Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-04-2024, 19:50

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 24-09-2008, 21:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
daj sobie spokoj - olej ich sikiem prostym :P
150KM i oni nic nie wiedza :lol: tragedia totalna :x


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-09-2008, 00:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
frizb pisze:
Dostałem odpowiedz z Japonii (na pytanie czy można zamontować SC150 do eu spec.). Zobaczcie. Totalna zlewka europy :)) Przy okazji przysłali ofertę . Załączam listę pozycji pod mailem.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

海外仕様への装着は未確認、また紹介するガレージ等の
情報はありません。

Dear Sir

Thank you for your inquiry of the our product SC150 Slalom Kit (super charger) Please find attached copy of the quotation as you request.

However, we don't know that the SC150 can install or not for Europe Spec. Swift.

Sorry to inconvenience reply you this matter.

Best regards,


Jun Nakamura SUZUKI Sport.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

SC150 Slalom Kit (for ZC31S-Type2/RHD Car) 470 000
Greddy e-Manage Ultimate 62 000
Harness Kit for e-Manage Ultimate 12 800
Pressure Sensor for e-Manage Ultimate 12 000
Pressure Sensor Harness for e-Manage Ultimate 3 500

Razem 604 900 Jenów, czyli około 13kPLN. Do tego jeszcze tłumik, inne gadgety, cło i montaż z programowaniem, to wyjdzie ze 20kPLN. Lekka masakra. To mi przypomina opcję z chipem do Mitsubishi na ropę, który w salonie kosztuje 7 000 PLN a poza nim 1 400... Jeśli rzeczywiście SS nie rozsypie się od greedy albo rtr to chyba macie racje że nie ma sensu montowac "fabrycznego" bo i tak myslę o robieniu takich akcji po gwarancji.




Poczekaj do końca gwarancji podjedź do Grabowskiego i zamontuj soft turbo czyli około +- 50ps. Dla silnika to nie bedzie duzy dojazd a spalanie tez nie powinno byc duzo większe ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-09-2008, 01:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Vinin pisze:
Poczekaj do końca gwarancji podjedź do Grabowskiego i zamontuj soft turbo czyli około +- 50ps. Dla silnika to nie bedzie duzy dojazd a spalanie tez nie powinno byc duzo większe ;)


tia i bedzie miec laga, a on chce zeby szlo wszystko od dolu :P
Dodatkowo Grabowski ... ostatnio czytam same opinie ze "pieprzy" robote i bierze furmanke $$$ ...


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-09-2008, 16:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Nie będzie miał laga bo powiedzmy turbinka beęzie dmuchać od dołu a i tak o 4800 sport dostaje kopa więc powinno być okej no może mały ale nie wiem czy jest lepsza opcja?
A jak zamontuje kompresor to spalanie znacznie wzrośnie z tego co czytałem
Można też spróbować zrobić wydech i kolektor. Jak ktoś dobry się za to chwyci to 12ps można wytargać no jeszcze sportowy filtr powietrza i parę bzdur i 15ps by było


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-09-2008, 17:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Vinin pisze:
Nie będzie miał laga bo powiedzmy turbinka beęzie dmuchać od dołu a i tak o 4800 sport dostaje kopa więc powinno być okej no może mały ale nie wiem czy jest lepsza opcja?
A jak zamontuje kompresor to spalanie znacznie wzrośnie z tego co czytałem
Można też spróbować zrobić wydech i kolektor. Jak ktoś dobry się za to chwyci to 12ps można wytargać no jeszcze sportowy filtr powietrza i parę bzdur i 15ps by było


przy turbo zawsze jest jakis lag, nawet przy zmiennej geomterii lopatek ( choc tu malo wyczuwalny ).
Co do spalania - a przy turbinie niby nie ? :lol: to samo ...
Tylko ze kompresor caly czas obciaza silnik to fakt ...
Dobrze zrobic wydech to takze duzy koszt wbrew pozorom, to samo dolot i itp. a wynik 15 ps w porownaniu do wydanej kasy mierny.


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-09-2008, 22:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
fajnie ze tak sie rozwineliscie. dzieki.

mam coraz wiecej informacji, mysle o tym i zaczynam sie zastanawiac, czy jadnak fabryczny zestaw nie jest najbardziej optymalny. skoro reklamuja jako oficjalny, to musieli to jakos przemyslec i przeliczyc.

