Witam serdecznie. Piszę do Was gdyż mam dość duży problem z którym nie mogę sobie poradzić w moim Suzuki Swift 2007r, 1.3L, 90KM, M13A LPG BRC (Przejechane na lpg 40 tys). Mianowicie samochód jest zamulony, jeździ jak by miał około 70 km, jak również ma problem z odpalaniem, nie ma znaczenia ciepły czy zimny, po pracy na LPG trzeba go kręcić z 4-6 razu obrotów wału, jeżeli samochód jeździł na PB lub został przełączony z LPG na Bp przed wyłączeniem silnik, odpala 1-2 obrotów wału tak jak to powinno być. Samochód był wielokrotnie sprawdzany przez mechaników i serwisy LPG, lecz nie za wiele pomagają panowie, w sumie to nic jak to zwykle. W samochodzie wymieniłem: czujnik wału korbowego, wałka rozrządu, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, przepławkę, zawór podciśnienia oraz zawór EGR. Układ zapłonowy sprawny, nowe świece, przewodu nie puszczają iskry, cewki czyszczone, sprawne brak błędów. Ciesinie paliwa w normie układ paliwa szczelny, wyczyszczone wtryskiwacze, dają ładną mgiełkę. Następnie wymieniłem reduktor LPG na Staga bo w oryginalnym BRC była sparciała membraną i przewodem podciśnienia do kolektora dostawał się LPG, wymiana nic nie pomogła samochód dalej odpala źle. Ciśnienia na cylindrach pomiędzy 12,0 a 12,2 bar, luzy zaworów w mojej ocenie i mechaników w normie ale wysyłam dokładną rozpiskę w załączniku do Waszej analizy. Jedynie co mi przychodzi do głowy to katalizator może być zapchany, że samochód jest zamulony ale na odpalanie nie ma on raczej wpływu. Filtry i oleje zmieniane co 10 tys, brak błędów na komputerach ECU oraz LPG Za wszelką pomoc i sugestie z góry dziękuje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
|