczne myślenie. nie wiem tylko czy nastawiam się na sprzedaż swifta. jeśli się nie będzie bardzo sypał to może zostanie dla funu i z czasem można będzie do niego zacząć wsadzać zabawki.

na razie i tak jest OK no i trzeba jeszcze się przeturlać przez 2 i pół roku gwarancji. potem uzbierac na nowa furę i na zabawki do swifta :)

w każdym razie zbierać info chyba nie zaszkodzi. no nie?


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 22:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
frizb pisze:
w sumie to pytałem o opinie ludzi, którzy juz coś robili w sportach i mają doświadczenia. no ale skoro już odpaliłes dyskusje teoretyczną, to nie szukam wyścigów ulicznych, tylko trochę więcej zapasu w zwykłych warunkach. do tego więcej niż dodatkowe 25hp, moim zdaniem ss bardzo nie potrzebuje. za to przyrost momentu byłby mile widziany. przyznasz? :)

w pełni się zgadzam że przy tych cenach całej zabawy to nie do końca praktyczne myślenie. nie wiem tylko czy nastawiam się na sprzedaż swifta. jeśli się nie będzie bardzo sypał to może zostanie dla funu i z czasem można będzie do niego zacząć wsadzać zabawki.

na razie i tak jest OK no i trzeba jeszcze się przeturlać przez 2 i pół roku gwarancji. potem uzbierac na nowa furę i na zabawki do swifta :)


w każdym razie zbierać info chyba nie zaszkodzi. no nie?


Jak poczytasz całe forum to wywnioskujesz ze jeszcze nikt nie zrobił tu porządnego tuningu silnika a przynajmniej ja nie widziałem. Jeśli zaś chodzi ci o tuning swifta to jasne moment by sie przydał ale nie za taka cene. Zresztą 25ps to moment wzrośnie moze o 50nm więc sorki ale diabeł to nadal nie będzie. Więc pytanie jest takie czy to sie opłaca :?: ładowanie tyle pieniędzy w SWIFTA który nigdy nie bedzię ferrari ;) Jak juz sie łapiesz za tuning to na maxa a nie 25ps :? za 2 tyg stwierdzisz ze jeszcze 25ps to by było wypas i znów kaska. Ja jestem zwolennikiem jak juz robić tuning to na maxa albo w ogóle ale to twój swift :)

ps. Nie chce żebyś sie poczuł urażony moją wypowiedzią chce tylko powiedzieć ze to duzo kasy za minimalny wzrost mocy


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 23:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
Ostatnie posty chyba z lipca, więc zapytać nie zaszkodzi czy coś się nie zmieniło.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 23:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Więc pozostaje ci pisanie z ludźmi którzy nic nie zrobili w silniku swojego swifta :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-09-2008, 23:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
jak robic to tylko Rotrex albo Greddy, w fabryczny kit jest sens sie bawic, jesli pozostaje fabryczna gwarancja, bo tak kasa/osiagi to jest to mierny zestaw ...
Vinin - co do tuningu max, to raczej nie to auto :D ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-09-2008, 00:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Hellsin pisze:
jak robic to tylko Rotrex albo Greddy, w fabryczny kit jest sens sie bawic, jesli pozostaje fabryczna gwarancja, bo tak kasa/osiagi to jest to mierny zestaw ...
Vinin - co do tuningu max, to raczej nie to auto :D ;)


Dokładnie o to mi chodzi :!:
-w sensie max tuning czyli duży przyrost mocy to co oferuje np.Rotrex to dla swifta podchodzi pod max :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-09-2008, 16:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
pytanie, czy max wyżyłowanie nie przełoży sie na max spadek przebiegu bez remontu silnika...


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-09-2008, 16:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
frizb pisze:
pytanie, czy max wyżyłowanie nie przełoży sie na max spadek przebiegu bez remontu silnika...


znajac Suzuki to nie :)
Przyklad seria GTI ( 1.3 16V 101KM ), wytrzymuje na seryjnym osprzecie ok. 150KM ... powyzej tej granicy moze sie dopiero cos dziac :)
Tu takze powinna byc zawieszona wysoko poprzeczka - sadze wlasnie ze na poziomie 180KM


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-09-2008, 20:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
Dostałem odpowiedz z Japonii (na pytanie czy można zamontować SC150 do eu spec.). Zobaczcie. Totalna zlewka europy :)) Przy okazji przysłali ofertę . Załączam listę pozycji pod mailem.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

海外仕様への装着は未確認、また紹介するガレージ等の
情報はありません。

Dear Sir

Thank you for your inquiry of the our product SC150 Slalom Kit (super charger) Please find attached copy of the quotation as you request.

However, we don't know that the SC150 can install or not for Europe Spec. Swift.

Sorry to inconvenience reply you this matter.

Best regards,


Jun Nakamura SUZUKI Sport.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

SC150 Slalom Kit (for ZC31S-Type2/RHD Car) 470 000
Greddy e-Manage Ultimate 62 000
Harness Kit for e-Manage Ultimate 12 800
Pressure Sensor for e-Manage Ultimate 12 000
Pressure Sensor Harness for e-Manage Ultimate 3 500

Razem 604 900 Jenów, czyli około 13kPLN. Do tego jeszcze tłumik, inne gadgety, cło i montaż z programowaniem, to wyjdzie ze 20kPLN. Lekka masakra. To mi przypomina opcję z chipem do Mitsubishi na ropę, który w salonie kosztuje 7 000 PLN a poza nim 1 400... Jeśli rzeczywiście SS nie rozsypie się od greedy albo rtr to chyba macie racje że nie ma sensu montowac "fabrycznego" bo i tak myslę o robieniu takich akcji po gwarancji.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]