- charakterystyka: ss ma braki na dole i bonusa powyzej 4.5 kRPM a wiec nie jst potrzebny znaczny przyrost mocy, tylko moment. Suzukispotr poewnie nie planowalo zrobic streetraceingowego samochodu, tylko uzupelnic braki fabrycznego modelu, podyktowane moim zdaniem wzgledami ekonomicznymi. W sumie to wlasnie o tym bardziej mysle.

- spalanie: jesli dobrze kombinuje, to kompresor suzukisport jest lzejszy i mniej obciaza silnik niz mocniejsze greedy i rtr, wiec moze troche oszczedniejszy. moze doszli do wniosku ze spalanie powyzej 11 litrow przy "w miare" normalnej jezdzie byloby abstrakcyjne w takim samochodzie

- trwalosc silnika: jesli powyzsze zaozenie jest dobre, to mniej obciazony silnik (szczegolnie na dole) tez mniej sie zuzywa.

- trwalosc calej reszty: mysle ze suzukisport ma dobry dostep do informacji o trwalosci calej konstrukcji i zrobilo bezpieczna opcje, do dluzszego jezdzenia bez wiekszych problemow.

- koszt: zestaw jest drogi (mysle o opcji z wzdechem, filtrami i cała reszta) ale czy nie jest tak ze po dopaleniu do 180-190hp po chwili konieczna bedzie wymiana hamulcow, amorkow, wsadzenie rozporek itd?

co myslicie?


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-09-2008, 22:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
no tylko nie wiadomo czy pasuje do eu spec. :))


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-09-2008, 16:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
frizb pisze:
- koszt: zestaw jest drogi (mysle o opcji z wzdechem, filtrami i cała reszta) ale czy nie jest tak ze po dopaleniu do 180-190hp po chwili konieczna bedzie wymiana hamulcow, amorkow, wsadzenie rozporek itd?

co myslicie?


rozpórka to i w serii by się przydała ( w sumie to komplet przy większych modach ).
Hamulce - możliwe, ale nie koniecznie ( ostatecznie to tarcze bardziej )
Amorki - jeśli na tor, masz gwint H&R za 900 Euro :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-09-2008, 23:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
podsumowując, myślę że zestaw 150hp, pomimo relatywnie wysokiej ceny jest optymalny, bo zmniejsza niedobór momentu i daje wzrost funu przy najmniejszych kosztach dotyczących tunningu innych niz silnik i wydech układów.

jeszcze raz: musięli to jakoś policzyc jeśli stawiają na szalę markę i ogłaszają że to oficjalny zestaw. może powinni jeszcze zrobić oficjalny zestaw "stage 2" za 40 kPLN z 200hp, dodatkowo z zawieszeniem, tarczami, rozpórkami, fotelami recaro i klatką, :)) wtedy byłby max...

sss to kompromis pomiędzy szybkim samochodem a ceną. mogli w ten samochód wcisnąć seryjnie 170hp i lepszą jakość, ale wtedy kosztowałby 80 75-80 KPLN i to nie byłoby juz suzuki...

wszystkim, którzy chcieliby szybszego sssa w rozsądnej cenie, pozostaje miec nadzieję że z czasem wzrośnie wybór zestawów i spadną ceny.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-10-2008, 20:09 
Offline

Rejestracja: 22-09-2008, 19:33
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli chodzi o silnik 1.6 z nowego sporta i 1.3 101km ze starego GTI to trzeba przyznać, że ten nowszy mniej nadaje się do radykalnego uturbiania niż stary. Powód? Stary już w serii zdaje się posiadał kute tłoki i miał wzmocnione też inne elementy. Znajomy na seryjnym silniku GTI 1.3 wykręcił ponad 200 kucyków. Jeśli chodzi o tuning nowego SSS to mimo wszystko zdecydowałbym się na sprawdzoną sprężarkę z zestawu tuningu fabrycznego albo inny kit znanego japońskiego tunera. Jeśli chodzi o Grabowskich i innych przedstawicieli polskiego tuningu to jedynie z czystym sumieniem mogę polecić VTG. Oni zdecydowanie posiadają najmniejszy współczynnik fuckupów do udanych operacji. Inny znajomy w hondowskim 1.6 miał grubo ponad 500 koni no ale jego auto było robione tylko i wyłącznie pod zawody. http://serwis.vtg.pl/ Proponuję zadzwonić i pogadać. Samego Grabowskiego z kolei sugeruję unikać, bo zdarzało mu się nie raz praktykować druciarstwo. Z pytaniami na temat konkretnego tuningu polecam też udać się na forum streetracing na którym siedzi wiele osób z branży oraz posiadaczy wzmacnianych aut, którzy posiadają na tyle dużo doświadczenia, że pomogą ustrzec od większości błędów i wskazać odpowiedni kierunek.


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-10-2008, 00:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
dwaku pisze:
Jeśli chodzi o silnik 1.6 z nowego sporta i 1.3 101km ze starego GTI to trzeba przyznać, że ten nowszy mniej nadaje się do radykalnego uturbiania niż stary. Powód? Stary już w serii zdaje się posiadał kute tłoki i miał wzmocnione też inne elementy. Znajomy na seryjnym silniku GTI 1.3 wykręcił ponad 200 kucyków. Jeśli chodzi o tuning nowego SSS to mimo wszystko zdecydowałbym się na sprawdzoną sprężarkę z zestawu tuningu fabrycznego albo inny kit znanego japońskiego tunera. Jeśli chodzi o Grabowskich i innych przedstawicieli polskiego tuningu to jedynie z czystym sumieniem mogę polecić VTG. Oni zdecydowanie posiadają najmniejszy współczynnik fuckupów do udanych operacji. Inny znajomy w hondowskim 1.6 miał grubo ponad 500 koni no ale jego auto było robione tylko i wyłącznie pod zawody. http://serwis.vtg.pl/ Proponuję zadzwonić i pogadać. Samego Grabowskiego z kolei sugeruję unikać, bo zdarzało mu się nie raz praktykować druciarstwo. Z pytaniami na temat konkretnego tuningu polecam też udać się na forum streetracing na którym siedzi wiele osób z branży oraz posiadaczy wzmacnianych aut, którzy posiadają na tyle dużo doświadczenia, że pomogą ustrzec od większości błędów i wskazać odpowiedni kierunek.



sss też ma kute tłoki i jest wzmocniony ;)


Ostatnio zmieniony 02-10-2008, 16:28 przez Vinin, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 02-10-2008, 05:44 
Offline

Rejestracja: 22-09-2008, 19:33
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Tego nie wiedziałem przyznam się jednak podchodziłbym do niego z większą rezerwą niż do starego GTI, który jest seryjnie większym wariatem. W sumie to nie głupim pomysłem byłoby znaleźć sobie drugie auto do modyfikacji - najlepiej stare GTI. Jest lżejsze (MK1 kolegi posiadał ponad 200 koni przy masie poniżej 700kg) i ma sprawdzoną motorownię (są gotowe sprawdzone kity w dobrej cenie). Nie będzie problemu jak się coś zkopsa a to jest bardziej niż pewne bo seryjne się psują przecież czasem. Liczenie się z kosztami wachy odpada bo na codzień mamy seryjnego sporta a na "niedziele" 200 konnego GTI. O tym warto pomyśleć.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-03-2009, 19:59 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Swift Sport w ofercie Suzuki France występuje w 5 kolorach:
- czerwony
- niebieski
- srebrny
- szary
- czarny

A u nas nadal czarny lub czerwony :|


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2009, 21:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
mogliby wraz z tendencją wypuścić biały z czarnymi kołami


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2009, 18:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
frizb pisze:
mogliby wraz z tendencją wypuścić biały z czarnymi kołami


była taka wersja ( tylko nie pamiętam kolor kół ) zwykłego :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2009, 20:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:35
Posty: 50
biel "flotowa" i czarne stalówki? :))) Raczejchodzilo o biala perle i matowe czarne alusy...


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2009, 22:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
frizb pisze:
biel "flotowa" i czarne stalówki? :))) Raczejchodzilo o biala perle i matowe czarne alusy...


a o co mi chodziło :roll: tak na stalówkach :lol: :P

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-05-2009, 20:35 
Offline

Rejestracja: 16-01-2007, 21:05
Posty: 8
tak wogóle to we wszytkich sportach jest czerwony we wnętrzu ? u nas pewnie tak a na zachodzie też ? jakoś nie lubię kolorów czerwony czy niebieski we wnętrzach aut


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-05-2009, 20:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
ryar pisze:
tak wogóle to we wszytkich sportach jest czerwony we wnętrzu ? u nas pewnie tak a na zachodzie też ? jakoś nie lubię kolorów czerwony czy niebieski we wnętrzach aut


dobrze, że jest czerwony lub jakiś inny kolor, bo tak by było szaro, buro i ponuro ...


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-06-2009, 21:37 
Offline

Rejestracja: 16-01-2007, 21:05
Posty: 8
ja jakoś nie lubię czerwieni w środku a jeszcze gorszy niebieski, wolę odrobinę elegancji jak np w mini z jasną skórą


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-06-2009, 22:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
ryar pisze:
ja jakoś nie lubię czerwieni w środku a jeszcze gorszy niebieski, wolę odrobinę elegancji jak np w mini z jasną skórą


masz rację - trzeba było kupić mini za 2 x takie pieniądze ...


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-06-2009, 22:53 
Offline

Rejestracja: 16-01-2007, 21:05
Posty: 8
akurat myślę nad kupnem używki na którą z co widzę muszę wydać > 40tys więc w tej cenie łapie się i mini i inne auta oczywiście trochę starsze
mini z zewnątrz bardzo mi się podoba ale ten zegar w środkowej konsoli już mniej
Właściwie cały czas myślałem nad kupnem suzuki 1.3 - czekałem tylko na tańsze używki - ale chciałbym klimę automatyczną, alufelgi + parę drobiazgów i cena zaraz wychodzi jak sport
Czy to dobry wybór jeśli jazda była by głównie po w-wie z płn na płd czyli mniej lub bardziej w korkach. Wg recenzji ma bardzo twarde zawieszenie a teraz mam francuza który jest IMHO dosyć komfortowy

BTW czy taka wersja http://otomoto.pl/suzuki-swift-sport-1-6-C8066073.html była wogóle sprzedawana w Polsce ? chodzi mi o ten ekran


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-06-2009, 11:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
ryar pisze:
akurat myślę nad kupnem używki na którą z co widzę muszę wydać > 40tys więc w tej cenie łapie się i mini i inne auta oczywiście trochę starsze
mini z zewnątrz bardzo mi się podoba ale ten zegar w środkowej konsoli już mniej


trzeba było mówić że używka :P

ryar pisze:
Właściwie cały czas myślałem nad kupnem suzuki 1.3 - czekałem tylko na tańsze używki - ale chciałbym klimę automatyczną, alufelgi + parę drobiazgów i cena zaraz wychodzi jak sport
Czy to dobry wybór jeśli jazda była by głównie po w-wie z płn na płd czyli mniej lub bardziej w korkach. Wg recenzji ma bardzo twarde zawieszenie a teraz mam francuza który jest IMHO dosyć komfortowy


to szukaj sprowadzonego z zagranicy Swifta w wersji blach&white edition, tam jest właśnie 1.3 z klimą automat i itp. ( bez skóry jednak ).
Choć przy takiej jeździe jak piszesz to lepiej poszukać 1.3 DDIS, też niektóre z innych rynków miały klimę automat ...

ryar pisze:
BTW czy taka wersja http://otomoto.pl/suzuki-swift-sport-1-6-C8066073.html była wogóle sprzedawana w Polsce ? chodzi mi o ten ekran


nie, to jest dołożone radio 2DIN od Alpine


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-01-2011, 23:10 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12230
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
...no i koniec Swifta Sporta 1.6... :(

Obecnie w salonach można trafić jeszcze na rocznik 2010. Z rabatem kosztuje 52900 PLN.
Od 2011 - "brak dostaw" :| Znowu Euro 4 :?


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-01-2011, 23:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1132
Nowy SSS ma sie pojawic w grudniu, pozostaje tylko pytanie z jakim silnikiem...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]